Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J84o87s43e80f 92P54o64t29r

15. 9. 2021 21:14

Celý svět je plný ideálů, jak šťastně žít. V tomto příspěvku mě zvláště zaujala věta :"Můžeme žít s práce svých rukou a nohou, jejíž plody vůbec nemusíme nakupovat v supermarketech a obchodních domech.“

Paní autorko, zkuste to. Pronajměte si půl hektaru polí, to vás uživí, pořiďte si k tomu motyku, ručně a nohama obdělávejte půdu, ručně a noha zasejte, ručně a nohama sklízejte...

0 0
možnosti

J20i88r36i 81H20l96a39v25a

15. 9. 2021 12:17

Velmi zajímavý.R^:-/Myšlenka je to dobra, ale proc se neuplatňuje, na to není lehka odpověď.

0 0
možnosti

pěkný blog. Jen malá poznámka: jak jsem poznal jednoduché venkovské lidi, jednoduchost sama nestačí, je také důležité, aby člověk žil ve vnitřním míru, porozumění k lidem a v soucitu. Jednoduchost sama nestačí.

1 0
možnosti

J18a32n 73M70a98r43e72k

16. 9. 2021 22:27

Jsem už stařík a pamatuji i ty 'jednoduché' lidi z venkova v době mého dětství. Ti jednoduší lidé vůbec nebyli štastní. Ženy udřené z malých políček, které obdělávaly jen motykou, a které v padesáti vypadaly na 80 sehnuté osteoporozní a takřka bezzubé. Vždy mně udivuje, jak mnozí lidé neustále tvrdí, že takový 'JEDNODUCHÝ život dělá lidi štastnými. To právě tvrdí lidé sedící u počítače, popíjící kafíčko a uvolnují svá moudra přes klávesnici. Doporučuji autorce, aby si takový jednoduchý život na pár let zkusia.

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.