Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nemsi

28. 5. 2010 2:57
ova

Nejhorsi je przneni cizich zenskych prijmeni ceskou koncovkou ..ova

Sigourney Weawer nebo Sigourney Weaverova atd. treba zaciti tam!

0 0
možnosti
KN

Karl Novak

21. 2. 2010 19:01
Problém je jinde.

Problém je zakopán zde, cituji: "autorek Jany Valdrové, Blanky Knotkové-Čapkové a Pavly Paclíkové, vydaná MŠMT"

Janka a Blanka by měly tyto věci dělat až po pracovní době.

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

19. 2. 2010 22:37
Autorko

Ani mne to desatero neuráží a s osmi body se ztotožňuji. Dva body považuji za marginálie až nesmysly - zejména potlačování generického maskulina.

0 0
možnosti
JJ

Šerlok Homeless

19. 2. 2010 22:33
A co teprve obchodní smlouvy.

Tam je to samé generické maskulinum:

Dodavatel: TA společnost Společnost s.r.o

Odběratel: JINÁ společnost a.s.

No řekněte - je to genderově korektní ??!8-o8-o

0 0
možnosti
S

Satyriana

13. 2. 2010 14:00
Je tu krapítek jiné nebezpečí,

než okamžité povinné zavádění třeba "hostky" do formulací. Je to přiblblost některých odpovědných, kteří polezou do zadnice, jen aby si udělali politickou čárku třeba v EU nebo někde. Mám tím na mysli klasické úsloví "poturčenec horší Turka".

Není důležité, že vznikl blábolovitý text, i kdyžř jsem ho dotovala ze svých daní. Ono bývá zdravé, když se můžeme něčemu zasmát. Horší je nebezpečí, že si někde nějaký límeček usmyslí dát svému postu smysl takovou "bohulibou" záležitostí, jako je boj za jazykovou vyváženost v rámci genderu :-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.