Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Jarcho

2. 6. 2010 10:28
Vy rozšiřujete zlo.

Vy, paní Hauserová, usilovně rozšiřujete ve světě zlo a jiné lidi ponoukáte ke špatnému chování a k dalšímu rozšiřování zla.

Vaše slova nepomáhají, ale ubližují. Která žena se Vašimi názory bude řídit, že bude ubližovat druhým lidem a bude rozšiřovat počet nešťastných lidí.

Je zjevné, že sloužíte tomu Zlému.

0 0
možnosti
SH-STJ

sir Humphrey - stálý tajemník JV

2. 6. 2010 10:27
Hezká žencká, to je maso

:-)

0 0
možnosti
KV

_-1-_

2. 6. 2010 12:09
Re: Hezká žencká, to je maso

Tobě se hlavně líbí, že pije pivo z půllitru.

0 0
možnosti

Norskydocent

2. 6. 2010 10:26
Ale no tak!

 Mám velice silný dojem, že řeči Vaší kamarádky, které vedla u piva tepete ve svém blogu u lahve rumu ( ;-)už je skoro prázdná, což? ).

0 0
možnosti
JC

JirkaTA

2. 6. 2010 10:22
Prosím, prosím.

Opravdu moc prosím, pokračování už ne, nebo mě z toho jebne..

0 0
možnosti
JH

Profesor

2. 6. 2010 10:06
Já ten Váš blog také

Proboha, Vy máte ale opravdu velký problém! Doporučuji rychle psychologa nebo se Vám to vyvine na psychiatra. Když kecáte u piva s kámoškou, tak ji potom nepomlouvejte na blogu. Po pár pivech toho lidi napovídají. Proč jste jí to tam neřekla do očí? :-(  

0 0
možnosti
JT

killy

2. 6. 2010 10:04
Proboha, tohle fakt nemůžu číst !!!

:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.