Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Gmur

7. 6. 2010 10:18
spravna otazka

jak pisete , ze :"Dokonce jsem ochotná uvažovat i o tom, zda už emancipace žen dospěla ke svému vrcholu, tedy ke stavu, který je přirozený, harmonický, spontánní a trvale udržitelný – na rozdíl od většiny feministek si totiž nemyslím, že by genderové rozdíly byly dány jen a jen výchovou, a připouštím, že biologické faktory hrají nějakou roli i v mentální rozdílnosti žen a mužů a tudíž i v jejich životních rolích".

O tom se da diksutovat vlastne donekonecna. Ja si myslim, ze jde o vliv spolecnosti predevsim a ne o genetiku. Genetika se nezmenila (tedy lidksy kod) uz tisice a tisice let. Spolecnost se meni vzdy a vsude.

0 0
možnosti

nominativ

20. 7. 2010 14:27
Re: spravna otazka

Máte pravdu,lidský gen se tisíce let nezměnil, ale změnilo se lidstvo. Není právě v tom zakopaný pes?

0 0
možnosti

wrangler

3. 6. 2010 13:54
Řešení je prosté,

nečtěte to!;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Vikina

2. 6. 2010 22:58
Paní autorko,

k tématu jen jeden dotaz: máte nějaké jiné informace či zkušenosti s tím, že "je přece známo, že úspěšné ženy opouštějí své méně vydělávající muže". Není to snad pravda? Nejde snad ani o to mít doma dominantního samce, jako spíš klasickou ženskou touhu se mít o koho opřít, což muž s menším příjmem tak nějak nesplňuje? Myslíte si, že mužům skutečně vadí, že vydělávají méně, není to naopak, že to vadí ženám? Existují k této věci vůbec nějaké relevantní podklady a informace? Protože kdyby skutečně platilo to první, není to pro ženy klasická past?  Čemu dají přednost, pokud svému vyššímu platu, vyrovnají se s tímto faktem? Nelze mít jaksi obojí, že.

0 0
možnosti

tantemici

2. 6. 2010 13:45
Není nad to, mít

dobrou kamarádku...

Do dnešního blogu jste mi víceméně nevadila, paní Hauserová. Ne že bych s vámi souhlasila, to nikoliv - ale nějak mi to bylo jedno. Po dnešku bych si - obrazně - o vás kolo neopřela. Nechutné.

0 0
možnosti

ladyevil_cz

2. 6. 2010 13:26
Tak

jsem se od druhé části dopracoval až k téhle první a řeknu Vám...Vás bych fakt moooc chtěl za přítelku ;-) Není nad to, když se ovíněný hospodký kec zatepla zveřejní jen proto, že má jiný gender nádech, než ten můj samozřejmě objektivní názor :-P 

0 0
možnosti

strycek-Joe spol. s r.o.

2. 6. 2010 12:03
Já jsem velice křehký muž

a proto jsem rád že se mne ve svém článku zastáváte. Proto : KARMA

A ještě jedna : KARMA

a ještě : KARMA

(pro ženu to rád udělám vícekrát)

0 0
možnosti

veš na pleši

2. 6. 2010 11:31
Zvláštní,

kolik mužů to tady nemůže číst a považuje to za bláboly? :-)

0 0
možnosti

papaya.

2. 6. 2010 11:44
Re: Zvláštní,

šovinisti cítí potřebu šovinisticky zareagovat, jaký div ?  ...;-D;-) Až tu bude nějaký muž rozumně diskutovat k tématu, ráda se k němu přidám :-)

0 0
možnosti

Yesname

2. 6. 2010 11:24
Buďte v klidu,

Vaše blogy se taky nedají číst.

0 0
možnosti

papaya.

2. 6. 2010 11:12
podle mě je přehnané tvrzení

že 80 % žen chce tradiční model rodiny. Možná to takhle chtějí spíš ženy z venkova a s nižším vzděláním. Knížku jsme nečetla ani si jí nehodlám koupit. Leda  pro pobavení :-))

0 0
možnosti

veš na pleši

2. 6. 2010 11:30
Re: podle mě je přehnané tvrzení

Já taky ne. Sice by mne to zajímalo, ale zdá se mi to tady už příliš vyhrocené.

0 0
možnosti

tromi2

2. 6. 2010 10:30
a kde vznikly feministické bláboly?

u číza? taky je nemůžu číst

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS