Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

WildChildCloud

14. 9. 2012 15:02
čtečka

Čtečky jsou jednoznačně geniální vynález.

Mimochodem...slyšeli jste už o tomhle? http://znampravdu.cz/

0 0
možnosti

karel_vvv

14. 9. 2012 13:07
Knihy jsem téměř zrušil

Čtu elektronicky již dlouho, napřed na Palmech, pak na Androidu a čtečkách (kromě počítačů). Je to paráda.

Hlavně dostupnost čehokoliv - do půl roku od vydání je téměř všechno buď zcela zadarmo (pirátství) nebo levně.

Papírové knihy, mimo pár oblíbených kousků a knih vynikajících provedením nebo grafikou, jsem dílem rozdal, dílem vyházel. Teď s sebou nosím na paměťových kartách více než 10 tisíc knížek kamkoliv. Vždy si vzpomenu, co za horror bylo papírovou knihovnu odstěhovat. To je fakt lepší vyhořet.

Kromě toho pohodlí je nejlepší ta dostupnost - všechno je na netu. Kdysi jsem kupoval každý rok na Amazonu papírovou literaturu (většinou odbornou) za cca 30-50 tisíc, teď to je buď zdarma nebo s brutálními slevami a je to hned, žádné měsíční čekání. A na čtečce můžete mít integrované slovníky, takže číst v cizím jazyce je snadné.

Znáte program Calibre na PC ? Prima věc na katalogizaci a převody formátů.

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_chrní_v_trní

13. 9. 2012 17:45
mám kindle 3

A před ní sony prs505. Bez čtečky už neznám dovolenou. Knih mám z netu na celý život.

0 0
možnosti

Gmurr

14. 9. 2012 12:45
Re: mám kindle 3

kocourku dej mi typ, kde se daji stahovat. Diky.

0 0
možnosti

falm

13. 9. 2012 13:56
Noa kdy si precteme nejakou e-knihu od Vas?

Chlubite se, ze jste spisovatelka, tak byste mohla nejakou e-literaturu nabidnout, pripadne rovnou specialne sepsat. ;-)

0 0
možnosti

fenek

13. 9. 2012 11:09
kindle

čtečku jsem dostala k narozeninám (Kindle 4) a taky ležela chvíli v krabici. průzkumem netu jsem zjistila, že se do ní dá dostat nejen literatura česká a anglická, ale i ruská a polská. Ruská je zajímavá tím, že vyjde zhruba na třetinu ceny co klasická kniha, polská je o něco levnější, ale zase ne o tolik. ¨

literatura, která dosud chodila měsíc a platila se přes Western Union, se dostane do čtečky za vteřiny, a platí se Pay Palem - to znamená bez poplatků a ihned.

vrcholem byl však můj tatínek (84) který se nejdříve na toto zařízení díval nedůvěřivě, ale když pak pochopil, že si paměti Liny Heydrichové přečte buď ve čtečce nebo vůbec, podlehl - a teď se už shání po Kindlu, kde ho určitě čeká něco nového...

za sebe ANO! - už proto, že mizerně chodím a každé deko, které nemusím tahat, se hodí.

,

0 0
možnosti

falm

13. 9. 2012 13:57
Re: kindle

A to si predstavte, ze krome e-ctecek existuji jeste mobily, ktere dokazi ctecku i kdyz ne uplne nahradit, ale preci jen do nich nekterou literaturu zdarma dostanete. All-in-One. ;-)

0 0
možnosti

Zvejklarka

13. 9. 2012 10:49
Kindle

Svého Kindla jsem dostala k Vánocům a ještě před čtrnácti dny ležel v krabici s tím, že přes to přece číst nebudu, protože to postrádá krásu papírové knihy, že si do toho maximálně budu stahovat materiály do školy, ale ani k tomu jsem se nedostala. Pak se jeden můj kamarád naštval, čtečku vzal, nabil baterku a kdykoliv sem se zeptala po nějaké knížce, tak jen pronesl: "Máš Kindla." Chvíli jsem pak myslela, že jsem svojí nechuť k elektronické hračičce vyřešila tím, že do ní nahraji své oblíbené knihy a půjčím je jednomu člověku, který mě o ně prosil. A pak sem se do jedné z nich začetla a za posledních 8 dní mám přečtených 5 knížek a hned tak se s Kindlem nerozloučím. A hlavně je to super na cestování. Někdy v únoru jsem vozila s sebou v kabelce knížku s kompletním Sherlockem Holmesem (cca 30x20x7 cm) a lidi na mě koukali jak na blázna, když jsem jí vyndala třeba v metru, teď už je to o dost pohodlnější.

0 0
možnosti

karel_vvv

14. 9. 2012 13:14
Re: Kindle

Mám také oblíbeného Sherlocka, asi tu samou velikost, anglicky. Tahal jsem to jeden čas všude, tak vím docela přesně, jaké to je :-)R^

0 0
možnosti

pamet

13. 9. 2012 10:28
Čtečky nás dostaly

I já miluju knížky, ale když ty naše  začaly být všude v  knihovnách  ve všech pokojích a začínaly obydlovat i kuchyň, tak si  koupil náš syn "Kindle" a odstěhoval se . No a já odolávala asi 1/2 roku. Ještě v době, kdy Amazon bez problémů a cla zasílal čtečky až domů jsem za ní vydala cca 2700,- . V té době byly problémy něco sehnat, ale alespoň se zlepšila má pasivní angličtina ;-) Teď je již několik vydavatelství, které formáty pro Kindle podporují a spoustu knížek vydávají.

No a podlehl můj muž a já se ke své čtečce dostala jen sem tam. Tak jsem se rozhodla, že dostane svou. Chtěla jsem jinou než Kindle, abychom se dostali i k jiným zdrojům knížek - třeba z KK. Ale pro problémy se softwarem jedné a nepohodlným listováním u druhé, jsme si opět koupili Kindle - tentokrát Kindle touch a za stejnou cenu jako horší české čtečky . A opět  spokojenost, " Kindly" si užíváme, jo je nám přes 60.

0 0
možnosti

karel_vvv

14. 9. 2012 13:30
Re: Čtečky nás dostaly

Věk nerozhoduje. Můj starý otec (no je mu jen 74) podlehl čtečce až poté, co ho knihy zasypaly na záchodě. Měl je totiž naprosto všude. Teď má čtečku, notebook a skener a než něco začne číst, tak si to oskenuje a nacpe do čtečky. Blbě totiž vidí a tam si to může zvětšit, navíc ten e-ink displej má lepší kontrast a fonty než staré, zažloutlé knížky.

0 0
možnosti

cervenec

13. 9. 2012 9:57
Taky vaham,

a to uz tri roky:-), z podobnych duvodu + jeden, co nezminujete - ctu hodne v MHD a na cestach a rozhodujicim faktorem vyberu knih pro mne neni kvalita dila, ale vaha knizky. Bolej me zada, tak davam prednost paperbackum, neni to uplne idealni.  Budu vahat asi dal, mate kliku, ze uz to mate za sebou.

0 0
možnosti

Neferfrure

13. 9. 2012 10:03
Re: Taky vaham,

Neváhej a jdi do ní. Je to moje nejlepší investice do hardwaru. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS