Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sid2007

Komu slouží (zmatený) feminismus?

Podobně jako multi-kulti, politická korektnost, i feminismus jsou výmysly především z USA, které pod pláštíkem tu napomáhání "utlačovaným" menšinám, tu "utlačovaným" ženám vládnoucí třídy (v USA už horní jedno procento má 30 procent národního bohatství a tomu odpovídající moci, kdy hra na zastupitelskou demokracii je už opravdu jen hrou) sledují hlavně a především své (sobecké?) zájmy.

Bohužel, jako za komunismu, který měl být rájem pro proletáře a utlačované, profitují hlavně elity, ikdyž třeba feministky jako autorka, podobně jako svazačky za komunismu, dané propagandě UPŘIMNĚ věří a některé z toho mají i kariéru (jako ty svazačky).

Vládnoucí elita, zejména v USA, kde je společenský kontrak mnohem individualističtější (proto liberály a konzervativci na světě oblíbený) než "socialistická" EU, na úkor většiny (střední třídy) a jejich peněz a jiných omezení tlačí uvedené aby nebyly bouře, byl klid v podpalubí a aby i méně jatetní mohli KONZUMOVAT.

0/0
28.5.2011 2:36

Aretta

Zajímavé

Precizně formulujete, těší mě Vás číst.

0/0
3.12.2010 23:17

janacz

Re: Zajímavé

To je moc pěkný a poučný článek. !

0/0
28.12.2010 11:47

Gmur

poucna kniha

Fausto-Sterling, Myths of Gender.Biological Theories About Women And Men.1985.

0/0
1.12.2010 17:33

NTPT_V_EXILU

s tou ženskou obřízkou nemáte pravdu !

není to výmysl mužů, ti jsopu od této záležirosti drženi dál, ale je to patologická praktika která jde po linii ženské od matky na dceru.  Dá se o tom na netu najít docela dost.

0/0
1.12.2010 14:47

Gmur

Re: s tou ženskou obřízkou nemáte pravdu !

Hlavne si zjistete, jak to v dnesni dobe obhajuji nekteri muzi a jak to zduvodnuji. Zeny do toho nemaji co mluvit.

0/0
1.12.2010 16:59

Satyriana

Re: s tou ženskou obřízkou nemáte pravdu !

Základem je však kontrola ženské sexuality. Je zbavena clitorisu, tudíž méně vzrušivá, tudíž nemá potřebu  užívat si rozkoše. Pokud ji naopak každý styk bolí kvůli malému otvoru do pochvy (což se po porodech leckde znovu zašívá, tak se vyhne jakémukoliv dalšímu, než manželskému styku...

Je mi líto, ale skutečně se tu jedná především o kontrolu ženiny chuti na sex. Z toho se potom vyvinuly pověry, zvyky, požadavky. Především v Africe a Arab.pol.,protože spokojený ženich dá po svatební noci rodičům nevěsty odměnu. Požadavek na čistotu nevěsty šel dokonce tak daleko, že se dívky zavíraly/zazdívaly v místnosti, kterou neopustily třeba několik měsíců. Jemenští mladíci v 60.letech tohle svým odmítáním pološílených, leč čistočistých nevěst, zrušili. Podobně se už tehdy objevovaly semotamo i požadavky na neobříznutou nevěstu, jenže to přece jenom není tak zjevné a co taky záleží většině mužů na pocitech ženy...

0/0
2.12.2010 18:38

NTPT_V_EXILU

Kohouti se musí omluvit slepicím

že je nutěj snášet vejce.

0/0
1.12.2010 14:41

scabies

hele Hauserova

dam ti tip na knizku, moc poucnou.

http://www.academiaknihy.cz/clovek-bytost-v-sazce.html

v Academii ji maji ve sleve. Je od humanniho etologa, zaka Konrada Lorenze. Tam je biologii cloveka docela dost

Jinak mam kolegyni, co se na univerzite zabyva vyzkumem odlisnosti muzskeho a zenskeho mozku, zejmena vlivu hormonu na mozek, na rozvoj psychickych nemoci. Neni nahoda, ze zenske trpi 10x casteji na psychicke nemoci.

0/0
1.12.2010 14:25

skepticka

Re: hele Hauserova

Vážený pane,

prosím, mohl byste mi dát kontakt na Vaši kolegyni, která se zabývá odlišnostmi mužského a ženského mozku?

Věra Nosková (spisovatelka, naposled autorka knihy Chraňme muže)

0/0
27.12.2010 23:30

janacz

Re: hele Hauserova

U mužů jsou psychické nemoci zakrývány alkoholem  a předčasnou demencí.

0/0
28.12.2010 11:50

klávesnice ejč pí

kdybyste radši psala něco ze života

Pouze jste opsala to, co nikdy neplatilo a samo o sobě je demagogií. nenosí snad muži šperky a netouží být obdivováni? na příklad striptéři a gigolové? nejsou snad ženy notorické chranitelky, které kdo ví proč stále a stále zachraňují opilce a ochraňují násliníky, kteří jim nakonecvytlučou duši z těla? Marie Curie byla chlap? A fůra suprovních spisovatelů a básníků byla ženami? Víte co, radši ten článek přepracujte, nebo to na mou duši udělám já. A udělám to tak, že Vás překarmuji. Tak šup, šup do toho, téma je to výživné :-))

0/0
1.12.2010 12:16

Renatus Karmín

Re: kdybyste radši psala něco ze života

Myslím, že se někde hned vepředu autorka omluvila, že bude popisovat střední proud a vynechá extrémy na obou stranách. Marie Curie v sobě možná měla více testosteronu než její manžel. Ale ta není zrovna moc reprezentativní zástupce svého pohlaví..

0/0
1.12.2010 13:43

Gmur

Re: kdybyste radši psala něco ze života

O tom testosteronu marie Curie silne pochybuji, mate nejaky odkaz, nebo je to jen fantazie?

0/0
1.12.2010 14:15

Renatus Karmín

Re: kdybyste radši psala něco ze života

Jednak jsem napsal "možná" a jednak každá žena v sobě trochu testosteronu má a čím ho má více, tím je aktivnější a cílevědomější, což Marie C. bezpochyby byla. Bez něj by byla jenom domácí zakřiknutá puťka. Vy ho máte taky, nebojte.

0/0
1.12.2010 15:16

Gmur

Re: kdybyste radši psala něco ze života

To vim, ze mam testosteron, jako kazda lidska bytost. Ale ten nema nic spolecneho s inteligenci. Absolutne nic.

Jinak vyse testosteronu v tele se meni (jednou vic , jednou mene) temer porad, rano , vecer, na jare, v zime, s vekem.....

0/0
1.12.2010 17:02

Renatus Karmín

Re: kdybyste radši psala něco ze života

A inteligence zase nemá moc společného s úspěchem, sebeprosazením se a schopností něčeho dosáhnout. Úspěch je vůle, odvaha, síla, ctižádost. S tím už pokud vím testosteron něco společného má. Bez těchto vlastností je inteligence jenom něco, co Vám tak maximálně pomůže rychleji vyluštit hlavolam doma u kamen a ne získat Nobelovu cenu.

0/0
2.12.2010 11:47

janacz

Re: kdybyste radši psala něco ze života

Bezhlavé sebeprosazování vypadá ještě hůře. Málo mužů získá Nobelovu cenu a ti silně odvážní nemají žádnou trpělivost.

0/0
28.12.2010 11:53

Renatus Karmín

Jenom poznámka,

zatímco biologické vlivy v člověku se formovaly stovky milionů let, kulturní působení trvá sotva pár tisíc let. Logicky musí být biologická podstata člověka mnohem silnější než ta kulturní. Člověk se kultuře pouze navenek přizpůsobuje, ale uvnitř je to stále živočich, a bude ještě dalších milión let. Každý si musí svou pozici ve společnosti vybojovat sám. Silnější nikdy nebude dobrovolně ustupovat slabšímu. 

0/0
1.12.2010 11:02

MacX

Skutky lidské

Ta vaše analýza mně, nezlobte se, svou formální stavbou nedolatelně připomněla epochální dílo profesora Hrona Skutky lidské čili jeden tisíc špatnot žijby a konby lidské.

Protože si myslím, že všechno je to ještě mnohem, mnohem složitější.

0/0
1.12.2010 11:00

janacz

Re: Skutky lidské

Náhodou je to výstižné a instruktivní. Kdyby se to rozepsalo ve své složitosti tak by to nikdo neměl čas přečíst.

0/0
28.12.2010 11:54

Kruton

ideologie feminismu

Feministky by si měly udělat pořádek ve svých názorech. Tato ideologie má tolik proudů, že se v tom nikdo nevyzná. Například když muž jako silnější ochraňuje ženu, pak se to někdy vysvětluje jako důkaz dominance a nadřazenosti anebo jako logický důsledek fyzických možností, tak co tedy? Mám ženskou ochraňovat v nebezpečí, že je slabší, anebo když jí dám najevo, že je slabší, tak ji ponižuji? Nebo sám smysl feminismu. Bojovat organizovaně za práva žen. To jsou ženy takové chudinky, že si ve svém životě nevybojují prostor pro seberalizaci? Když přiznáme, že jsou neschopné se prosadit ve společnosti, pak feministky nemají pravdu, že jsou ženy rovnocenné. Často prosazují feministky afirmativní opatření, ale není to právě proti rovnosti pohlaví? Pokud např. odmítnu na pracovní pozici někoho, podle pohlaví, tak je to diskriminace a proti té bojujeme.... Je to celé postavené na hlavu..Rv

0/0
1.12.2010 10:46

hanah7

Re: ideologie feminismu

R^jako žena vřele souhlasím :-). Svá práva a svou pozici si ve společnosti i v rodině vždy vydobudu sama. Uráží mě snahy feministek o pozitivní diskriminaci a rovné příležitosti. Ženy de facto staví do role méněcenných a slabých.

0/0
1.12.2010 10:53

janacz

Re: ideologie feminismu

Já si to taky vybojuji sama, ale třeba by  to bez vzniku Feminismu ještě ani dnes nešlo. !!

0/0
28.12.2010 11:56

Alrauna

Re: ideologie feminismu

Tak si ji běžte vybojovat do nějaké silně patriarchální společnosti. Jako jednotlivec nemáte šanci zmanit systém, vždycky vás nakonec zlikviduje.

MMch, muži byli a jsou pozitivně diskriminováni tisíciletí... nevšimla jsem si, že by papeži volali po volné soutěži se ženami, že by viktoriáni v době, kdy byly ženy právně na úrovni oligofreniků vřískali, že je uráží, že nejsou v dolní sněmovně zastoupena obě pohlaví, že ženy jaksi nemohou být zvoleny, bez ohledu na to, jaké kvality mají.

0/0
17.1.2011 11:18

machinist.

LOL

to je nářez;-D

0/0
1.12.2010 10:41

Kolumbo

Co je "prestižní"?

Proč by mělo být vaření "prestižní činností" tam kde vaří muži a "podřadnou servisní záležitostí" když vaří ženy? Žen je více než mužů, takže takhle to může fungovat jen tehdy, když tento pohled přijmou i ženy. Pokud ne, může dojít jedině ke stavu, že mezi muži bude mít prestiž vařící muž a despekt vařící žena, u žen tomu bude naopak. A pokud jde o ženskou "křehkost", pak evoluční výhodou může být právě fakt, že křehká žena vyvolává u mužů mnohem větší touhu ji chránit a vůbec kolem ní skákat. Což asi nebude platit v případě stotřicetikilové herdekbaby výšky 190 cm, co hodí jednou rukou nad hlavu stopadesátikilovou činku. Taková bude mít nejspíš s hledáním partnera problém. Jenže  vy jako feministka to vysvětlujete snahou mužů dominovat. Vysvětlit se to dá taky touhou mužů být  pro ženu oporou, starat se o ni. Pokud  je žena "nepotřebuje" k ničemu jinému než ke zvýšení pohodlí a servisním pracem, asi se partnerství rozpadne.

0/0
1.12.2010 10:30

Hellmoon

Deformace

není náhodou důsledek?  Muži cítí potřebu ženy chránit a nemají - li co chránit není tato potřeba naplněna.

0/0
1.12.2010 10:25

bambasek44

vysvetlivky:

gender – magicke slovo ke zdimani statnich penez na absurdni a destruktivni neomarxisticke studie

feministka - statecna bojovnice vsude, kde ji nic nehrozi a kde to sype z dotaci,..

hlavni cil femisnistky - zenska musi mit koule a chlap vaginu..,..sociolozka - multikulturni extremistka, levicovy radikal, pri jejich premnozeni dochazi k jejich militarizaci..

0/0
1.12.2010 10:08

Gmur

Re: vysvetlivky:

Ale ne,uklidnete se

Gender je proste sociologie, ktera bere v potaz zeny a muze.

Nevim, jestli neberete nejake drogy, ale kde jste proboha vzal, ze cil feministky je aby muz mel vaginu? Kde se to jako uskutecnuje? Rv

0/0
1.12.2010 10:31

lesicatko

Re: vysvetlivky:

To sú metafory :)

0/0
1.12.2010 10:58

Kruton

Re: vysvetlivky:

Feministky se samy ztrapňují některými mozkovými průjmy. Například, že močení vestoje je důkaz, že se muži povyšují nad ženy... Jazyk způsobuje, že jsou ženy diskriminovány.... Vyhledávají se atraktivní obory, kde se ženy neuplatnily a hází se to na krk mužskému šovinismu a zapomíná se na stovky jiných neatraktivních oborů, které společnost přisoudila mužům, ale feministkám to nevatí. Gender je jen úchylka z marxistické sociologie. Marx jako agresivní magor všude viděl boj a útlak. Naše společnost utlačuje stejně muže jako ženy, akorátže muži si s tím nějak poradili. Prostě společnost má nějakou strukturu, která vznikla, aby mohla vůbec civilizace existovat. Když rozbijeme strukturu společnosti, tak zničíme společnost. Ne náhodou mají gender bláboly málo zastánců u žen. Dnes už společnost nikoho nenutí k ničemu. V podstatě neexistují SKUTEČNÉ bariéry, ženy jsou ve všech oborech (kromě dolů a lomů) a jde to i bez feministek.

0/0
1.12.2010 10:58

oslik

Re: vysvetlivky:

K útlaku: muži si s tím nějak poradí, nebo to prostě berou jako přirozenou součást života. Pokud mají relativní klid, s nějakým tím útlakem se prostě nezabývají. Kdežto věčně nespokojené a reptající ženské musejí neustále kvůli něčemu dělat dusno. Takže to pak opticky vypadá, že jsou na tom ty chudinky frflavé mnohem hůř.

0/0
1.12.2010 11:25

Gmur

Re: vysvetlivky:

Pane Kruton

zatim jsem neslysela ani necetla, ze by zeny a ani feministky, ze moceni ve stoje je nejaky dukaz neceho. Naopak jestli byste chtel pochopit minimum z feminismu, tak ten tvrdi, ze zena je rovnoravna s muzem, at se lisi jakkoliv nebo at dela cokoliv . Muz neni nikdy pro zenu vzorem cehokoliv.

Samozrejme ze v jazyce se odrazi spolecnost. proc ne?

A mimochodem,vase zminka o oborech, kde jsou nebo nejsou zeny je typicka genderova otazka.

0/0
1.12.2010 14:19

oslik

Re: vysvetlivky:

Ale Gmur nešťastná, jaká rovnoprávnost? Už jsme si to přece vysvětlovali na příkladu práce v hlubinném dole... Zkrátka, z titulu pohlaví tu čistá rovnoprávnost z podstaty věci existovat ani nemůže. Například nemůžu mít právo rodit děti. Vy zase plodit.

Jo, něco je jiného je vyváženost práv - a samozřejmě i povinností. Jinými slovy, některá práva (a povinnosti) jsou společná, některá jsou jen pro muže, některá jen pro ženy.

Vy jako žena máte větší právo na ochranu (společností) než já jako muž. Prostě to tak je a já nad tím nijak nevzdychám a nedomáhám se změny, protože je to tak správně. Na druhé straně já mám zasde větší právo zničit si svoje zdraví, například prací v tom hlubinném dole, kteréžto právo mi však nijak nezávidíte, že? Ale závidíte mi, že jsem jako muž dravější, a tedy způsobilejší prodrat se do parlamentu, že?

0/0
1.12.2010 15:01

Gmur

Re: vysvetlivky:

Zena , ktera nepracuje v dole je samozrejme rovnopravna s muzem , ktery v dole pracuje a s muzem, ktery v dole nikdy nepracoval a tak yje rovnopravna s jakoukoliv zenou. Ta v doloechpracovat muze nebo nemusi. Tak jako je oslik rovnopravny s muzem, ktery je ochromen v dolni polivine tela. A OBRACENE.

Mate v tom gulas.

0/0
1.12.2010 17:06

oslik

Re: vysvetlivky:

Rovnoprávnost je rovnost v právech. Jestliže právo kdekoliv rozlišuje mezi mužem a ženou (a jedné skupině cosi zakazuje, například), pak se o rovnoprávnosti nedá hovořit. Tedy myslím v naprostém důsledku. Například, zakáže-li zákon plodným ženám práci v dole, je tu jasná nerovnoprávnost. Jesltiže zákon stanoví, že v případě nějakého ohrožení (třeba války) mají ženy přednost při ochraně života, pak tu taky žádná rovnoprávnost není. Atp. Společnost, která nebude podobné situace rozlišovat, je úpadková. Chápete to?

0/0
1.12.2010 17:46

Gmur

Re: vysvetlivky:

zena nema zadne vetsi PRAVO NA OCHRANU. Vubec ne.

0/0
1.12.2010 17:50

oslik

Re: vysvetlivky:

Však to říkám... Ve jménu jakýchsi stupidních a nebezpečných ideálů se tato společnost stala úpadkovou.

0/0
1.12.2010 18:01

Alrauna

Re: vysvetlivky:

NEbuďte naivka, přednost při ochraně života nikdy nezajišťovalo pohlaví, ale sociální status.

0/0
17.1.2011 11:22





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.