Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Mari1961

16. 8. 2012 11:26
Naše kočka

měla malý problém s hnisající ránou na kořeni ocasu. Při ošetření jsme ji drželi 4 a doktorka čistila ránu. Kočka u toho řvala a nechala by si zlomit nohy, aby se osvobodila. Po zákroku mi řekli, abych ji pustila, že se může proběhnout po ordinaci ale ona zůstala na stole a přední ťapky mi dala na rameno a přřitulila se. V ordinaci si vysloužila jméno Drsoň a na další číštění rány jsem se měla dostavit s posilou nebo v čas, kdy tam budou v plném počtu.. Kočka už tolik neřvala a nebránila se, ostatně prý to nebylo zase tak nic bolestivého, jen je trochu hysterická ale na konci zákroku mi zase dala přední ťapky na rameno a potom museli ošetřit mě :-) Přitom je taková nezávislá a svá...

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.