Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není to tím, že by dnešní péče o děti byla náročnější na čas, paní Hauserová. Jen matky mají v dnešní době toho času víc. Měla jsem děti po roce a bydlení na podnájmu, kde jsem neměla ani pračku a musela jsem denně vyvařovat pleny pro dvě mimina a praní v ruce (bez koupelny a umyvadla), si vyžádalo spoustu času. Taky bych ho bývala radši věnovala dětem a dodnes mi je líto, že jsem si jich dost neužila. Mám roční vnučku, použité pleny se zahodí, pračka vypere ostatní prádlo. Teplá voda na koupání teče z kohoutku a vana se vypustí. Já jí musela nejdřív přinést, ohřát a poté zase odnést a vylít.

A tak je dobře, že se můžou rodiče věnovat dětem a těšit se z každého jejich úsměvu.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS