Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EB

zapomněla jsem napsat, že Ambrož je krásný kocourek!

0 0
možnosti
JL

Moc hezké, děkuji. Jsem ráda za šťastný konec.

0 0
možnosti
Foto

Stoprocentně Vaše pocity ze ztráty kocourka chápu, podobně jsem na tom byla, když mi psa vyplašil v lese kůň. Těch několik hodin, co jsem běhala a hledala ji, bylo skutečně zoufalých. Už jsem se viděla, jak bloudím dnem i nocí lesy a volám a hledám tak dlouho, dokud ji, živou nebo mrtvou, nenajdu. Našla jsem ji, ovšemže živou, téhož dne u dobrých lidí.

2 0
možnosti
Foto

R^Kočkokarma. Hlavně, že se objevil:-)

2 0
možnosti
DP

Ten byl někde u sousedů, dělal chudáka a vyžíral je. :-)

4 0
možnosti
EB

to je téměř jisté :-) když jsme ještě bydleli v paneláku, vytratil se jednoho večera náš bílý kocour nenápadně z bytu, než jsem zalila na chodbě kytky...jak pozdější rekonstrukce odhalila, milostpán si vykráčel do posledního patra, tam se usadil na rohožku a sousedům zahrál smutného ztraceného kocourka ;-( samozřejmě ho pozvali dál a jali se ho všemožně obskakovat, což přijímal s lehce povýšenou nonšalancí :-) hned mu koupili výbavu a krmení, jakož i různé hračky a laskominy, zatímco my ho zoufale sháněli a lepili cedulky po okolí. záhada se vyjasnila, když jsme nakonec lípli cedulku i na domovní nástěnku ;-) z toho plyne poučení: nevěřte kocourovi, když předstírá, že je gaučový povaleč ;-D

2 0
možnosti
PK

Náš kočičí tým tvořila Huberta a bráchové Mikeš a Ferda. Všíchni venkovní, kteří si nás prostě našli. Po čase se Hubertě narodil Siska, největší rváč a výrtržník a ten se taky toulal a pak se ztratil na rok a za rok se jen přišel podívat a zase odešel. Mikeše přejelo auto a tak zůstali jen dva kočičáči, taky oba vykastrovaní. Každý rok je bereme na injekci a daváme na krk nové obojky a stravovací servis u nás mají 24/7, občas příjdou i dovnitř a jinak tvoří spokojenou trojku s našim pejsanem....boží partičkaR^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Kluci mého známého se nudili a na vykastrovaného kocoura připevnili mu GPS a díky tomu zjistili, kde se pohybuje a zjistili, že za noc nachodil 11 km.

6 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.