Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky bych chtěla mít na blízku takového Honzu. Trochu se v poslední době ve svém životě plácám, mám pocit že jdu od mantinelu k mantinelu a moc se mi líbí  názor Jany Majové "A když už to nefunguje, pak to chce pokorně vzít obavy do svých rukou a najít si fakt odborníka.." Kéž by to byl Honza. R^

0 0
možnosti
Foto

Dle očekávání ;-D a chytil se i pan Kovanda. Vy jste to fakt nepochopila? Njn., mám asi jiný smysl pro humor, než vy. Já samozřejmě vyjmenovaná po slova po L znám ;-).

0 1
možnosti
Foto

Ach jo...když někdo udělá překlep, či chybu v pravopise-a někdo si kvůli tomu rýpne- tak se zasměje taky a nebude se obhajovat, že samozřejmě vyjmenovaná slova zná:-) Chyby dělá každý, ale ne každý reaguje arogantně, jako Vy.

3 0
možnosti
Foto

Ja som tiež kúč a kúčujem, no na rozdiel od toho pána, ja by som vas vzal do vinárně, tam by sme pokecali, vínko, cígo, růža no a večer možno ... To je kúčovanie a nie toto! ;-D

2 0
možnosti
Foto

taky dělám práci poradce a lektora (jakost, statistika, plánovánívýroby, logistika).....slovo kouč už raději nepoužívám kvůli invazi životněstylních koučů....a začínám se bát i slova poradce kvůli těm finančním mágům s pojistkama. Kurňa aspoň lektora mi nezabijte, kdo má kvůli vám furt vymejšlet nový slova, aby se mohl normálně poctivě živit;-D

8 0
možnosti
Foto

J62a27n62a 51M26a54j17o14v32á

31. 3. 2014 22:16

Takže - neumíme používat zdravý rozum, zkušenost vlastní i tu , kterou mají přirozené autority v našem okolí a lítáme ve vlastních životech. A místo abychom se zastavili a zamysleli, poradili s mámou, tátou, dcerou nebo kamarádem či kolegou, koupíme si kouče.Vás, autorko, vážně baví takhle vykonstruovaný svět? Bez vlastních zdrojů a hodnot?

5 1
možnosti
Foto

Je vidět, že vůbec nevíte, o čem je řeč. Kouč pomáhá tím, že nás učí lépe využívat vlastní zdroje a vlastní zkušenosti. O čemž i autorka ve svém článku psala. Kdo má kouče za podvodníky a čaroděje a koučované za blázny, kteří hledají berličky, ten o tom nemůže vědět zhola nic. A když o něčem nic nevíte, proč se k tomu vyjadřujete? Ještě tímto stylem? ;-D

0 3
možnosti
Foto

Já jsem na slovo kouč alergická :-]

4 0
možnosti
Foto

Dobrý den, za mě karma R^. Přeji Vám, ať máte vždy svou vizi. Ta je často důležitější, než to, zda dojdeme do vysněného cíle. Ale to Vám asi nemusím povídat :-). Hodně štěstí.

0 3
možnosti

Je neuvěřitelné, kolik lidí dnes skáče na tyto megapodvody a nechá si vymejvat hlavy různými šamany! Pokud opravdu tohle někdo potřebuje, je neskutečný slaboch a neschopa. Můj názor.

6 0
možnosti

Už je to tady!!!

Každý by měl mít svého "cvokaře" :-/

4 0
možnosti
Foto

Doporučuji dobrou hospodu, vyjde to levněji a je to větší zábava.

0 0
možnosti

Těžko si představit, jak mohli dřív lidi žít a pracovat, aniž by absolvovali koučování. Ještě by to chtělo k p.Šlancarové na "cykliku". A pak už budete nepřekonatelná.!;-D

6 0
možnosti

Už z toho slova "koučování" mi vstává husí kůže. Je možné, že by někdo se sebou nechal provádět tak příšernou věc? :-)8-o

3 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.