Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ve Valdštejnské zahradě jsem fíkovník i fíky obdivovala před mnoha lety. Jsou výborné, a mají široké použití při přípravě rozličných jídel...

1 0
možnosti

Václav Klimatolog si může říkat, co chce, otepluje se. To je jasné. Tak jsem o Vánocích vyplivnul datlová semena a zasadil. Zatím do květináče. Časem je vysadím na dvůr v nadmořské výšce 500. Časy se mění a příroda s nimi! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-)Před kostelem křižovníků na Malé Straně-Panny Marie pod řetězem roste fíkovník volně už řadu let-má tam zvláštní mikroklima díky tomu, že dvůr vlastně vznikl zřícením části kostela, takže je obklopen zdmi, ikdyž roste venku. Jinak čerstvé fíky miluju a v Itálii je často jedí s prosciutem-takže jižanská obdoba známějšího prosciutto noc mellone-dák za milý blog

1 0
možnosti

P68e38t32r 44D62r25a76p42a93l

30. 10. 2018 8:21

fíky se u nás údajně pěstovaly už ve středověku za teplotního optima, tedy to asi není vlivem globálního oteplování, ale jde zase o cyklickou změnu

1 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.