Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KB

ladyevil_cz

3. 9. 2010 9:27
Nahota...

...je lidský hřích ;-) Koukat na nahotu je...lidský hřích :-P Tak se všichni svlékejte a koukejte na to, co je Vám libé...mnu si...chlupaté dlaně;-DKarmaR^

0 0
možnosti
S

stepulka

3. 9. 2010 9:23
Mám ráda pohled

na nahé mužské tělo. A jsem jedna z těch, která by uvítala více reklam s tímto motivem ;-)

R^

0 0
možnosti
G

Gmur

3. 9. 2010 9:28
Re: Mám ráda pohled

ja taky., treba Davidoff, reklama na Cool Water dohanel zeny temer k silenstvi. A pritom neurazel abyl cudny.

mylsum, ze ta soucasna reklama na zmrzlinu neni spatna.

0 0
možnosti
PH

petrph

3. 9. 2010 9:15
to je ta základní otázka

Zkoumal to někdo? Názor sexuologa asi není předmětný, z jeho "pohledu" se skutečně po tisíce let nic nezměnilo. Ale už tu máme několik let vnucovanou teorii genderu (který nahradil starší pojem feminismus), který právě zkoumá role obou pohlaví, ba právě s důrazem na specifikace a práva ženského rodu. Studuje se to na školách, vypisují se granty na vědecké studie v tomto směru.

Takže bych čekal, že taková jednoduchá otázka, zda by poloobnažení pánové v reklamách dámy přitahovali (k nákupu) a nebo je naopak pohoršovali, už je dávno vědecky zodpovězená a genderově dokázaná.

Odpovím si sám - oficiálně velmi blízko pojmu gender je pojem harassment . Neboli, dle oficiálního stanoviska dámy pány přitahují, zatímco páni dámy obtěžují. takže si milé dámy nechte zajít chuť...:(

0 0
možnosti
G

Gmur

3. 9. 2010 9:26
Re: to je ta základní otázka

ehmmmmm...

Gender neni feminismus. Ani ho nenahradil a nikdy nenahradi. Harassement je obtezovani neboli tryzneni, ktery ma sexualni, nabozensky nebo etnicky kontext. S genderem by to mohlo mit akorat tak spolecne, ze muzi to delaji caasteji nez zeny.

Zena malokoho urazi, zatim jsem to nezazila od muzu je to castejsi, ma to co delat naor. s jejich nadrizenou pozici v zamestnani.

No v tomto pripade (blog) se nejedna o gender, ale spise o biologii. Avsak sexualni chovani determinuje spolecnost. Ne? Takze i tady ma gender nejake to zastoupeni.

0 0
možnosti
G

Gmur

3. 9. 2010 9:12
karma

Ja nechpu, jak muze muz tvrdit, co vlastne zenu vzrusuje a co ne. To si jako nenecham libit. Nejsou tyhle vypovedi trapne?

0 0
možnosti
ZZ

hasmen - náhradní nick

3. 9. 2010 9:47
Re: karma

Vás už někdy někdo vzrušil?8-o

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

3. 9. 2010 9:02
Rozdíl...

...je prostý: nahá žena je vtělení elegance, kdežto nahý muž je k smíchu. Považte, nepravidelný a zpola vylínalý tělesný porost, ježaté ohanbí s nevzhledným, bimbajícím se příslušenstvím, hranaté obrysy, sukovité končetiny... kdo se na to chce dívat? ;-)

Kdepak, muži vypadají nejlépe, když jsou oblečení.

0 0
možnosti
JA

pefben2

3. 9. 2010 8:53
Co?

Já mám proti nahým mužům všechno. Nelíbí se mi. Ale dámy - to je jiná!!!! ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.