Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
NN

akazu

12. 3. 2012 11:53
NIkdy bych nečekal, že dám karmu feministickému článku.

Ale ono to stejně bude asi výjimka.

0 0
možnosti
II

Igor Indruch

12. 3. 2012 10:52
Ale no tak...

Různé radikální, militantní i naprosto zvrhlé směry byly ve feminismu odjakživa. A ty kvóty, co se snaží prosadit Redingová v EU, to vlastně také nemá s feminismem moc společného. To si prostě jedná ambiciózní kráva vzala do hlavy, že si na něčem vybuduje svůj politický podmník. Stačí se na ni podívat.

Samozřejmě, že máte právo na prohlášení "feminismus už mě nezajímá". Ale nebylo by lepší říci: Jsem feministka, ale toho a tohle už není feminismus? Nebo je to špatný feminismus? Teda, Vy to do jisté míry říkáte, akorát to hodně vztahujete na feminismus jako celek. Přičemž feminismus nemá žádné centrální vedení, žádnou ústřední doktrínu. Je takový, jaké síly a směry se v něm nejvíc prosadí. A jestli je feminismus ještě vůbec "potřeba"? No, to by bylo na obsáhlejší diskuzi. Já myslím, že ano, ale ne takový, který se snaží zavádět kvóty apod.

3 0
možnosti
BT

barbora_topinkova

12. 3. 2012 10:25
Skvělodobře!

Díky za souhrnný dobrý čánek...a vůbec za celoživotní boj s jednou polohou lidské blbosti, jež odročuje ženy do pozic mezi špajzkou a kurníkem!R^

0 0
možnosti
I

ivko12

12. 3. 2012 9:59
Já smekám!

A to jste ještě nedávno byla charakterizována coby arcifeministka. Možná je to i tím, že člověk věkem získává i rozum.

1 0
možnosti
C

culka

12. 3. 2012 10:27
Re: Já smekám!

je čas na novou generaci.

0 0
možnosti
DS

semeda

12. 3. 2012 9:47
Výborně...

Tento článek jsem si přečetla s chutí a nezbývá mi, než s vámi souhlasit.

Ještě by chtělo, aby si ho přečetly takové ty "militantní" feministky a zkusily nad tím taky trochu přemýšlet.

Hezký den!

1 0
možnosti
IF

101010

12. 3. 2012 12:12
Re: Výborně...

Militantní feministky nikdy NEPŘEMÝŠLEJÍ !!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.