Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

giovka

16. 8. 2012 14:22
Prokletí Sofinek?

Ahoj Evi, nase kocka Sophinka (kterou u veterinare hrde hlaskuji, aby jeji jmeno napsal perfektne - tedy s "ph" a "a" na konci), je na tom se zuby velice podobne, jen o ne tedy prisla podstatne drive - ve dvou letech - a to je to princezna siamska, slechtena a opecovavana. A jak ji smakuje i nyni v deseti letech, umi jist naprosto vse, jen ji to jeji peclivy panicek kraji na malicke kousky, aby to mela patricne pohodlne. Nevim, jestli je to tvou karmou, ale dlouhovekost vasich kocek je povestna a zavidenihodna.) Memu nejstarsimu kocouru Damianovi bude letos jedenact, coz je zatim muj nejvetsi chovatelsky uspech a doufam, ze tem vasim kmetum bude jeste dlouha leta zdatne konkurovat. Preji Sofji Semjonovne mnoho zdravych let a mnoho kocicich i lidskych pratel kolem sebe. Zdravi byvala kolegyne Jana!

0 0
možnosti

dp11

16. 8. 2012 11:50
Jaki se vlastně stravuje bezzubá kočka ?

Paštičky a mleté maso ?

0 0
možnosti

.Camino

16. 8. 2012 17:55
Re: Jaki se vlastně stravuje bezzubá kočka ?

Nekdy staci rozetrena jatra, to pozival muj 18 lety kocour Kuba temer rok....jenom jatra. S prepravkou jsem mela spatne zkusenosti, i kdyby byla L.V., koncila jsem vzdy se sramem v obliceji. Ted mam metodu rucnik, prehodit, zabalit a sup do spaciho pytle. Trvalo by dele, nez se dostane ven a mezitim jsme uz u doktora, vetsina tech mych se doziva veku 19 let. Suche granule maji byt pro ne nejzdravejsi, ale nedej jim tunaka, kdyz rvou jako.....V

0 0
možnosti

Mari1961

16. 8. 2012 11:26
Naše kočka

měla malý problém s hnisající ránou na kořeni ocasu. Při ošetření jsme ji drželi 4 a doktorka čistila ránu. Kočka u toho řvala a nechala by si zlomit nohy, aby se osvobodila. Po zákroku mi řekli, abych ji pustila, že se může proběhnout po ordinaci ale ona zůstala na stole a přední ťapky mi dala na rameno a přřitulila se. V ordinaci si vysloužila jméno Drsoň a na další číštění rány jsem se měla dostavit s posilou nebo v čas, kdy tam budou v plném počtu.. Kočka už tolik neřvala a nebránila se, ostatně prý to nebylo zase tak nic bolestivého, jen je trochu hysterická ale na konci zákroku mi zase dala přední ťapky na rameno a potom museli ošetřit mě :-) Přitom je taková nezávislá a svá...

0 0
možnosti

Blábolivý Brod

16. 8. 2012 10:17
Zuby nejsou životně důležitý orgán,

dá se bez nich žít, tak věřím, že vás se Sofinkou čeká ještě spousta šťastných let ;-) ale kočičí pooperační kocovina je teda něco! Moje kočka nevrhla šavli, zato mě celou počůrala ;-D mám fenku a kočku, většinou se tváří jako zaryté nepřítelkyně, ale jakmile se jedna probírá z narkózy, ta druhá kolem ní dojemně ťapká, pečuje, olizuje a nakonec si lehne a přitulí se, dokud se první neprobere. Funguje to obousměrně :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS