Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LF

Madietta

4. 4. 2011 22:25
Ženy si nalhávají, že chtějí muže-bety...

... jenomže matka příroda jim to vždycky nějak překazí. Tady je takový pěkný článek o ženě, která parádně vy...bala s jedním betou, jen aby si našla jiného, s nímž by eventálně mohla provést totéž:

http://lifestyle.msn.com/relationships/article.aspx?cp-documentid=8319151

0 0
možnosti
CI

Cephaelis

7. 3. 2011 8:37
černobílé vidění

Upřímně, každý extrém dokáže akorát tak naštvat. Rozumná žena si instinktivně najde buď betu s některými alfa prvky nebo naopak. Souhlasím s tím, že s alfou se asi moc žít nedá, na druhou stranu s betou taky ne (pokud žena není přirozená domina :-)). Myslím, že i pro výchovu dětí je dobré mít správný mužský vzor, kterým beta rozhodně není. Ideální muž je prostě tak něco mezi. :-)

0 0
možnosti
TV

t.varga

6. 3. 2011 20:16
dobrý den

líbí se mi jak píšete "Zmocňovala se mě panika, že mě alfa bude chtít utlačit, vtěsnat do nějakých škatulek." :-)

jen mám dojem, že to co píšete není nic jiného než taková měkčí a povrchnější forma kádrování a škatulat ;-)

0 0
možnosti
JJ

1888

1. 3. 2011 14:53
Pro zenu je dobrou

volbou kdyz  zvoli alfa muze a pozdeji prejde na backoru. Prave zeny ovsem nevahaji a v mladi zvoli nejakeho devadesatileteho sexy miliardare. Alfa i beta manzele jsou v podstate pouze nahrazky. Prave zeny mysli predevsim na zabezpeceni rodiny.  Vdovy - miliardarky ostatne nemaji nouzi o muze 

0 0
možnosti
S

Satyriana

28. 2. 2011 19:30
Já zažívala otravný paradox

Už kdysi moc dávno jsem si řekla (masírována rodiči), že nejsem nic moc hezká a nemůžu chtít zázraky. Poučena odposlechem rozvádějících se máminých kolegyň na kafi, jsem se tvrdě rozhodla "jít" po klukovi normálním, s koníčkem a ne moc do větru. Nojo, ale jak jsem tak jednala normálně právě s těmi úúúžasnými hochy, co si mysleli, že jako alfa samci jenom na holku  kejvnou, tak to vedlo jen k tomu, že jsem budila zvědavost.

To fakt nebyli kluci na chození a člověk aby někdy dával hodně důrazné NE!!! Takže otrava. Hm, asi se u některých trochu zaláskování objevilo, ale já na hezké kluky, případně mocnější , populární a zkrátka obletované muže  fakt neměla nervy. Včetně nabídek na skotačení, když jsem vdaná (za ideální betoalfu, mimochodem) a jistě potřebuju trochu radosti ze života.

Dokonce ještě po čtyřicítce bylo občas nutné vysvětlit, ža na nějaké alfáctví mne nedostanou. Naštěstí v mém stále pokročilejším věku už někteří pochopují, že patřit k mým přátelům je silnější kvalita :-)

0 0
možnosti
JB

hendrixx

28. 2. 2011 18:30
Máte pravdu

Mě nadýmání taky nevzrušuje.

0 0
možnosti
DO

David Ondrejkovič

28. 2. 2011 11:10
Nevíme co chceme

Jinými slovy: "Nevíme co chceme a nedáme pokoj dokud to nedostaneme". Ale právě tohle je na vás milé dámy k uzoufání roztomilé :-)

0 0
možnosti
DM

Aretta

28. 2. 2011 15:25
Re: Nevíme co chceme

;-D R^ že?

Já mám sklon si hledat lva salónů, co když vejde do sálu, dámy omdlévají.... a doma ho navlíct do bačkor s žebříčkem a běda, kdyby se usmál na kamarádku;-)

Kecám:-)

0 0
možnosti
S

stepulka

28. 2. 2011 10:02
Kategorie mužů

Řekla bych, že muži se dělí do více kategorí a napsala jsem o tom také  článek ;-)

http://bergerova.blog.idnes.cz/c/149047/Zaspali-muzi-evoluci.html

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.