Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-Dpobavila mě ta poznámka na závěr;-D

představa ženy hrající si s umělým mladíkem mi nepřipadá ani tak zvrhlá(možná protože že jsem zvrhlá já aniž bych si to uvědomovala;-D) jako spíš málo pravděpodobná nevím jestli je to otázku vkusu sebeúcty nebo proč si ženy nekupují nafukovací panáky -ačkoliv vibrátory jim tak nevadí-že by podvědomá ironie že víc od muže těžko očekávat?

muž který to dělá ve mě nevzbuzuje ani dojem že je konající subjekt jako spíš že je pako, nebo ještě spíše velké lítost a smutek vzbuzující dítě neschopné poměřit se s realitou života

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.