Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Hanka Novotná

Na jednoho chlapa

připadají tři ženy...tak asi, aby se navzájem nepomlátily;-D

0/0
23.1.2010 9:48

Vikina

Re: Na jednoho chlapa

No jó, Hani, ale to platí až od věku 80 let a výše, u čtyřicátnic je to naopak.:-(

0/0
24.1.2010 21:21

Hanka Novotná

Re: Na jednoho chlapa

;-D;-D;-D

v 80-ti se budu akorát starat, kde jsem nechala francouzský hole, abych mohla toho dědka přetáhnout.;-)

0/0
25.1.2010 14:46

Satyriana

Mám radost!

Z článku i většiny příspěvků. Ano, chraňme muže - tím, že je necháme vyrůst ve zdravě sebevědomé, rovné lidi. To v moci ženských je, neurvat si "své dítě" pro sebe a nevychovat bez táty a blízkých mužských příbuzných.

Ženské a mužské role se dají plnit se vzájemnou úctou, respektem, pochopením. Jenom se to musí lidi učit a pokud sami neviděli žádný mustr, tak mají sakra těžkou práci...

0/0
21.1.2010 19:16

wandering star

Podívejte se na články s nejvyšší karmou

a spočítejte, kolik je tam autorek. Obvykle tak 2-3.

0/0
18.1.2010 21:32

Satyriana

Re: Podívejte se na články s nejvyšší karmou

Asi to chce ta pravá témata?

0/0
21.1.2010 19:11

Lovecraft

Re: Podívejte se na články s nejvyšší karmou

K čemu karma? Kdo umí, ten umí!

0/0
24.1.2010 21:15

Lovecraft

Re: Podívejte se na články s nejvyšší karmou

Ale stejně jsem karmu dal!

:)

0/0
24.1.2010 21:16

Vikina

Re: Podívejte se na články s nejvyšší karmou

náhodou, zrovna teď prvních pět míst okupují ženský.

0/0
24.1.2010 21:23

Quazi

souhlas, naprostý

0/0
17.1.2010 15:03

Ilona Ondráčková

muži na pokraji zhroucení mi můžou políbit

S ochranou mužů jsem se na vlastní kůži setkala po vánocích. Dobýval se do naší domácnosti "Buldoček", jak roztomile nazývá můj ex svou přítelkyni. Ta chtěla tímto nájezdem popohnat mé dcery (19 a 16 let) k lásce a vděčnosti k mému bývalému choti a nenechala si zaboha vysvětlit, že to není její věc. Milé ženy, chraňte své muže, pokud je považujete za své děti ale nevnucujte ten zcestný názor mě ani mým dětem.

V

0/0
17.1.2010 8:17

Albert.Pes

Re: muži na pokraji zhroucení mi můžou políbit

Nesuďte podle sebe jiné.

0/0
17.1.2010 17:46

wandering star

To, co definujete, není feministka, nýbrž humanistka

Feminismus je naopak nepřítelem humanismu.

0/0
17.1.2010 7:16

Gmur

Re: To, co definujete, není feministka, nýbrž humanistka

to co rika pani Hausertova, je stoprocentne pravda. Feminismus kvuli uvedenym tezim, ktere pravdive jsou, neni nepritel humanismu. Mozna , ze si predstavujete pod humanismem neco uplne jineho nebo vam pojem neni jasny.

Dejte sem nejake duvody, proc je feminismus nepritelem humanismu, jo?

0/0
17.1.2010 14:56

Vikina

Hleďme, hleďme,

R^R^R^

0/0
17.1.2010 0:31

Gmur

Re: Hleďme, hleďme,

R^R^R^R^

a to se jiz podruhe shodneme.

0/0
17.1.2010 14:57

Killingworth

Clanek nema chybu!

R^R^R^R^R^

0/0
16.1.2010 23:39

INDNIK

feministka z čech

Pořád domácnost,práce a co?feministky více chlorofilované a méně,či s větší koncentrací testosteronu,jako Vy?myslíte,že máte ženský princip?manipulovat se slovíčky a psát,že je to psaní je blamáž a pro mě příliš prostoduchá a neplatí jen pro Vás Femužeino.Někdy si říkám,odkuď se berou týpci jako vy a proč,zda-li nejde o přírodní úkaz z hlediska umělé chemizace ve společnosti či přenos virů z jiné planety.Já se ani nedivím,že zde se rodí tolik úchyláků ve všem! co útočí na své nejbližší,znásilňují a okradájí bezbrané.stát,kde podvod a krádež je společenská prestiž,viz heslo:,, kdo nekrade,okrádá rodinu..."!kdyby české ženy se více věnovaly dětem v době jejich správné socializace v rodině atd. a měly v sobě základy submisivnosti,tak nebude tolik protispolečenského chování,často vidím dívky na Zš co mají mluvu a chování chlapce.V době kdy už mají menzes!!a holí se kde můžou!EU

0/0
16.1.2010 20:57

vladimirra

Re: feministka z čech

Někdy jsou ty diskusní příspěvky mnohem podnětnější než sám článek !!;-D

0/0
16.1.2010 22:38

dasa0302

Dávám Vám karmu!

A díky, že jste to tak dobře zformulovala.

Já vždycky tvrdila, že ty nervní feministky, co se vůči něčemu pořád vymezují, nám feministkám volnomyšlenkářským a elegantním akorát kazí renomé ;-).

0/0
16.1.2010 18:49

Vikina

Re: Dávám Vám karmu!

VV  ;-D;-)

0/0
17.1.2010 0:08

eldaha

Máte pravdu,

ale obávám se, že mnoho čtenářů vás nepochopí. I přesto díky.

0/0
16.1.2010 14:54

V.Hamral.ml

Héj rup

Feministky končí tam, kde začíná piáno do druhého patra. To jsem za absolutního fandu těchto 'uvědomělých' ženštin a jsem pro rovnoprávnost všemi dvaceti. Však ať volám, jak volám, vždycky slyším jen: "To musíte vynést vy, protože jste muži!" Feministky končí také tam kde začíná početí. Rád sebou praštím na záda a nechám se dobývat; budu hloubat jestli se mi vůbec chce a když se uvolím, tak ale všechnu ostatní práci na koitu odvede žena. Zlatý časy! Zlatý časy! Depa, feministky mají ty mozkový pleny fakt až na záda a já to říkám pořád....

0/0
16.1.2010 13:10

Irrataki

Re: Héj rup

Je vidět, že jste se zatím s opravdovou feministkou nesetkal. Jinak byste věděl, že by byla první, kdo nabídne svou pomoc při vynášení onoho piána do druhého patra a i té "práci" na koitu by se klidně ujala. Spousta lidí má pocit, že feministky jsou něco fuj, že jejich cílem je "převzít vládu" nad muži. Jenže ouha. To za co feministky(a nemám na mysli ten docela povedený vtip jménem Feministky.com)  bojují je to, aby k vynášení toho Vašeho piána byly přizvány a spolu s muži ho mohly vynést nahoru nebo aby při již zmíněném koitu mohly chlapa právě povalit na záda a pořádně si zařádit, aniž by byly označeny za "dominy" nebo "perverzačky", protože příště by to bylo zase třeba opačně a aspoň by nebyla nuda.;-)

0/0
16.1.2010 18:52

Albert.Pes

Re: Héj rup

No, dovolím si být trošku šovinistický - feministky.com se mi zdají tak geniální, že je musel vymyslet opravdu jedině chlap.... ;-)

0/0
16.1.2010 19:17

Irrataki

Re: Héj rup

Jo, feministky.com musel vymyslet chlap, jsem jejich pravidelnou čtenářkou a vždy se dobře pobavím :)))

0/0
17.1.2010 16:15

V.Hamral.ml

Re: Héj rup

Problém je v tom, že mužský organismus produkuje testosteron, hormon sloužící jako opiát, určený k ponížení prahu citlivosti/bolestivosti. Já když se odřu u stěhování piana, tak mne posedne leda tak animální zuřivost a díky testosteronu nebudu cítit bolest, tedy mi piano nevypadne. Však pokud se mnou bude stěhovat feministka a odře se stejně jako já, tak nemá biologickou predestinaci k tomu, aby piáno udržela i přes náhlou bolest. Prostě ho pustí a škoda je na světě:) Ad genitálie: aka savci jsme koncipovaní fyziognomicky ke klasice páření, tedy k poloze zezadu, kdy samička klečí před samečkem. Tak vede optimální cesta pro sekret a stím prostě neudělá nic naprosto žádná feministka:) Aby nedošlo k omylu: já feministky nechápu negativně, spíš úsměvně, protože touhy po srovnání pohlaví chápu, jen prostě vím, že technicky to není možné ;-)

0/0
16.1.2010 21:58

Vikina

Re: Héj rup

jéžiši ;-D;-D.

Hele, Voloďo, tady si vyskakuješ, viď, protože víš, že sem Peťule nezavítá ani náhodou :-P;-).

0/0
17.1.2010 0:13

Irrataki

Re: Héj rup

No dobrý, no, ale ne zas tak moc :-)  citlivost nebo necitlivost na bolest není otázka testosteronu. Každý je citlivý na jiný typ bolesti (například zatímco mě odřeniny nevadí ale z bolesti břicha se můžu zbláznit, můj manžel to má přesně naopak). Navíc...je spousta mužů, kteří by to piáno(jakákoli těžší věc) prostě neunesli, stejně tak jako spousta žen. A co se týká vašho názoru na "klasické páření"... no jestli to vaší partnerce děláte jen zezadu a to jen za účelem zplození dětí, docela jí lituju ;-) A nenechte se uvést v omyl, k plození potomků je dobrá každá poloha, pokud spermie nepotřebují turbopohon, aby se vyšplhaly vejcovody(převzato z červeného trpaslíka).

0/0
17.1.2010 16:12

V.Hamral.ml

Re: Héj rup

R^ Tak teď jsem na rozpacích, protože feministka iDNES reaguje snad jako jedna z prvních i vtipně! Už za to si na tomto strašlivém místě zasloužíte palec respektu, ale máte ho tajně, protože by mne jiní šovinisti okamžitě sežrali a já tu musím být za fest macho. Jinak ten testosteron mi neupřete, ten tak opravdu funguje a já vám přiznám to páření se - košer? Já myslím, že zcela. Víte, on existuje ještě jeden druh feministek, takové ty, co používají upgradovaný přístup a proto třeba já neumím manželce říct na cokoli ne, protože ona ZMAPOVALA mou mentalitu a naučila se používat můj rámec myšlení proti mě. Tohle když zkusíte, tak zjistíte, že můžete bojovat za novou a vyšší věc! Věřte mi ;-)

0/0
17.1.2010 21:57

Vikina

Re: Héj rup

Ale Vládíku, Ty přeci nejsi žádný macho ;-D! Ty si jen střelený narcis :-P.

0/0
17.1.2010 22:58

Killingworth

Re: Héj rup

Pripad me, o 25 let mladsi zeny vazici 120 liber, nemuze pochopit, proc ji nenecham to "piano" do toho 2 patra vynest.....R^R^R^R^R^

0/0
16.1.2010 23:38

Hana Borovská

Re: Héj rup

Jestli těm feministkám nejde spíš o to, aby se nosiči pián tolik nevytahovali na ty, kteří piáno neunesou, ale zato ho třeba nádherně vyleští a sedíc na něm, působí harmonizačně a esteticky na okolí. Respekt a uznání patří těm i oněm rovným dílem. Je to lepší než soupeření a hádání se o to, kdo je lepší.

0/0
31.1.2010 18:31

Albert.Pes

Hmmm....

Problém mnoha žen je v tom, že nejsou ženy, a problém mnoha mužů je v tom, že nejsou muži. Ženy se v manželství nemohou na muže-bačkory spoléhat a já mám zase vítr z alfachlapovitých ženských. Obávám se, že femismus, ať se pod tím myslí cokoliv, podléhá často jako negace jednoho směru (mužský šovinismus) paradoxu extrému - z jednoho extrému se stává druhý. Server feministky.com o tom humornou formou vypovídá své (ač jsem přesvědčen, že jde v podstatě o velký vtip za účelem reklamy, jisté moudro se tam přece skrývá...), aneb "mužům to osladíme". Je otázka, do jaké míry stojí "rovnost" daná zákonem a koneckonců i zdravým lidským rozumem  v opozici k dělbě mužské a ženské role obzvlášť v rodině. Jsem přesvědčen, že rodina a rodičovství je v jistém smyslu završením života jednotlivce na téhle zemské hroudě a že "být otcem" a "být matkou" je osobním vrcholem mnoha lidí. Jestli toto někdo necítí, prosím, v dnešní společnosti to není nutné.

0/0
16.1.2010 12:58

Albert.Pes

Re: Hmmm....

Myslím si, že vztah záleží na respektu a snaze. Žena je jiná než muž. Rovnost neznamená, že žena musí pracovat stejně jako muž, že muž bude (metaforicky) kojit a rodit, aby to bylo fér.

0/0
16.1.2010 13:00

Gmur

Re: Hmmm....

ale jisteze je zena jina nez muz, dokonce KAZDY MUZ se lisi od jineho muze.

Ale co ma znamenat tahle veta vase prbuh:"Je otázka, do jaké míry stojí "rovnost" daná zákonem a koneckonců i zdravým lidským rozumem v opozici k dělbě mužské a ženské role obzvlášť v rodině. ".

Rovnospravnost obcanu nema co do delani prace v domacnosti. Ani s tim, ze muz by mel zacit kojit nebo menstruovat. Probohaaaaaaaaaa.

0/0
16.1.2010 13:04

Albert.Pes

Re: Hmmm....

To byla intepretace jistých "feministických" (všimněte si těch uvozovek, než se naštvete) snah na zgleichšaltizování rodinných rolí v následku náhledu, že muž a žena si jsou "rovni". Mno, jenže ona je rovnost a rovnost - rovnost neznamená stejnost, a obzvlášť ne v rodině. Kapišto? Asi jsme si jenom nerozuměli.

0/0
16.1.2010 13:08

Satyriana

Re: Hmmm....

Rozumím Vám a souhlasím.

0/0
21.1.2010 19:07

admiral666

Re: Hmmm....

roli v rodine se nemysli to, kdo vytre podlahu a kdo umyje vanu :-P

0/0
16.1.2010 13:08

Lou.

Re: Hmmm....

R^ souhlas, proc musime byt -isty, nestaci byt zenou - muzem ?!

0/0
23.1.2010 6:19

olivita

Pana Plzáka taky moc nemusím.

K feminismu mám ambivalentní postoj. Oceňuju, že nutí společnost přijmout fakt, že nemůžeme  předpokládat, že na základě příslušnosti k pohlaví budou mít lidé vždy a za všech okolností stejná přání a schopnosti, že skupiny nikdy nejsou homogenní. Na druhou stranu, nesouhlasím s   předpoklady některých feministech, totiž, že všechny rozdíly jsou vyprodukované výchovou ve společnosti. To, co nám dala příroda a to, co z nás dělá společnost je ve vzájemné interakci (pamatuju se na jednu studentku gender studies, která na mě ječela, že i děloha má sociální aspekt...). Navíc mám pocit, že feminismus ženám sice otevřel dveře do tzv. mužského světa, ale že hodnoty, které zůsávají oceňované jsou hodnotami mužskými, tzn., že žena MUSÍ vstoupit do tohoto světa a bojovat mužskými zbraněmi, aby byla uznaná. Kde je  v sociální hierarchii matka šesti dětí? A kde manažerka nadnárodní společnosti? Opravdu si MŮŽEME vybrat, anebo jsme okolnostmi nuceny být mimo rodinu a vydělávat peníze?

0/0
16.1.2010 12:39

Gmur

Re: Pana Plzáka taky moc nemusím.

ne vsechny rozdily jsou vyprodukovane spolecnosti , ale je jich hodne. No a to jestli si muzeme/nemuzeme vybrat nebo zda vubec exiustuje bejaky vyber, je preci otazka spolecnosti. Ne biologie.

0/0
16.1.2010 13:06

admiral666

Re: Pana Plzáka taky moc nemusím.

v modernim liberalnim svete uz si feministky (a teplometi a mensiny a buhvikdo jeste) vybojovaly vsechny realne cile a co by jejich profesionalni vedeni delalo, kdyz je bitva dobojovana? Vzdyt jit do klasicke prace by znamenalo konec pohodlneho zivota organizovani, socialni prace a cerpani grantu a panelovych diskusi.

0/0
16.1.2010 13:10

Gmur

Re: Pana Plzáka taky moc nemusím.

feministky nemaji zadne vedeni. Jedinne diskuse si pamatuji "Zensky hlas" v televizi. Polovina diskutujicich nebyly feministky.

0/0
17.1.2010 15:00

Vikina

Re: Pana Plzáka taky moc nemusím.

Oli, a já myslel, že si jen taková milá bledule :-P. Dnes V

0/0
17.1.2010 0:26

Fumu

Grafo

mansko feministický blábol ošklivé ženské;-D

0/0
16.1.2010 12:16

Gmur

jinak Saudkova

je pro mnohe muze idealem. neustale opakuje do eteru ze neni feministka a absolutne ne, ne, ne. Panum se mlzi ocicka nadsenim. Ovsem v realite je to opravdu s ni "fajn".

Chodila se Saudkem a pak si vzala jeho syna. A tatinkovi Saudkovi zabavila prava na vlastni dilo, ktere ma velmi velmi slusnou hodnotu.

0/0
16.1.2010 11:56

Gmur

ne nesekl jste se

jinak pro me je fascinujici termin "vladnout v domacnosti". Vladce si predstavuji jinak, ze ostatnim nakupuje,. pere vari jidla a popripade je osetruje. V podstate ta "vlada" je prace navic a "vladnout" se da asi jen v tech dimenzich, bud nejdriv vyprat a pak uvarit nebo obracene. Byt tady podruzenym vladce je kupodivu vyhoda. Ne?

0/0
16.1.2010 11:53

stedrik

Re: ne nesekl jste se

není nad to, když si dva chlapi dokáží tak pěkně padnout do noty ;-DR^

0/0
16.1.2010 11:59

Gmur

Re: ne nesekl jste se

nerozumim.

0/0
16.1.2010 13:07





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.