Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aretta

15. 4. 2011 17:45
Ráda Vás čtu

R^:-)

0 0
možnosti

Stary Fafa

10. 4. 2011 1:44
Xs123

S Vami je tedy docela zabava. Cituji: "Nepomohou ti s těmi dětmi třeba ani do vlaku, poněvadž už nebudeš sexuálně perspektivní." Kdyz ja jako sexualne neperspektivni otec beru do vlaku svoje tri deti, tak jaksi neocekavam, ze blizke damy budou priskakovat a pomahat nebo mne pusti sednout. Mela by tedy sexualne neperspektivni matka ocekavat odlisne chovani? Pokud ano, tak proc?

0 0
možnosti

usual suspect

5. 4. 2011 16:26
Dokud nebudou...

...ženy pracovat jako horníci,slévači,požárníci,popeláři,dlaždiči a stěhováci,nebude rovnoprávnost završena!!!

0 0
možnosti

Alekks dostal banana

5. 4. 2011 16:30
Re: Dokud nebudou...

howgh ;-D

0 0
možnosti

tabasco

5. 4. 2011 15:27
...

to je zase ohraná písnička. stěžujete si na malý počet gentlemanů ale nepodíváte se do vlastních řad. já tam vidím stejný počet nevychovaných žen jako mužů. když se ke mě žena chová buransky, tak jí to rozhodně neoplácím ale jako gentleman se k ní rozhodně chovat nebudu. kde není dámy, není gentlemana.

0 0
možnosti

Romiiik11

8. 4. 2011 10:19
Re: ...

To je právě omyl. Gentlemanem buď jste nebo nejste, není to dle momentální situace (např. tato žena mne přitahuje a chci se jí zalíbit, tak jí pomůžu do kabátu a na tu co se mi nelíbí kašlu). K ženě se VŽDY chováme automaticky jako k dámě. Máte však pravdu v tom, že jsou to právě ženy, které gentlemanství nevyžadují (a to je ten zásadní problém) nebo reagují neadekvátně a dostávají tak sebe i své mužské protějšky do rozpačitých situací.  

0 0
možnosti

marka40

5. 4. 2011 14:15
Pokud

pánové neodpověděli na pozdrav, pak to nemá nic společnoho ani s gentlemanstvím, ani s feminizmem, ale jsou to prachobyčejní nezdvořáci, kteří neovládají základy slušného chování.

Už jsem to dnes psala u K. Mandausové - všechno je to o lidech.  Letos v zimě jsem 2x zapadla. Pokaždé mi pánové, pracující opodál, ochotně pomoli. A to už také nejsem žádná mladice, byl mráz jen to "praštělo", takže jsem byla navlečená, obličej promrzlý. Dobrý člověk pomůže, špatný vyfoukne kbelík před nosem či neodpoví na pozdrav.

0 0
možnosti

Moravský Slovák

5. 4. 2011 14:32
Re: Pokud

Máte pravdu, všechno je v lidech, a že vás nepozdraví nějaký cizí chlap je úplná sranda proti tomu, když se ve firmě na chodbě denně potkávají dvě přibližně stejně staré (nebo mladé) "dámy" a nezdraví se. Obě mají pádný důvod očekávat, že první pozdraví ta druhá. 

0 0
možnosti

xs123

5. 4. 2011 14:14
Místním pánům

vzkazuju, že je mi velmi příjemné, že mám otázku partnera evidentně jednou pro vždy vyřešenou a nemusím žádného rádobymuže hledat. Debaty na netu mně totiž, co se týká mužů, maximálně tak znechucují, což má ovšem jednu výhodu - člověk je potom vděčný osudu za toho svého....Ale ohlídám si, aby typy Renatuse Karmína, dále toho, co dostal banána a podobných týpků velkým okruhem obešly moji dceru. Naštěstí už s někým chodí a zdá se, že je to slušně vychovaný hoch. Mně se trochu bojí, což je nakonec i dobře.

0 0
možnosti

usual suspect

5. 4. 2011 16:27
Re: Místním pánům

...se mu nedivim:-/

0 0
možnosti

Moravský Slovák

5. 4. 2011 14:07
Roztomilá paní

pokud vás trápí, že se k vám někteří (nebo všichni?)  pánové ve vašem okolí nechovají tak, jak by se podle vašich předsetav měli chovat gentlamani k dámě, zkuste se vy chovat tak, aby ve vás dámu viděli a měli chuť být gentlemany.

Ale to vám tu jistě napsali mnozí.

0 0
možnosti

.Nikol

5. 4. 2011 14:00
Připomnělo mi to jednu nedávnou příhodu.

S kamarádkou jsem se stavovala v jedné firmě, fotograf nás tam vyslal abychom mu přinesly vytištěnou jednu fotku, kterou potřeboval. S pánem že prý se zná, ať mu to řekneme. Přišly jsme do kanceláře, slušně pozdravily a ozvala se jen starší paní, pán dělal jako že tam není. Nikdo se nezeptal co potřebujeme a až když jsme začly mluvit, pán se uráčil zvednout oči od počítače. Celá konverzace pak probíhala stylem "A to to má bejt jako hned jo?! No tak si tady sedněte no!" a "Víte aspoň jako jak to chce vytisknout?!" Prostě příjemné setkání. Chápu, že těch 30Kč za jednu fotku ho nevytrhne, ale přece jen je to jeho práce a minimálně by se tak mohl chovat. Ani to nemá s gentlemanstvím nic moc společného, je to jen o slušném chování.

0 0
možnosti

Moravský Slovák

5. 4. 2011 14:09
Re: Připomnělo mi to jednu nedávnou příhodu.

To vás pro jednu fotku poslal dvě?  Opravdu příkladné využití pracovních sil.

0 0
možnosti

Petr_

5. 4. 2011 12:30
... dva starší přítomní pánové mě zcela ignorovali ...

Tomu by se Eva Hauserova nemela tolik divit. Eva Hauserova v jedne sve knize, snad v Prirucce militantniho feminismu napsala, ze muzi jsou banda lumpu a nemeli by mit pristup k vyssimu vzdelani a meli by delat jen hrube manualni prace. Pokud nekdo o nejake skupine obyvatel vyklada, ze by nemeli mit pristup ke vzdelani pripadne ze by bylo dobre je nahnat do plynovych komor, pak je dobre se pripravit na to, ze chovani tech lidi nebude prave srdecne. A ostatne kdyby nekdo vydal tiskem takoveto reci o nevhodnosti vzdelani pro nejakou jinou skupinu obyvatel (treba Romove)  mohl by i mit popotahovani s justici. Ale kdyz jde o muzske, tak vsechno projde.

0 0
možnosti

Gmur

5. 4. 2011 13:00
Re: ... dva starší přítomní pánové mě zcela ignorovali ...

ZJISTETE si kdo co pise, radsi.

0 0
možnosti

xs123

5. 4. 2011 12:07
Mám hrozné zkušenosti

To mi bylo tak 38. Stavěli jsme barák, jezdila jsem starou škodovkou, která občas "chcípala" a nešla nastartovat. Jednou jsem takhle jela do místních stavebnin, ve starých dřínách a svetru rovnou ze stavby, cosi dokoupit. Auto se nechtělo rozjet. Kousek vedle seděli v autě tři muži, v mém věku, jejich šéf taky cosi nakupoval. Přišlo jim velice legrační, že mi ta škodovka nechce naskočit. Tak jsem vystoupila, přišla k nim, jeden se tedy uráčil ptevřít okénko, a poprosila jsem je, jestli by nemohli do auta strčit, abych se rozjela.Dodnes si pamatuju, jak jeden z nich se usmál a povídá:Paní, MY VÁM nepomůžeme. Tak jsem šla požádat šéfa těch stavebnin, a ten mě roztlačil. Na to člověk nemůže zapomenout!

0 0
možnosti

Alekks dostal banana

5. 4. 2011 12:19
Re: Mám hrozné zkušenosti

přeložím: přišla jsem k nim a hystericky na ně začla ječet, že by mohli zvednout svoje líný, tlustý zadky a roztlačit mě. dodnes si pamatuji ty konsternované obličeje ze způsobu, jakým jsem jim to nandala. nakonec šéf stavebnin, který měl doma podobnou semetriku jako jsem já a byl zvyklý se vzpamatoval a s provinilým výrazem mě dotlačil k deset km vzdálené pumpě, poněvadž mi ten blb manžel nedotankoval benzín.

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.