Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé povídání. R^Také zkoumám a dělám pokusy každý rok na zahradě. Někdy více, někdy méně úspěšně. Příroda si řekne sama, co mi poskytne.

0 0
možnosti

K nárokům popisovaných dřevin na půdu - jsou totálně nenáročné, na zahrádce mám jíl, navážku a nahoře nepříliš silnou vrstvu půdy obsahující humus - snažím se zlepšovat půdu seshora kompostem a mulčem. Limitující faktor je přesto spíš závlaha, vidím, že letos všechno bují daleko víc než jindy. Ale své rostliny po žádné stránce nerozmazluju :-)

1 0
možnosti
Foto

přesně R^ Se závlahou jsem narazila hlavně u kamčatské borůvky - prý má ve skutečnosti skoro stejné nároky jako bahenní rostlina.

0 0
možnosti

Tak fikovník, kdoule, náhrada borůvek, kiwi....to jsem ještě netestoval, zajímalo by mě jaké mají nároky na umístění a půdu. Naproti tomu ačokča, nebo zelený rajčata běžně, máme v rodině Mexičanku a tak jsme byli inspirováni.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS