Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Tihle velcí slimáci mají i jednu docela užitečnou vlastnost, totiž náruživě požírají psí hovínka. Od té doby, co jsem je pozorovala při "čištění" frekventované trasy psích vycházek, vzala jsem je trochu na milost.

1 0
možnosti
Foto

Fungují na ně modré granule.

1 0
možnosti
ZM

Jenom doplnění... Musí se alespoň trochu snažit všichni sousedé....

1 0
možnosti
ML

Ani ti běžci nejsou z levného a bezpracného soudku.

Postavit boudičku, vykopat jezírko.

Sehnat běžce, přivézt je. Celé léto se těšíte z jejich přítomnosti, konečně to těm slimákům někdo spočítá.

Pak přijde podzim, první mrazík, pracně kopané jezírko zamrzne. Běžci se seberou, odejdou na řeku.

No a na řece jsou už pár let, jen na tu zahradu už nechodí.

Slimáky sbírám, přelévám horkou vodou a žena z této kašičky dělá hnojivo.

0 0
možnosti
ML

Jeden můj kamarád je sbírá do kýblu a v noci tajně sype na zahradu těm, kteří mu nějak ukřivdili.

2 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.