Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
X

xs123

5. 4. 2011 14:14
Místním pánům

vzkazuju, že je mi velmi příjemné, že mám otázku partnera evidentně jednou pro vždy vyřešenou a nemusím žádného rádobymuže hledat. Debaty na netu mně totiž, co se týká mužů, maximálně tak znechucují, což má ovšem jednu výhodu - člověk je potom vděčný osudu za toho svého....Ale ohlídám si, aby typy Renatuse Karmína, dále toho, co dostal banána a podobných týpků velkým okruhem obešly moji dceru. Naštěstí už s někým chodí a zdá se, že je to slušně vychovaný hoch. Mně se trochu bojí, což je nakonec i dobře.

0 0
možnosti
LZ

usual suspect

5. 4. 2011 16:27
Re: Místním pánům

...se mu nedivim:-/

0 0
možnosti
AP

Alekks dostal banana

5. 4. 2011 16:30
Re: Místním pánům

ještě štěstí, že již žijeme v 21. století a dcery se nemusí ptát svých rodičů, s kým  mohou nebo nemohou chodit. v praxi by mne velmi zajímalo, jak si ohlídáte svoji dceru, pokud si vybere "týpka jako jsem já" ;-D zato je mi naprosto jasné, jak vám dělá dobře, že se vás hoch vaší dcery "tak trochu bojí".

0 0
možnosti
JN

Yesname

6. 4. 2011 11:06
Re: Místním pánům

Jestli si pod pojmem "slušně vychovaný hoch" představujete, že Vás bude bez odmlouvání poslouchat, tak být jím vezmu nohy na ramena, i když má jen Vaši dceru. A ti Vámi zmínění týpkové jsou úplně normální. Jen nechtějí poslouchat učitelky a vychovatelky. Ony bývají totiž dost často poměrně omezené, a to hlavně co se týká obzoru jejich zájmů.

0 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

6. 4. 2011 11:51
Re: Místním pánům

Máte otázku partnera jednou pro vždy vyřešenu, stejně jako budoucnost dcery? Opravdu? Tak to Vás v životě asi čeká ještě hodně překvapení.

0 0
možnosti
T

tabasco

9. 4. 2011 11:01
Re: Místním pánům

Vás bych jako tchýni teda rozhodně nechtěl! ;-D

0 0
možnosti
V

Viki007

10. 4. 2011 1:51
Re: Místním pánům

tady si někdo dobře naběhl ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.