Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Asdarel

kaja.chytrak.cz

Bohužel většina tvrzení, které autorka vyčítá tzv. maskulinistickému hnutí, je pravdivá.

kaja.chytrak.cz

0/0
25.2.2010 22:35

Martin V

Děkuji

Děkuji za plodnou diskuzi, dozvěděl jsem se spoustu nového a slyšel spoustu nových slovíček.

Vím, že pro ženu je důležité čtení bible a Osha. žena má právo na šťastnou a plnou existenci a pokud jí součastný partner existenciálně neuspokojuje, je jejím plným právem od něj odejít za někým, kdo jí uspokojí lépe a ani tam se nevázat, protože je to o lásce a ne závazcích, slibech a povinostech. Ovšem pozor, když to samé udělá chlap, je to hajzl, který si zaslouží co největší potrestání, protože zklamal a nesplin co měl, když se pro něho jeho partnerka maximálně obětovala.

0/0
1.2.2010 19:49

papaya

proč děkujete ?

Myslela jsem, že si konečně přečtu příspěvek autorky blogu. A to jste zase vy.:-P

0/0
1.2.2010 20:01

Martin V

Re: proč děkujete ?

To ještě nevíte, že autorka nereaguje a nediskutuje?

0/0
1.2.2010 20:38

Hana Borovská

Klídek, Martine, nezobecňujte unáhleně,

já jsem jen výjimka. Ostatní ženy - včetně autorky - jsou mnohem lepší...

0/0
1.2.2010 20:03

Martin V

Re: Klídek, Martine, nezobecňujte unáhleně,

Zase si tak nefanděte :-)

0/0
1.2.2010 20:41

Hana Borovská

Nějak nechápu

??

0/0
1.2.2010 22:12

krysodlak pizmovy

Re: Děkuji

Osho, neni to ten podvodnik, co se nachal na ranci v USA vydrzovat sektou vymytych hlav, ktere kazal o nutnosti skromneho zivota, a pak u nej policie objevila sbirku luxusnich mercedesu?

0/0
1.2.2010 20:05

papaya

Re: Děkuji

ale houbelec, co sem pletete sektu Korešovců;-D

0/0
1.2.2010 20:16

krysodlak pizmovy

Re: Děkuji

Kores? To byl ten "Jezis s dlouhym perem", ze? Vsechny nove prichozi clenky do sekty s nim musely povinne spat. To si pamatuju, to byla dobra sekta ;-D

0/0
1.2.2010 20:18

Martin V

Re: Děkuji

JJ, takovou bych taky chtěl založit, jen ten konec bych vymyslel lepší.:-)

osho je asi tenhle pomatenec, ale hlavně, že mu to nese a zasouloží siR^

http://cs.wikipedia.org/wiki/Osho

http://www.tantra.cz/svet/tv1-6.html

0/0
1.2.2010 20:40

jack095

Re: Děkuji

R^R^R^R^R^

0/0
1.2.2010 22:04

Vikina

Re: Děkuji

Dobré shrnutí, Martine, že se nám tu ale sešel pěkný výqět, viď? :-)

Mmch, Ty nevíš, že maminka má vždycky pravdu 8-o? A všechny ty zdejší pipiny jsou nejspíš maminkami, tak jak se s nimi můžeš vůbec pouštět do předem marný debaty? :-P;-D

0/0
2.2.2010 0:46

brnl

No kdyby se nastolil elementární rozum

a u rozvodu se začalo zkoumalo kdo na tom rozvodu má vinu a tohle se potom zcela normálně zohlednilo při dělení majetku a rozhodování kdo bude vychovávat děti tak by se tenhle nepoměr určitě dostal do nějakého normálu.

Osobně bych řek že matka která připraví děti o úplnou rodinu a slušného otce a to jen proto že prý "manželství nesplňuje jejich očekávání", kde pravým důvodem pravidelně bývá pouze svědění v rozkroku, takováhle  "matka" by do výchovy děti neměla dostávat nikdy, to jsou egoistické krůty kterým je ten rozrok daleko bližší než ty děti.  

0/0
1.2.2010 19:09

papaya

elementární rozum ??

prosím vás, nebuďte naivní, kdo by to jako měl zkoumat a co by asi vyzkoumal, chudáci lidi u soudu....nejspíš perpetum mobile ...;-D :-P Příčiny se ani dohledat nedají, neb často je hlavním důvodem rozvodu --- považte --  samo manželství (zdroj: klasik).

0/0
1.2.2010 19:28

krysodlak pizmovy

Re: elementární rozum ??

co by se melo zkoumat? Nic, stacilo by se zbavit zaziteho stereotypu, ze dite patri vzdy do pece matky a posuzovat to zcela emancipovane.

0/0
1.2.2010 19:32

papaya

jistě, s tím nemám problém

..ale to není to samé, co navrhuje předchůdce.

0/0
1.2.2010 19:41

IfčaX

Re: elementární rozum ??

To by šlo, ale zapomínáte na to, že většina otců dítě do své péče nechce.

Tím nijak nezpochybňuji problémy těch otců, kteří by chtěli. Jednoho takového znám a vím, jak moc by o to mít dceru u sebe stál, a že by to  taky v pohodě zvládl, možná i líp než jeho ex-manželka.  Ale fakt znám jen jednoho.

0/0
1.2.2010 19:42

papaya

Re: elementární rozum ??

je fakt, že tohle je problém. Pokud otcové o své děti vážně stojí, mají pramalou šanci je dostat do výchovy a některé ženské se skrze své děti mstí svým bývalým manželům, že ani nejsou ochotné jim je půjčovat (!! děsné slovo) ve stanovených termínech, natož mimo ně. Tohle je vážně hnus a za to bych ty megery trestala, ale taková je zajetá praxe ... snad se to časem změní. Třeba na ubrečenou  Esterku v TV koukám zřídka, když pošťák Ondra hledá někomu ztracenou rodinu, ale občas tam narazím na právě popisovaný případ ... a to je pak pocit bezmoci a zmaru, že těm dětem bylo roky bráněno se vídat  se svým rodičem. To je zločin.

0/0
1.2.2010 19:49

Vikina

Re: elementární rozum ??

Pájo VV

0/0
2.2.2010 0:50

Vikina

Re: elementární rozum ??

To jsem nevěděl, že mě tak dobře znáš :-):-);-D.

0/0
2.2.2010 0:49

IfčaX

Re: elementární rozum ??

Já nemyslela, že je jen jeden na celém světě - ale jeden mezi mými známými na asi tak třicet, kteří děti nechtějí (a to i ti, co mají plná ústa řečí o tom, jak ty naše soudy svěřují nespravedlivě děti jen matkám - není to na vás ani na zdejší diskutéry, hovořím o svých konkrétních známých).

Jeden kamarád si mi často vyléval srdce, jak je exmanželka na dceru protivná, komanduje ji atd. Pak se po dvou letech bydlení v garsonce konečně zmohl na větší bydlení a dcera mezitím dosáhla osmnáctin... Tak jsem mu nadšeně gratulovala, že teď už mu nic nebrání, aby se holka přestěhovala k němu, že už je to jen na domluvě jich dvou a alimenty dceři holt bude platit matinka. Koukal na mě, jako bych spadla z jahody... "Víš, co teď s tím barákem bude práce? A vůbec mám moc problémů sám se sebou, jak bych si mohl uvázat na krk ještě další starost?"

A zrovna jemu jsem fakt celý rok předtím naprosto bezvýhradně věřila, jaký je skvělý chápavý otec. Jo, do doby, než by to musel předvést nejen řečmi...

0/0
2.2.2010 8:30

Vikina

Re: elementární rozum ??

:-)  VV Ifčátko, Ty jsi prostě takový hodný koťátko ;-)

0/0
2.2.2010 17:35

brnl

Re: elementární rozum ??

Co to vykládáš v USA mám dojem že vinu např. zkoumají bez problému. Osobně vidím většinu  případů kde vina je  zcela jednoznačná, jeden z partnerů se někde zabouchne a rozvrací rodinu, tady není nad čím mudrovat. Takovýhle by měl odcházet s holým zadkem a bez dětí.

0/0
1.2.2010 20:06

papaya

Re: elementární rozum ??

copak soudruzi v USA, tam byli vždycky o kus napřed;-D;-D;-D Tak a teď vážně -- to, co popisujete je přesně ten případ, kdy žádná vina uznat nejde. Protože proč se třeba ten partner zabouchne jinde ? Protože má třeba doma nesnesitelný podmínky ....atd ...tohle vůbec nemá cenu pitvat, bo tu budeme do rána.

0/0
1.2.2010 20:15

brnl

Re: elementární rozum ??

Jo, jo všechno je hrozně složité, nikdo nemůže  rozhodovat o tom co je pravda a co není natož ještě určovat nějakou vinu. Tomu se říká postmoderní pahumanistické blábolení.

Nesnesitelné podmínky to není rozhodně důvod k zabouchnutí se. Pokud má někdo doma nesnesitelné podmínky tak má podávat  návrh na rozvod.

Jinak abych upřesnil jednou jsme tohle zažili i doma s naší drahou sestrou, vzorný, starající se manžel, a 30 letá slepice, která zjistila že manželství je "nesnesitelné" a že ona si ještě musí něco užít. Nedokázala  to tenkrát rozumově vysvětlit nikomu ani otci ani sourozencům ani manželovi. Skončilo to tak že bývalý manžel si našel jinou rodinu kde si ho dodneška váží a drahá sestra už nikoho dalšího neuhnala, odnesla to dcera která musela vyrůst bez otce.     

0/0
1.2.2010 20:25

Vikina

Re: elementární rozum ??

R^R^

0/0
2.2.2010 0:53

IfčaX

Re: elementární rozum ??

A co když se jeden z partnerů zabouchne, ale rodinu nerozvrací? A rozvádět se chce ten druhý, protože nechce být podváděn? Kdo má potom vinu?

0/0
1.2.2010 20:27

brnl

Re: elementární rozum ??

No to je opravdu přesložité, já bych řekl že nevěra je hrubé porušení manželské smlouvy a je na podvedeném jak se zachová tedy jestli odpustí nebo bude žádat rozvod který jasně zavinil ten co porušil pravidla.

0/0
1.2.2010 20:44

IfčaX

Re: elementární rozum ??

OK... jenže třeba ten dotyčný "porušil pravidla" proto, že se mu doma už sexu nedostávalo. Rodinu bourat nechtěl, manželku měl rád, příroda se přihlásila o svá práva...

Kdo porušil pravidla? Manželka, co mu odpírala (sex asi taky trochu patří do "pravidel" párového soužití) nebo zahnoucí manžel?

0/0
1.2.2010 20:47

brnl

Re: elementární rozum ??

Tak snad od tohohle máme soudy aby řešili takovéhle komplikované záležitosti.

Zkrátka se povolá nějaký tucet hadaček z ruky a vykladaček z karet kterým se dneska říká soudní znalci a ty to snadno rozluští a vyvěští. :-)

0/0
1.2.2010 21:00

IfčaX

Re: elementární rozum ??

Jasně, ale k čemu to bude? Jestli ti lidé už spolu být nechtějí (ba dokonce ani i když nechce ani jeden z nich), nač je to dobré, že se najde a pojmenuje vina? Jasně, jako zadostiučinění tomu druhému, to jo. Ale jestli je nejdůležitější zájem dětí - a to snad je - tak jde hlavně o to, aby si ti dva dokázali zachovat aspoň vzájemnou slušnost. V ideálním případě přátelství. Je hezké říct, že ten, kdo to zavinil, potáhne bez dětí a mít radost, jak jsme mu to nandali... ale to taky znamená, že ty děti budou bez druhého rodiče. A jejich vina to přece určitě nebyla, ne?

0/0
1.2.2010 21:07

IfčaX

Re: elementární rozum ??

pardon - v té závorce jsem se v těch ani zamotala... myslela jsem "i v případě, že nechce jen jeden z nich"

0/0
1.2.2010 21:08

brnl

Re: elementární rozum ??

Efekt by byl velmi kladný, ten co by rozvrátil rodinu a připravil děti o normální výchovu by věděl že odejde s holým zadkem a třeba i bez dětí, což vidím jako společensky velmi a velmi přínosné.

Zrovna takto na principu viny a trestu funguje celé naše právo a nikdo si nedovolí tvrdit že bez práva bychom mohli jako stát normálně existovat. Co by se asi tak stalo na silnicích kdyby zrušili dopravní policii a všechny pokuty a tresty.?8-o

0/0
1.2.2010 21:40

IfčaX

Re: elementární rozum ??

Ale znova se ptám - za co trestáte ty děti?

Tahat vinu a trest do mezilidských vztahů dost dobře nejde.

0/0
1.2.2010 21:44

IfčaX

Re: elementární rozum ??

Mimochodem - děti o normální výchovu připraví ten, kdo jim upře právo na kontakt s druhým rodičem. A to úplně bez ohledu na to, kdo "zavinil" rozpad manželství.

A když už uvádíte ten příklad silničních pravidel - ano, ale aby se mohla stanovit vina, tak musíte mít nejdřív ta jednoznačně stanovená pravidla.

Takže byste nejdřív musel sestavit nějaký takový zákon stylu "manželé jsou povinni být doma nejpozději do 65 minut po skončení pracovní doby, mají právo na oddělené trávení času v rozsahu nejvýš tři hodiny týdně, porušení prvního pravidla se oceńuje jedním trestným bodem za každou půl hodinu..." atd... a pak můžete body sčítat a vypočíst vinu. Ale chcete tak žít?

0/0
1.2.2010 21:48

brnl

Re: elementární rozum ??

Je to naopak pro děti by tohle mělo také kladný efekt, zkrátka děti by měli šanci žít s tím rozumějším a  spolehlivějším rodičem a byla by tady daleko větší pravděpodobnost že ten spolehlivější a rozumější rodič nebude trhat vztahy těch dětí s tím rodičem druhým. Také by nemusely žít v nouzi protože ten co zavinil by odešel s tím holým zadkem a potom platil jak barevný.

0/0
1.2.2010 22:04

Vikina

Re: elementární rozum ??

tohle byl dobrý výkon od vás obou R^R^

0/0
2.2.2010 0:57

Martin V

Re: elementární rozum ??

tak to je snad jasné, ten kdo porušil slib. tam není co řešit, je to jednoduché, hledáte problém, kde není.

Komplikovanější situace by byla, kdyby si partner našel milenku, protože partnerka dlouhodobě odmítala sex, popřípadě zásadně za odměnu. Pak, když byla překvapena tím, že partner si našel pro sex jinou, která jí také má, tak se začala rozvádět.

0/0
1.2.2010 20:45

IfčaX

Re: elementární rozum ??

Já nevím, jestli "není co řešit". Znám spoustu chlapů, co by se pro rodinu (i manželku) rozkrájeli a přesto jim to nebrání nenechat na pokoji žádnou sukni (a to podotýkám i v případě, že manželka neodmítá). Tohle vůbec není tak jednoduché, jak se zdá.

0/0
1.2.2010 20:49

Martin V

Re: elementární rozum ??

Ano, to máte pravdu. Není to jednoduché a obdivuji každého, kdo přichází s jednoduchým řešením.

0/0
1.2.2010 23:00

jack095

Re: No kdyby se nastolil elementární rozum

Řešením rozvodovosti by bylo zrušení alimentů. Nebo pouze do výše životního minima. A bylo by po rozvodech.

0/0
1.2.2010 22:07

Hana Borovská

Nebylo.

Rozvádějí se i ženy se srovnatelnými nebo vyššími příjmy, než má jejich manžel. A většina žen si po rozvodu ekonomicky značně pohorší, přesto do toho jdou.

0/0
1.2.2010 22:15

jack095

Re: Nebylo.

Ukažte mi nějakou samoživitelku co se netahá s ex o alimenty.

0/0
2.2.2010 7:42

IfčaX

Re: No kdyby se nastolil elementární rozum

To víte že jo... Víte kolik žen nevidělo alimenty třeba už deset let? Popřípadě ve výši VELMI hluboko pod životním minimem?

Slušný člověk by nepřipustil, aby jeho děti živořily - a to bez ohledu na to, co mu snad provedl jeho bývalý životní partner. A hajzlík stejně najde cestu, jak neplatit nic nebo skoro nic...

0/0
1.2.2010 22:17

krysodlak pizmovy

-

Troufám si říct, že už v tomhle pohledu na rozvod jako na bitvu, která má jasného vítěze a poraženého, se odráží mužské myšlení

----

Mila zlata, vy o tech vecech zrejme nic nevite. Rozvod je boj a ze strany zen se casto jedna o cistou pomstu - chlapa oskubat a jeste mu znemoznit styk s detmi. Ne vsechny se tak chovaji, ale je jich pomerne velka cast.

0/0
1.2.2010 17:52

Wendolene

Mila Hano Borovska...

Co třeba kvůli lásce?"Co je vaše manželství jiného než obchodní smlouva? Zavážete se jeden druhému před úředníkem, a tak lásku urážíte! Řídíte se normou, která je v životě nejchatrnější věcí a také nejodpornější. Když přinášíte lásku před oddávajícího, pácháte zločin, jenž nemůže být odpuštěn. Přijímáte závazek před úředníkem – chcete uzavřít manželství a zůstat v tomto manželství, je to váš slib daný podle zákonů: nerozdělíte se a nebudete podvádět jeden druhého. Copak to není velká urážka lásky? Copak tak nekladete zákon nad lásku?--------Jestli podle tohoto chcete zit, no potes..manzelstvi neni urazka lasky, manzelstvi je vzajemny slib s milovanou osobou ( teda ne vzdy, ze pani Zlatokopko) a znamena vic nez car papiru. Kladete prilis durazu na lasku, laska samotna totiz nestaci.

0/0
1.2.2010 17:10

Hana Borovská

No tak to se, milá Wendolene,

především musíte rozhodnout, zdali jsem Zlatokopka nebo zdali kladu přílišný důraz na lásku a vést útok vybraným směrem. Svůj postoj k manželskému slibu jsem napsala níže v rozdělené replice na Vikinu, který mě obvinil z anarchie a odporu k zákonům. Samotná láska bohatě stačí, protože vše, co patří k dobrému vztahu nebo někdy i manželství - včetně činů - jsou její projevy a plody.

0/0
1.2.2010 18:56

Wendolene

Re: No tak to se, milá Wendolene,

ach jo, ta zlatokopka nebyla na VAS OSOBNE, ale vseobecne, jenom jako znameni toho, ze jsem si vedoma, ze manzelstvi se vzdy neuzavira z lasky. NO a to ostatni? Ja vim, ze laska samotna nestaci. Je treba mnohem, mnohem vic.

0/0
1.2.2010 19:15

Hana Borovská

Asi chápete lásku úžeji

než já - jenom jako citové projevy.

0/0
1.2.2010 19:18



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.