Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠS

Mame asi rocni kocicku, nasla si nas. Rikam ji moje maserka. Kazde rano si vynuti, at si lehnu na zada a masiruje mi bricho a stehna. Pak se ke mne otoci cumackem, lehne si na mne a chce hladit. Krasne pri tom vrni.

0 0
možnosti
Foto

Kdysi jsme měli kočku a té jsme nechali jedno z koťat. Kocourek už byl velký jako maminka a ona jej stále ještě kojila. A kdyby jen to, jednou jsme je přistihli i při incestu. Nevím, kdesi jsem slyšel, že to u koček není až tak neobvyklé.

0 0
možnosti
RC

Děkuji jako ostatní za krásný kočičí blog.

Naší dva 5letí kocouři kromě sání nám dělají totéž, jen když se uvelebí na posteli zásadně na našich nohou na dece, tak po nějakém čase, kdy jeden z nás musí vstát, jeden z kocourů občas zasyčí, což dříve nikdy nedělal. Prostě se mu nechtělo vstávat.

Dost mě to nemile překvapilo.

1 0
možnosti
PK

Také si nás tři kočky sami našli a poté uznali,že je zde dobrý domov a zůstali i když po čase byl Mikeš přejet už jen dva jsou několik let naši hosté. Mají zde servis 24 a přesně jak píšete strava se střídá ...různé pochutinky z obchodu pro zvířátka, masíčko, rybička a samozřejmě Barf, bo náš pes je zastánce této stravy. No je ráno a odpočívají na gauči až příjdeme z procházky opustí nás a předpokládají odpoledne plnou a chutnou misku a budou jí mít,dnes je to rybička....;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný kočkočlánek, pozdravujte svá kočičí veličenstva od jednoho dvounohého kocoura. Vlastně kočkomila:-)

1 0
možnosti