Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

akki

1. 10. 2009 20:58
Hlásím se k vám!

Škoda, že mnozí postrádají smysl pro humor. Vážení: Humor je sůl života. Kdo je dobře prosolen, bude dlouho žít. Tak pozor!;-D

0 0
možnosti
MF

ve_ri

1. 10. 2009 20:55
hi

zrovna jsem dnes jsem vzpomínala na své, Vámi popisované, období bez vztahu k malým dětem. No bez vztahu, vlastně jsem ho měla velmi negativní. Ale nezoufejte, ono to přejde, jakmile Vám potomek(potomka) sdělí, že budete babičkou.A to mám ještě 17 let do důchodu(!);-O;-D

0 0
možnosti
E

Ezechiel

1. 10. 2009 20:27
..

to jsou deti turistu :-/

0 0
možnosti
DN

dnešní noviny

1. 10. 2009 19:54
Jak to bude ve stáří?

Klidně buďte proti vnoučatům a dětem obecně - rozčilují Vás, dobře. Vzpomeňte si za 20 nebo 30 let, až možná nějaká mít budete, nebudete už mít sílu chodit do hospůdek a budete čekat, zda Vás navštíví. Asi nenavštíví - co by dělali se stěžující si, starou ženou, kterou vždy jen obtěžovali. Raději si raději půjdou svou cestou. A vám zbyde jen to vaše sdružení. Z tohoto přístupu asi totiž vzniká pozdější osamělost seniorů - vzpomeňte si jednou na to. 

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

1. 10. 2009 19:45
Někteří rodiče nemají soudnost, to je pravda.

Když vím, že moje dítě se v restauraci asi nebude chovat moc dobře, tak ho tam netahám. V zájmu dítěte i ostatních hostů.

0 0
možnosti
AK

ak1975

1. 10. 2009 19:37
haranti?

Škoda že se takhle nezachovala vaše babička, možná jste se nemusela ani jako harant narodit vy.  Občas to nechápu, kolega zase tvrdil, že děti smrdí a prdí. Asi i on zapomínal, že i on byl malý. Nebí to věcí rodičů jak je vychovávají?

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.