Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Moc pěkně napsané. Občas si jen říkám - okamžiku postůj - ale nejde to, tak hledám to lepšíVR^;-D

0 0
možnosti

Jak jinak než ne vzpomenout slova Karla KRYLA ,,jsme staří Bohu díky a k tomu dva otazníky a pro někoho dva vykřičníky ?? !!

0 0
možnosti

My ještě starší, ( nad 70 let ) máme pouze jedinou výhodu a tou je, že nemůžeme umřít předčasně.

2 0
možnosti

Jak to čtu, je to asi dost naprd. Nu což, ještě 30 let mi zbývá, pak mně to čeká taky (pokud se dožiju).

0 0
možnosti

Výhody vyššího věku neposoudím, jsem ve středním věku, ale mohu potvrdit slova paní Hauserové o uctivém chování vietnamských obchodníků k starým lidem. Možná se tak nechovají všichni Vietnamci, už se taky asi něčemu "přiučili", ale podobné situace jsem viděl.

2 0
možnosti
Foto

60 to mě bude čekat ještě 7 let pracovního procesu, strašná představa...

0 0
možnosti

Vyssi vek neexistuje. Jsou jen drive narozeni.

1 0
možnosti

Začátek velmi dobrý, prožívám obdobné pocity. Ale tím výhody vyššího věku končí. Můj názor je: "stáří je hrozné". Jeden by chtěl, ale již to tak nejde. Mladé holky jsou krásné, ale již můžeme zaujmout jen finančním darem. A tak bych mohl pokračovat.

0 0
možnosti
Foto

Jelikož také občas hodnotím vyšší věk, dokonce jsem si z toho udělal seriál:-), plně s Vámi Evo souhlasím (tedy jako za muže);-D. Akorát mi přibylo lítání po doktorech. Za článek a téma samozřejměR^.V

1 0
možnosti

Mám výhodu. Od té doby, co jsem v důchodu, ty choroby někam odešly. ;-D Tak sice hltám, na můj vkus až moc tabletek, ale je mi báječně. A ten volný čas je bohatství, které jen tak někdo nemá;-D.

4 0
možnosti

Teda, to jste mne dostala : šedesátka = vyšší věk? Mě to čeká příští rok, zatím to nijak neřeším, ale vyšší věk je pro mne 80 a výš ;-D. A výhody? Zatím nevím, kam dřív skočit a to doslovně (cvičím a tančím tak rychle, jak dokážu) a chtěla bych, aby mi to ještě dlouho po šedesátce vydrželo a hlavně, aby to se mnou vydrželo i okolí :-).

3 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.