Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Aretta

Ráda Vás čtu

R^:-)

0/0
15.4.2011 17:45

Stary Fafa

Xs123

S Vami je tedy docela zabava. Cituji: "Nepomohou ti s těmi dětmi třeba ani do vlaku, poněvadž už nebudeš sexuálně perspektivní." Kdyz ja jako sexualne neperspektivni otec beru do vlaku svoje tri deti, tak jaksi neocekavam, ze blizke damy budou priskakovat a pomahat nebo mne pusti sednout. Mela by tedy sexualne neperspektivni matka ocekavat odlisne chovani? Pokud ano, tak proc?

0/0
10.4.2011 1:44

usual suspect

Dokud nebudou...

...ženy pracovat jako horníci,slévači,požárníci,popeláři,dlaždiči a stěhováci,nebude rovnoprávnost završena!!!

0/0
5.4.2011 16:26

Alekks dostal banana

Re: Dokud nebudou...

howgh ;-D

0/0
5.4.2011 16:30

tabasco

...

to je zase ohraná písnička. stěžujete si na malý počet gentlemanů ale nepodíváte se do vlastních řad. já tam vidím stejný počet nevychovaných žen jako mužů. když se ke mě žena chová buransky, tak jí to rozhodně neoplácím ale jako gentleman se k ní rozhodně chovat nebudu. kde není dámy, není gentlemana.

0/0
5.4.2011 15:27

Romiiik11

Re: ...

To je právě omyl. Gentlemanem buď jste nebo nejste, není to dle momentální situace (např. tato žena mne přitahuje a chci se jí zalíbit, tak jí pomůžu do kabátu a na tu co se mi nelíbí kašlu). K ženě se VŽDY chováme automaticky jako k dámě. Máte však pravdu v tom, že jsou to právě ženy, které gentlemanství nevyžadují (a to je ten zásadní problém) nebo reagují neadekvátně a dostávají tak sebe i své mužské protějšky do rozpačitých situací.  

0/0
8.4.2011 10:19

tabasco

Re: ...

dnes kdy se ženy ani neumí chovat jako dámy, tak se automaticky takhle chovat nebudu. dnes je slušné a gentlemanské chování pro některé projevem slabosti a podřízenosti. dnes se je IN krást, podvádět, lhát a pod. viz naši politici.

0/0
9.4.2011 11:09

marka40

Pokud

pánové neodpověděli na pozdrav, pak to nemá nic společnoho ani s gentlemanstvím, ani s feminizmem, ale jsou to prachobyčejní nezdvořáci, kteří neovládají základy slušného chování.

Už jsem to dnes psala u K. Mandausové - všechno je to o lidech.  Letos v zimě jsem 2x zapadla. Pokaždé mi pánové, pracující opodál, ochotně pomoli. A to už také nejsem žádná mladice, byl mráz jen to "praštělo", takže jsem byla navlečená, obličej promrzlý. Dobrý člověk pomůže, špatný vyfoukne kbelík před nosem či neodpoví na pozdrav.

0/0
5.4.2011 14:15

Moravský Slovák

Re: Pokud

Máte pravdu, všechno je v lidech, a že vás nepozdraví nějaký cizí chlap je úplná sranda proti tomu, když se ve firmě na chodbě denně potkávají dvě přibližně stejně staré (nebo mladé) "dámy" a nezdraví se. Obě mají pádný důvod očekávat, že první pozdraví ta druhá. 

0/0
5.4.2011 14:32

SYETEY-KOTZOUR

Re: Pokud

přitom kdyby nebyly úplně pitomé, musely by se naopak předhánět, kdo pozdraví dřív.

První přece zdraví ta mladší......nebo tak aspoň vypadá.;-D

0/0
9.4.2011 11:13

Aretta

Re: Pokud

;-D R^

0/0
15.4.2011 17:45

xs123

Místním pánům

vzkazuju, že je mi velmi příjemné, že mám otázku partnera evidentně jednou pro vždy vyřešenou a nemusím žádného rádobymuže hledat. Debaty na netu mně totiž, co se týká mužů, maximálně tak znechucují, což má ovšem jednu výhodu - člověk je potom vděčný osudu za toho svého....Ale ohlídám si, aby typy Renatuse Karmína, dále toho, co dostal banána a podobných týpků velkým okruhem obešly moji dceru. Naštěstí už s někým chodí a zdá se, že je to slušně vychovaný hoch. Mně se trochu bojí, což je nakonec i dobře.

0/0
5.4.2011 14:14

usual suspect

Re: Místním pánům

...se mu nedivim:-/

0/0
5.4.2011 16:27

Alekks dostal banana

Re: Místním pánům

ještě štěstí, že již žijeme v 21. století a dcery se nemusí ptát svých rodičů, s kým  mohou nebo nemohou chodit. v praxi by mne velmi zajímalo, jak si ohlídáte svoji dceru, pokud si vybere "týpka jako jsem já" ;-D zato je mi naprosto jasné, jak vám dělá dobře, že se vás hoch vaší dcery "tak trochu bojí".

0/0
5.4.2011 16:30

Yesname

Re: Místním pánům

Jestli si pod pojmem "slušně vychovaný hoch" představujete, že Vás bude bez odmlouvání poslouchat, tak být jím vezmu nohy na ramena, i když má jen Vaši dceru. A ti Vámi zmínění týpkové jsou úplně normální. Jen nechtějí poslouchat učitelky a vychovatelky. Ony bývají totiž dost často poměrně omezené, a to hlavně co se týká obzoru jejich zájmů.

0/0
6.4.2011 11:06

Renatus Karmín

Re: Místním pánům

Máte otázku partnera jednou pro vždy vyřešenu, stejně jako budoucnost dcery? Opravdu? Tak to Vás v životě asi čeká ještě hodně překvapení.

0/0
6.4.2011 11:51

tabasco

Re: Místním pánům

Vás bych jako tchýni teda rozhodně nechtěl! ;-D

0/0
9.4.2011 11:01

Viki007

Re: Místním pánům

tady si někdo dobře naběhl ;-D;-D;-D

0/0
10.4.2011 1:51

Moravský Slovák

Roztomilá paní

pokud vás trápí, že se k vám někteří (nebo všichni?)  pánové ve vašem okolí nechovají tak, jak by se podle vašich předsetav měli chovat gentlamani k dámě, zkuste se vy chovat tak, aby ve vás dámu viděli a měli chuť být gentlemany.

Ale to vám tu jistě napsali mnozí.

0/0
5.4.2011 14:07

.Nikol

Připomnělo mi to jednu nedávnou příhodu.

S kamarádkou jsem se stavovala v jedné firmě, fotograf nás tam vyslal abychom mu přinesly vytištěnou jednu fotku, kterou potřeboval. S pánem že prý se zná, ať mu to řekneme. Přišly jsme do kanceláře, slušně pozdravily a ozvala se jen starší paní, pán dělal jako že tam není. Nikdo se nezeptal co potřebujeme a až když jsme začly mluvit, pán se uráčil zvednout oči od počítače. Celá konverzace pak probíhala stylem "A to to má bejt jako hned jo?! No tak si tady sedněte no!" a "Víte aspoň jako jak to chce vytisknout?!" Prostě příjemné setkání. Chápu, že těch 30Kč za jednu fotku ho nevytrhne, ale přece jen je to jeho práce a minimálně by se tak mohl chovat. Ani to nemá s gentlemanstvím nic moc společného, je to jen o slušném chování.

0/0
5.4.2011 14:00

Moravský Slovák

Re: Připomnělo mi to jednu nedávnou příhodu.

To vás pro jednu fotku poslal dvě?  Opravdu příkladné využití pracovních sil.

0/0
5.4.2011 14:09

marka40

Re: Připomnělo mi to jednu nedávnou příhodu.

No to je záležitost toho zaměstnavatele. Tady se řeší otázka slušného chování. A to evidentně nebylo.

0/0
5.4.2011 14:17

.Nikol

Re: Připomnělo mi to jednu nedávnou příhodu.

O žádném zaměstnavateli hlavně nebyla řeč. Navíc se zrovna fotilo třicet lidí po jednom, takže bylo jedno jestli odejde jedna nebo dvě.

0/0
8.4.2011 11:40

Petr_

... dva starší přítomní pánové mě zcela ignorovali ...

Tomu by se Eva Hauserova nemela tolik divit. Eva Hauserova v jedne sve knize, snad v Prirucce militantniho feminismu napsala, ze muzi jsou banda lumpu a nemeli by mit pristup k vyssimu vzdelani a meli by delat jen hrube manualni prace. Pokud nekdo o nejake skupine obyvatel vyklada, ze by nemeli mit pristup ke vzdelani pripadne ze by bylo dobre je nahnat do plynovych komor, pak je dobre se pripravit na to, ze chovani tech lidi nebude prave srdecne. A ostatne kdyby nekdo vydal tiskem takoveto reci o nevhodnosti vzdelani pro nejakou jinou skupinu obyvatel (treba Romove)  mohl by i mit popotahovani s justici. Ale kdyz jde o muzske, tak vsechno projde.

0/0
5.4.2011 12:30

Gmur

Re: ... dva starší přítomní pánové mě zcela ignorovali ...

ZJISTETE si kdo co pise, radsi.

0/0
5.4.2011 13:00

xs123

Mám hrozné zkušenosti

To mi bylo tak 38. Stavěli jsme barák, jezdila jsem starou škodovkou, která občas "chcípala" a nešla nastartovat. Jednou jsem takhle jela do místních stavebnin, ve starých dřínách a svetru rovnou ze stavby, cosi dokoupit. Auto se nechtělo rozjet. Kousek vedle seděli v autě tři muži, v mém věku, jejich šéf taky cosi nakupoval. Přišlo jim velice legrační, že mi ta škodovka nechce naskočit. Tak jsem vystoupila, přišla k nim, jeden se tedy uráčil ptevřít okénko, a poprosila jsem je, jestli by nemohli do auta strčit, abych se rozjela.Dodnes si pamatuju, jak jeden z nich se usmál a povídá:Paní, MY VÁM nepomůžeme. Tak jsem šla požádat šéfa těch stavebnin, a ten mě roztlačil. Na to člověk nemůže zapomenout!

0/0
5.4.2011 12:07

Alekks dostal banana

Re: Mám hrozné zkušenosti

přeložím: přišla jsem k nim a hystericky na ně začla ječet, že by mohli zvednout svoje líný, tlustý zadky a roztlačit mě. dodnes si pamatuji ty konsternované obličeje ze způsobu, jakým jsem jim to nandala. nakonec šéf stavebnin, který měl doma podobnou semetriku jako jsem já a byl zvyklý se vzpamatoval a s provinilým výrazem mě dotlačil k deset km vzdálené pumpě, poněvadž mi ten blb manžel nedotankoval benzín.

0/0
5.4.2011 12:19

xs123

Re: Mám hrozné zkušenosti

No comment, další inteligentní, příjemný, sympatický muž na úrovni....Vidíte to. stačí napsat svoje šílené zážitky s pomocí od mužů, a už plivou, urážejí, vztekají se, jsou nechutní. Ani jeden nenapíše - to byli ale pitomci, to jste měla smůlu, my takoví nejsme, ale nejhorší nejhusnější a vůbec úplná k.r.á.v.a jsem já, že mám tak otřesné zkušenosti. JChlapa, který vám pomůže, když jste v nouzi, nejste zrovna upravená, jste třeba i ve stresu, nekyne mu z toho nějaká služba, zejména erotická, tak v našich zeměpisných šířkách a délkách nenajdete.

0/0
5.4.2011 12:31

Alekks dostal banana

Re: Mám hrozné zkušenosti

já na vás ani neplivu ani se nevztekám a už vůbec nejsem nechutný. už se vám jen směji, slova nadsázka a ironie vám evidentně nic neříkají. je mi vás líto. ačkoliv se to nezdá, mnoho mužů je dost empatických. z vás nenávist úplně čiší a to vás ani nevidím. osobní styk s vámi bude nejspíš dost nepříjemný, takže se nedivte, že máte plno špatných zkušeností. nevím, co vám chlapi udělali, protože takhle ortodoxní názory nemá snad ani sama hauserová.

0/0
5.4.2011 12:55

Šach.mat

Re: Mám hrozné zkušenosti

ten PŘEKLAD ;-D byl vtipnej ;-), zatímco tento "rozbor" je jen... trapnej :-).

0/0
5.4.2011 12:58

punčoška

Re: Mám hrozné zkušenosti

myslím, že podobné zkušenosti mají zase muži se ženami, přesto nepíší hloupé blogy "kam se poděla ženskost"...

stalo se mi, že na mě na parkovišti u supermarketu vztekle vyjel chlapík, kterému jsem nacouvala na uvolněné místo, na které čekal už přede mnou. omluvila jsem se mu, že jsem si nevšimla, jeho zbytečnou agresivitu jsem přešla. v obchodě mě dohnal a omlouval se. kdybych reagovala stejně jako on....

jaké si to uděláme, takové to máme... muži jsou rádi džentlmeny :-)

0/0
5.4.2011 12:28

xs123

Re: Mám hrozné zkušenosti

Jo, a už jsi zažila muže, který by ti vyfoukl místo na parkovišti, ty na něho za to vztekle vyjela, a on se ti omluvil? Tak to je úplné sci-fi.

0/0
5.4.2011 12:34

Renatus Karmín

Re: Mám hrozné zkušenosti

Jsou ženy, kterým se rádi omluvíme, pomůžeme a přidáme  i úsměv a jsou ženy, které bychom nejraději nakopali do zadku. Otázka je, do které patříte skupiny. Příslušnost k pohlaví Vám ještě nezaručuje určité chování ze strany pohlaví opačného.

0/0
5.4.2011 13:26

Alekks dostal banana

Re: Mám hrozné zkušenosti

R^

0/0
5.4.2011 12:49

sheldon.cooper

Dala jste otázku

a odpověď jste dostala. Přiznám se, že jsem četl jenom ty poslední příspěvky v diskuzi a ty Vám říkají 100%-ní pravdu. Tady je moje shrnutí, takže až si ty odpovědi budete číst (třeba i podesáté), třeba je pochopíte.1) Gentlemani nevymyzeli, ale pořád existují, nemají však důvod se projevovat. Nikde totiž nevidí dámy, pro které by mohli gentlemany být. Dáma je dáma, dáma nemluví vulgárně, nehulí trávu, nekouří cigarety a chová se hezky, a je ráda, že má gentlemana na blízku. Dnešní ženská je taková, že chce rovnoprávnost(Ačkoliv nepodává takové výkony jako muž - podívejte se např. na sportovní výkony mužů a žen v hodu oštěpem, v běhu atd.) a tak jí má... Dala jste nějakému muži květinu a řekla mu, že mu to sluší? Podržela jste muži kabát při oblékání? To je snad rovnoprávnost, ne? (párkrát si přečtěte příspěvek od usual suspect, tam je to velice hezky napsané). Ve své podstatě poděkujte všem mužům v diskuzi, že jsou k Vám tak upřímní a dostala jste tu nejlepší možnou odpověď.

0/0
5.4.2011 11:51

marka40

Re: Dala jste otázku

Rv...nepodává takové výkony jako muž? Když tedy tu rovnoprávnost berete až takto doslova - už někdy  nějaký muž porodil dítě?????   O takovýchto srovnáváních přece rovnoprávnést vůbec není!

0/0
5.4.2011 14:20

tabasco

Re: Dala jste otázku

klasická ublížená reakce ženy: "až budete rodit, tak můžete kritizovat..." když dojdou argumenty...

0/0
5.4.2011 15:34

IfčaX

Re: Dala jste otázku

...znalost čtení výhodou...

0/0
5.4.2011 16:17

Yesname

Re: Dala jste otázku

... znalost logického uvažování taky...

0/0
6.4.2011 11:07

nejneobhospořádavatelnější

Re: Dala jste otázku

Pokud mi pro to dítě nějaká žena poskytne vlastní sperma, tak proč ne

0/0
6.4.2011 14:18

ODSCSSD 5

Jak pise kolega dole

oni stejne zeny tu etiketu neznaji...

Ale dalsi vec je, ze proste nesmite chtit vse... Ano drive gentlemani existovali, ale taky v te dobe mela zena trochu jine postaveni ve spolecnosti..  A ono to s tim trochu souvisi..

0/0
5.4.2011 11:36

Hejtbringr

a dámy?

Problém je v tom, že ženy samy už dneska ani pravidla etikety často neznají... Když počkám, než si žena sedne, většina mi řekne: "proč stojíš? tady chodí číšník...", když jdu vedle ženy, tak si stoupne vždycky nalevo a není ochotna se té pozice vzdát (a když jí to vysvětlím, tváří se jako bych byl debil co lpí na přežitcích) a do hospody se dere první, domnívaje se, že má přednost. To pak člověka za chvíli přestane bavit chovat se jako gentleman.

0/0
5.4.2011 11:31

ODSCSSD 5

Re: a dámy?

Je to tak.. studoval jsem na stredni pravidla etikety... a kolikrat si lidi mysleli ze jsem nezdvorak, nebot to proste neznaj.

0/0
5.4.2011 11:35

tabasco

Re: a dámy?

přesně...když jde po pravici, nemůžu jí šavlí v pravé ruce bránit před burany to dá rozum! :-) R^

0/0
5.4.2011 15:38

pefben2

To je mi otázka!

Kampa by se poděli? Byli vyštěkáni feministkami! Rv;-€;-€;-€

0/0
5.4.2011 11:06

usual suspect

Chtěla jste rovnoprávnost...

...tak jste rovnoprávná.Vítejte ve světě mužů.Pro Vás důkaz,že nejsme stejní.Normy byli nastaveny,právě s ohledem na ženy.Pokud se chtějí rovnat s muži,nemůžou na jednu stranu chtít"starosvětské"gentlemanství a na druhou"novosvětské"gendrové vyrovnání.Je to takové vyčůrané"od všeho to nejlepší"...;-)

0/0
5.4.2011 10:52

punčoška

to, jak se k vám muži chovají je vaše zrcadlo

buďte jemná, milá, příjemná, pěstujte ženskost a uvidíte tu změnu :-)

0/0
5.4.2011 10:41

xs123

Re: to, jak se k vám muži chovají je vaše zrcadlo

to teda určitě! jak můžeš být tak naivní! Že ty jsi ještě mladá nezadaná podřízená sympatickému šéfovi? Počkej, jak se pánové změní, až budeš vdaná, s dětmi a pár lety na hrbu. Nebudeš sexuálně k dipozici a tudíž je jinak zajímat nebudeš. Neponohou ti s těmi dětmi třeba ani do vlaku, poněvadž už nebudeš sexuálně perspektivní .

0/0
5.4.2011 11:09

ppelc

Re: to, jak se k vám muži chovají je vaše zrcadlo

Vy uz to nehulte.

0/0
5.4.2011 11:18

punčoška

Re: to, jak se k vám muži chovají je vaše zrcadlo

nejsem si jistá, jestli to je autentická reakce nebo povedená ironie. ale odpověď je třeba v použítí sousloví "na hrbu" - pokud věk pokládáš za "hrb", pak máš hrb :-)

za tři roky mi bude padesát, děti mám, nejsem ani žádná krasavice... ale to mi nemusíš věřit, tak podívej třeba na Emílii Vašáryovou. ta si taky na chování mužů jistě nemusí stěžovat.

0/0
5.4.2011 11:24



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.