Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FK

drunek_angel

5. 4. 2011 8:27
:-)

Ale ja tomu presne rozumim. Chcete drobne i velke usluhy jako za 1. republiky, ale zaroven minimalne rovne postaveni muze a zeny. Tj. muz koji na materske, zena jako soucast quot je v managementu na ktery nema. At maji jake chteji predisposice, tak to proste musi byt ;-) A kdyz je chlap nahodou v praci a zena na materske, tak jak prijde chlap domu, tak maka aby si zena mohla konecne odpocinout, protoze on se v praci flaka ;-) Samozrejme, ze chcete co nejvetsi vyhody pro skupinu, do ktere patrite, nedivim se tomu. Ale vite co? Trhnete si :-) Docela bych privital, kdyby unavene muze zeny po ceste domu masirovali polonahe krasky, zeny po 50 se nepousteli na verejnost bez masky. Pak vas klidne pustim sednout, nebo vam pomuzu do kabatu. Ok?

0 0
možnosti
FK

drunek_angel

5. 4. 2011 8:30
Re: :-)

Ehm, no jedno "zeny" tam je navic, ale snad prominete chybu v zapalu boje ;-)

0 0
možnosti
BN

LCypher

5. 4. 2011 8:25
úbytek gentlemanů?

Já myslím, že to ne-gentlemanské chování je ve skutečnosti genderově vyváženým chováním v praxi. Pokud mají ženy mít naprosto stejná práva jako muži, pak nemohou čekat, že by na ně byly brány nějaké zvláštní ohledy...

0 0
možnosti

kasve

5. 4. 2011 8:09
kdeže

no nevím, mám dva metry a stotřicet kilo, přesto když vystupuju z metra nebo výtahu, snaží se někdo kolem mě narvat dovnitř, ženská nebo chlap, dítě nebo dospělý. Tahle věc vůbec nesouvisí s gentlemenstvím, ale se slušností obecně. Mimochodem, neuhýbám, vystupuju přes mrtvoly ;-).

0 0
možnosti
C

cobolotoboloterazkysommajorom3

5. 4. 2011 8:02
jeste k tomu vyhrozovani

ze zensky uz nas nepotrebujou :) k cemu je ale chlapovi feminizovana zenska, neuvari, furt nekde lita s kamaradkama, o deti se poradne nepostara, o domacnost se nestara, protoze tohle vsechno jsou prezitky.

0 0
možnosti
IX

IfčaX

5. 4. 2011 8:09
Re: jeste k tomu vyhrozovani

Nojo, ale když to postavíte takhle - tak k čemu by pak podle toho byl ženskej chlap? Teda myslím takovej chlap, kterej taky neuvaří a o domácnost se nepostará...

0 0
možnosti
C

cobolotoboloterazkysommajorom3

5. 4. 2011 8:00
ono je to taky tim

ze suk*** j pro decka a my chlapi si radsi vypijem. a to se obejde zcela bez feministek jako jste vy .)

0 0
možnosti
LH

Ed.

5. 4. 2011 7:09
bla bla

Tyhle feministicky blaboly me vzdycky rozesmeji.

Je to asi jako kdyz se proti sobe potkaji ve dverich dve zenske... mame takrka 100% jistotu, ze obe budou ocekavat, ze maji ve dverich prednsot (protoze jsou prece zenske) a ve dverich se srazi. U chlapu ve stejnych situacich vidim opacny problem, oba chteji pustit toho druheho prvni a zkonci to tak ze "spravne" projde prvni ten, ktery vychazi.

Pokud zeny chteji "lepsi" zachazeni nez by se dostalo muzum ve stejne situaci, je treba nabidnout neco jineho nez "ja jsem chlap s kozama" a muzskej se chovej jako g-men: uhni, vem nakup, uklid, uvar starej se o deti a hlave vydelavej, protze g-man preci zivi rodinu...

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

5. 4. 2011 7:01
Ze zrovna Hauserova se divi...

Kam se podeli? Feministky jako vy jste je zabily. ;-€RvRvRv

0 0
možnosti
SF

Stary Fafa

5. 4. 2011 5:44
Pani autorko:

jestli muzu, tak jednu otazku. Dejme tomu, ze jste kapitankou na Titanicu. Jak byste urcila poradi lidi, kteri se muzou dostat do zachranych clunu? Tri priklady: "Zakaznik vs. zakaznice? Porucik vs porucice? Zakaznik vs. porucice?" V mem staromodnim svete by ve vsech trech prikladech zvitezily damy a  panove by se utopili. Mate lepsi variantu?

0 0
možnosti
SF

Stary Fafa

5. 4. 2011 4:01
Katko1

Fajn, takže až přijdete za svou kolegyní se slušnou žádostí, zda by Vám a klientům neuvařila kafe, protože sekretářka má dovolenou a kancelář kolegyně je nejblíž k jednačkám, nebude Vám vadit, že Vás pošle, kam slunce nesvítí a Vy to kafe půjdete vařit sám, čímž budete utrácet zbytečně čas svůj i svých klientů.

Kde prosim Vas zijete? Moje kolegyne by mi tedy kafe rozhodne nevari casteji nez ostatni chlapi v kancelari. Taky ibuprofen si vetsinou zadame hlasitym vykrikem: "Sakra, nemate nekdo Motrin?" A neocekavame, ze zrovna kolegyne budou ochotnejsi nez kolegove.  Vite, treba sefova nasi traumatologie sice je hezka, stihla blondyna a nekde v baru bych se k ni rad choval jako gentleman, ale na JIPce se s ni budu klidne hadat stejne sproste jako jsem se hadaval s jejim predchudcem. Konec koncu jsem od ni pochytil mnoha sprosta slova, ktera jsem drive neznal. ;-)

0 0
možnosti
KZ

Katka1

5. 4. 2011 8:52
Re: Katko1

No, vždyť v čem je problém? Myslíte, že kolegové se se mnou nedohadují? Že vezmou mnou navržené řešení jen proto, že jsem žena? By jste měl vidět naše porady..... Já nechci privilegia z titulu, že jsem žena. Já chci, aby se ke mně lidé (nejen muži) chovali slušně stejně jako já k nim. Chová-li se takto muž, nazvu ho gentlemanem.

0 0
možnosti
SF

Stary Fafa

5. 4. 2011 3:31
Hendrixxi

Jak jste chtěl kolegyni pomoct do kabátu a jak vás za to seřvala. Nebo jak vás jiná málem nakopla za to, že jste ji pustil do dveří.

Zajimava otazka. V nasi praxi dela moje kolegyne stejnou praci jako ja. Bere za ni stejne penize jako ja a ma stejne hlasovaci pravo pri rozhodovani o praxi. Samozrejme nekde na plese si budeme hrat na normy z pozdniho 19.stoleti. Muzete mi ale vysvetlit, proc by dejme tomu pri snidani po sluzbe mela mit spolecenska privilegia? ;-) 

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.