Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J38i58r72i 36H43l67a80v86a

21. 1. 2021 13:44

Díky za podílení vašich zkušenosti....Ackoli jsem se potichu vysmíval moji manželce ve vereni v uzdravujícím ucinkum krystalů, dnes je pouzivam, společně s denní studenou sprchou. Zabira to. Akorát nevím, jestli lecim Covid-19, a nebo pribyvajici roky, mozna obojí.

0 0
možnosti
Foto

Je fakt, že covid je atyp. Já měl první den zimnici, brutální bolehlav a po těle pocit, že mi z něj stáhli kůži a oblékli mi kopřivák. Pak se přidala teplota a bolest v krku. Po třech dnech tyto příznaky ustoupily, ale nastoupila bolest kloubů. Asi po týdnu odkráčela chuť i čich. Poznal jsem to tak, že jsem mohl klidně jíst česnek a ani neštípl a při práci v kuchyni jsem při krájení cibule neuronil ani slzu. Celkově jsem byl asi po dvou týdnech bez potíží, čich a chuť se mi vrátila zhruba za další dva týdny. Dodnes, po dvou měsících po překonání nemoci se mi vrací i po menší fyzické aktivitě bolesti kloubů a to docela silně.

Na umření to u mně určitě nebylo, ale nepříjemné ano a ty vracející se obtíže jsou značně obtěžující a omezující.

0 0
možnosti

P54e36t50r 26L53o40r90e78n62c

20. 1. 2021 21:01

Díky za sdílení Vaší zkušenosti. Já měl štěstí, že jsem od přenašeč/ky chytnul jen slabší dávku viru, takže jsem měl jakýsi "střední" průběh v říjnu a dávám na vědomí, že jen "chřipečka" to opravdu nemusí být.

Je to sekáč, kterej se fakt nezakecá. Asi týden ataku a osobního breakdownu, poté dva měsíce dechové nedostatečnosti i v klidu, o chybějící fyzické síle dodnes ani nemluvě, stejně tak o úmrtích či kritických následcích u mých blízkých, kteří k tomu přišli jak slepí k houslím v nemocnici při naprosto nesouvisejících zákrocích.:-(

Zajímavé je, že všechny jinak sezónní obtíže jako rýma, chřipka, nachlazení apod.... poté ani náhodou...

1 0
možnosti
Foto

Mám to podobně jen zatím ne týdny, ale pár dní a nepouštim si stáré české filmy,ale takové ty ve stylu ," moje kung fu je lepší než tvoje kung fu".

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS