Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na takové hlouposti nemám čas. Moji rodiče jej také neměli, a přestodožili se vysokého věku. A vychovvali čtyři děti. Stresuje mě už jenom pomyšlení, že bych ty Vaše dlouhě litánie co jíst, a co ne, měla jen číst. Vyrůstala jsem na vesnici, a tam se vařilo z čeho bylo a jedlo se, co bylo. (Z domácích zdrojů). Rv

0 1
možnosti
RS

Jednak bych se chtel zminit o tom, ze podle Darvina se clovek vyvynul z vsezrave opice. Potom bych se chtel zminit o tom, ze stres nema se stestim nic spolecneho. Stres pochazi z atavizmu. U zvirat je stes podminka uspechu (tygr ulovi nebo gazela utece). Clovek neodboura stresovy tuk a cukr v krvi protoze se nepohybuje a vysledek je cukrovka a ucpane cevy. V tompto smeru by se mela ridit zivotosprava.

1 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.