Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I60v27a92n97a 30L80a48n15c52e

17. 5. 2022 14:57

I moje vnučka měla svoji měnu. Při počítačových hrách mohla použít rodičů debitní nebo creditní kartu a přeměnit jejich skutečné dolary na peníze, které platí pro určitou počítačovou hru. A díky těmto vyměněným "penězům" si mohla při hře nakupovat a přikupovat věci, které ke hře potřebovala. Vypadalo to, že všichni jsou spokojeni, počítačoví experti měli doláče a moje vnučka bezcené penízky, jo, rodiče nebyli spokojeni. Tak jí to tenkrát zatrhli.

0 0
možnosti
JR

J25a67n 46R44á32ž

16. 5. 2022 16:49

O něco podobného se snažily některé větší Hippie komunity v šedesátých letech. Dopadlo to špatně!

Ale ani v éře moderních komunikačních prostředků, kde lze vše zdánlivě snadněji řešit, objektivně nelze myšlenku LETS považovat za vhodnou k většímu rozšiřování.

Ale držím všem stoupencům LETS palečky, aby srážku s realitou přežili pokud možno bezbolestně!

0 0
možnosti
Foto

Jestli tomu dobře rozumím, tak se vracíme ke směnnému hospodářství, ovšem pomocí IT technologií. :-)

0 0
možnosti
JK

Zajímavé, musím si o tom přečíst něco víc.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.