Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
W

Wendolene

31. 1. 2010 19:16
Protoze jsou naivnejsi a veri, ze na druhe strane je

trava zelenejsi:-),protoze jsou sobectejsi a nedokazi prekousnout malickosti jako zeny kdysi, ktere byly vychovany ke smyslu pro rodinu, kdy povinnost a laska neco znamenaly, dnes se zeny rozvadeji kvuli malichernostem, at uz v Cesku nebo USA , vetsinou se uvadi neprekonatelne rozdily, ale ve skutecnosti je to nechut dostat svym zavazkum. Srovnavat placeni vyzivneho s USA, kde je jednoduche ho neplatit a prestehovat se do jineho statu, uniknout povinnosti, je jaksi mimo. Proc se nepodivate do ceskych rodin? Vetsina muzu plati a deti vidi jednou za uhersky rok. at uz kvuli bojum ze strany ex nebo kvuli nechuti manzela.  Proc by muzi meli byt na otcovske dovolene a starat se o nemocne dite? Vazne si myslite, ze by to nemelo zadny dopad na spolecnost, rodinu, lidske vztahy, kdybychom si prohodili role a muzi hrali matky a zeny zivitele rodiny?

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

31. 1. 2010 19:33
Re: Protoze jsou naivnejsi a veri, ze na druhe strane je

On je tady trochu problém: Zaměstnavatel potřebuje zaměstnance který bude ekonomicky výkonný- ne že mu vypadne na x měsíců kvůli porodu s tím že pak bude na mateřské, často doma s nemocným dítětem (a děti jsou často nemocné).

Zaměstnavatelé nedávájí ženám menší plat z důvodu že jsou ženy(ikdyž občas by se určitě někdo takový našel) ale prostě z důvodů že jsou tam pravděpodobnější tyhle výpadky- pokud by se ty povedlo nějak rozložit meži muže a ženy pak by tenhle důvod odpadl.

Jenomže to se těžko odstraňuje když trend už tu je a většina můžů vydělává víc než ženy tak je pro ně výhodnější když jdou muži do práce... A celá statistika jde do kruhu.

Už to že máme jiné chromozómy prostě říká že pohlaví si rovná nejsou. (nemluvě o tom že biochemie těla je jiná takže uvažujeme jinak).

On člověk jako druh vůbec není přírodou stavěn na to aby formoval rodinu evropského typu. Ale tyhle rozdíly si je prostě třeba uvědomovat.

0 0
možnosti
V

Vikina

31. 1. 2010 18:36
Tak to, paní Hauserová,

neznáte ženský (a zjevně ani muže). Máte pravdu v tom, že muži se daleko snáze smíří s tím, že doma mají něco, s čím nejsou spokojeni, protože mají víc zodpovědnosti a obvykle je nenapadne vzít kramle jen proto, že jsou nespokojeni (kdyby se chovali jako ženy, byla by rozvodovost jednak mnohem vyšší, jednak by k rozvodům docházelo mnohem dřív).

Srovnávat plnění alimentačních povinností s Amerikou, kde se muži mohou mnohem snadněji někam zdejchnout, je irelevantní, my taky nehodnotíme české ženy podle Ivany Trumpové nebo Mirky Čejkové.

Co se týče nespokojenosti žen s tím, co mají doma, jistě Vám neuniklo, že na všechno jsou v tom "doma" dva, takže ženám by neuškodilo si sáhnout do svědomí, co ony udělaly (či naopak neudělaly) pro to, aby je muž jednoduše nevypustil ze svého života.

Jinak už nejméně 60 let muže ani nenapadne vracet ženské k plotně, vědí dobře, že bez jejich příspěvku by se domácí rozpočet zhroutil.

0 0
možnosti
HB

Hana Borovská

31. 1. 2010 18:51
Re: Tak to, paní Hauserová,

Zodpovědnost, smysl pro povinnost - to je to, co mě doma drželo léta. Když se budu dostatečně intenzívně zpytovat a o svého duchem nepřítomného manžela ucházet ještě další rok, dva,... pět - třeba se něco mírně vylepší... Ba ne, probudila ho až bolest z toho, že odcházím, teprve pak připustil, že problém má i on a začal mě brát vážně. Pozdě. Autorka má pravdu, ženy jsou v manželství nespokojenější a díky bohu mohou už žít, jak chtějí. Podáváním rozvodových žádostí  to jednoduše vyjadřují. Zaráží mě ty mužské nenávistné reakce zde na tento reálný fakt. (Doufám že je to jen vzorek extremistů.) Na místě by spíš bylo poslouchat, co vlastně ženy od mužů chtějí, a brát to vážně.

0 0
možnosti
JP

johnpeters

31. 1. 2010 18:14
Nevim,kolikrat jste se zucastnila

rozvodoveho rizeni,kde se velmi casto projevuje vycuranost a lakota zen,ktere se mnohokrat deli napul o to, co si nevydelaly.A soudy to schvaluji,o detech ani nemluve!Ja verim statistikam,ktere si sfalsuji sam.Jako kdysi pan Churchill.Ja jsem co by vdovec vychoval dva kluky od jejich veku6 a9let,a potvrzuje mi zivot,ze dobre.Citam casto  zpravy o tom,jak muzi terorizuji fyzicky zeny,ale o dlouho dlouhotrvajicich duvodech, proc k tomu dochazi,se tyto zeny nezminuji!Psychicky a dusevni teror ze strany zen je totiz to,co muze vyprovokuje.Takze jak vidite,zalezi na uhlu pohledu.

0 0
možnosti
BR

Stobka

31. 1. 2010 20:23
Re: Nevim,kolikrat jste se zucastnila

No tak ještě tu začněte schvalovat fyzické násilí mužů na manželkách a vinit z toho ženy a už to bude vrchol zvrácené bitky v diskusi kvůli nevinnému článku o rozvodech.

Já jsem bohužel případ, kdy musím bývalému dát půlku toho, na co on si zdaleka nevydělal, protože nevydělával ani půlku mého platu a ještě mi hrozí, že za něho budu dávno po rozvodu platit nemocenské pojištění,které státu dluží,protože všechno prochlastal, i rodný dům  a z práce ho vyhodili, ale sanitka ho pravidelně vozí na ARO kvůli bezvědomí z 5promile alkoholu v krvi.

0 0
možnosti
AJ

astrudina

31. 1. 2010 18:13
Paní Hauserová, obvykle s vámi nesouhlasím, ale

zde vám dávám za pravdu. Pro ujasnění rozdílů očekávání mužů a žen dávám k dispozici výsledky dlouholetých průzkumů profesora Kratochvíla (můžete je najít v odborných publikacích, zde je to jen zjednodušené shrnutí):

Co očekávají ženy od mužů v partnerství (manželství):  1. Posedět si a popovídat; 2. Duševní porozumění; 3. Vycítit, co žena potřebuje; 4. Svými projevy  a postoji vyjadřovat lásku.

Zatímco tedy požadavky žen na partnera mají emocionální charakter, požadavky mužů  na ženy jsou zcela jiné: 1. Uvařeno, uklizeno - kompletní servis; 2. Sex, kdy se MU zachce; 3. Stálý obdiv; 4. Nezatěžovat starostmi.

Závěry jsou staršího data, ale neztratily svou platnost. Proto se taky řada žen, pokud ve starším věku ovdoví nebo se rozvedou, NIKDY znovu nevdává, protože už nehodlají znovu dělat služky a děvečky na všechno. A vy se, pánové, čertíte, ale zlobte se na sebe, máte prostě dané do vínku něco jiného než my.

0 0
možnosti
MP

admiral666

31. 1. 2010 18:14
Re: Paní Hauserová, obvykle s vámi nesouhlasím, ale

hloupost, pozadavky muzu c. 1 a 3 jsou zbytne a malokdo je chce.

0 0
možnosti
PK

Paeris Kiran

31. 1. 2010 17:47
jasně...

O rovnoprávnosti budu uvažovat až ženy skutečně nebudou nijak zvýhodňovány v daních, ve věku odchodu do důchodu...

Neboli třeba jak říkali níže: Pokud braná povinnost tak pro všechny bez rozdílu pohlaví.

Dokud se nesrvnají práva a povinnosti tak mi s řečmi o rovnoprávnosti polibte víte co...

0 0
možnosti

Clara Shot

31. 1. 2010 17:26
Lidé žádají o rozvod, protože jim to dovoluje současné..

veřejné mínění, institut sociálního a zdravotního zabezpečení, rovnoprávnost, zaměstnatelnost odvíjející se od zlehčení práce (stroje vynalezli většinou muži, stejně tak jako přišli na většinu pokrokových objevů) a v neposlední řadě jejich umíněnost, tvrdohlavost, ješitnost, přizpůsobivost a bezskrupolóznost při využívání mužů. To, že dnes ženy  mohou žít lehčeji a svobodněji je povětšinou zásluha mužů, ženy tu v tomhle případě hrály vždy roli předmětu dobývání a mužská snaha ženě imponovat je hybný motor pokroku. Kdy už tohle ženy pochopí a přestanou zneužívat mužskou slabost pro kus promočenýho masa..?

0 0
možnosti
NM

nesmrtelná medvědice

31. 1. 2010 17:02
ženy žádají o rozvod častěji

protože si bez muže poradí, zato muži bez ženy ne. vím to. kdybych se rozvedla, defakto nic by se pro mne nezměnilo. zato manžel by byl úplně v háji.

0 0
možnosti
BR

Stobka

31. 1. 2010 17:07
Re: ženy žádají o rozvod častěji

Přesně,je to tak, většina chlapů je bez žen nemožných. A když se mají postarat o děcka a domácnost třeba jen o víkendu, jsou z toho naprosto vyčerpaní. Proto jsou tak podělaní z toho, že už jim ženy nechtějí pořád dělat uklizečky a kuchařky, a volají po takzvané tradiční roli žen.

0 0
možnosti

Clara Shot

31. 1. 2010 17:00
Prvoplánové, zaujaté a neobjektivní..

Článek založený na pocitu a vlastním pohlaví.. No, nic.. Konec konců píšu ze stejných pohnutek, jako ostatně většina tady..Rv

0 0
možnosti
J

jirkaknop

31. 1. 2010 16:57
Manželka se nechce se mnou rozvést!

Ať dělám, co dělá, ať jí nechávám všechny děti, majetek a klidně i všechny současné (budoucí bych si rád ponechal-tedy ty co si nově vydělám) příjmy, tak se rozvést nechce. Proč zrovna já si musím najít vyjímku?

0 0
možnosti
VNP

veš na pleši

31. 1. 2010 14:29
Bylo to výborné,

teď jen kolik tady kejhá potrefených pánů... :-)

0 0
možnosti
J

jirkaknop

31. 1. 2010 16:59
Re: Bylo to výborné,

Mezi nakaženými HIV je cca 55% homosexuálů. Zbytek jsou převážně prostiutky a drogově závislí. Opakujte si to párkrát..

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.