Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dasa0302

2. 10. 2009 11:22
No a mě se uase tenhle článek líbil

Protože je nesmyslné klišé, že žena omdlévá, jakmile zahlédne roztomilé robě a navíc se musíme všichni umět chovat a vést k tomu své děti.

Pokud dítě brečí v kočárku v tramvaji, tak si řeknu, že prostě jedou od doktora nebo maminka něco vyřizovala a nestihla ho dát spát v jeho dobu. To se může stát každému, děti bývají mrzuté a není to můj problém, neřeším to, však za chvíli vystupuju.

Pokud mi ovšem podlézá nějaký rozlítaný harant stůl, u kterého sedím v kavárně, tak mi to vadí a řeším to naopak ihned.

Není to o tom, jestli máme rádi děti nebo ne, nýbrž zda je naší povinností se nechat od nezodpovědných rodičů (děti za to nemohou) za všech okolností obtěžovat, jenom proto, že se to všeobecně předpokládá.

0 0
možnosti
B

Bucharovic

2. 10. 2009 11:33
Re: No a mě se uase tenhle článek líbil

Asi bych byl cvok, kdybych s Vámi nesouhlasil, co se týká ,,harantů" podlézajících Váš stůl v kavárně, ale forma a výsledný ocásek pachuti, který se line celým článkem mi prostě navozuje otázku - ,,má skutečně paní autorka děti? A pokud ano, kdo jí je vychovával, když jim bylo 6+ měsíců?" Já v textu ani tak nevidím nadsázku, nebo nechuť poslouchat cizí ,,haranty", já z něho prostě cítím čistou a nefalšovanou nenávist k dětem obecně - a to, jako táta dvou dětí, nechápu. Můj názor. V.Kroupa

0 0
možnosti
B

Bucharovic

2. 10. 2009 11:12
Hmmm...

Tak tenhle článek se mi vůbec, ale vůbec nelíbil. 8-oDůvody si nechám pro sebe, nechci být sprostý...Rv V.Kroupa

0 0
možnosti
A

akki

2. 10. 2009 15:25
Re: Hmmm...

A smysl pro humor se poděl kam?:-/

0 0
možnosti

Gaspard

2. 10. 2009 10:32
Uvědomte si,

že dnešní "babičky" jsou ženské kolem 40 let a mají ještě, stejně jako matky, hafo neodpracovaných let do důchodu. Takže se musí sakra ohánět, aby si vydělaly alespoň na svoje základní potřeby. Takže od nich neočekávejte nějaké babičkovství a la Božena Němcová. Dokud rodinnou solidaritu bude suplovat stát, bude to čím dál tím horší. Nicméně, jako recese je to dobrý a až to o.p.s. budete mít po kupě, tak dejte vědět.

0 0
možnosti
X

xs123

2. 10. 2009 10:41
Re: Uvědomte si,

Já jim říkám rychlorodičky - babičky ve 40(u Romů jsou babičkami i 35 leté ženy). To je ještě z dob komunismu, kdy holka přišla o panenství a hned otěhotněla. Mateřství potom pro ni bylo nejhorší dobou života, poněvadž to byly mladé holky, které chtěly chodit na diskotéky, cestovat, pařit s kamarádama, a ne přebalovat a prát plínky. Možná i případ p. Hauserové. Když ženy rodí ve věku, kdy dítě doopravdy chtějí, není pro ně mateřství nejhoršími lety života a potom se dá čekat, že i jako babičky budou mít - v patřičném věku - k vnoučatům dobrý vztah. To jsou ty ženy , které dítě potom nikam neodkládají, ale všude ho tahají s sebou, poněvadž jim přítomnost dítěte nevadí. V normální civilizované populaci se babičkami stávají ženy tak nejdříve kolem 50, dneska se ve 40 ještě rodí.

0 0
možnosti
X

xs123

2. 10. 2009 9:47
Panebože, já myslela, že jste inteligentní ženská

Já nevím, jak jste vychovávala děti vy, ale normální dítě furt neřve. Až když ho rozdráždíte tím, že neakceptujete jeho potřeby. A víte, proč ženy jako jediný živočišný druh na zemi žijí dlouho i v době, kdy už nejsou schopné mít potomky, tzn. po menoupauze? Protože tlupy pralidí, kde mladé ženy chodily na sběr bobulí a lov malých zvířat a staré ženy  zůstávaly s dětmi v jeskyni dokázaly vychovat více potomků než ty, kde staré ženy nebyly. Babička totiž nemá žádný jiný biologický důvod k existenci než aby se starala o vnočata a umožnila tak mladé ženě pomoci se zajišťováním materiální stránky rodiny ( aby nebylo všechno jen na muži). 

0 0
možnosti

Gaspard

2. 10. 2009 10:25
Re: Panebože, já myslela, že jste inteligentní ženská

Jéje, to je jakoby jste ty poměry v jeskyni osobně znal(a).

0 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

2. 10. 2009 8:38
mohla byste prosím

blíže lokalizovat oblast na jižní Moravě, která se podle vás vyznačuje veselým nočním životem?   jako obyvatel jižní Moravy bych se tam rád podíval, zajímá mě to.

0 0
možnosti
JN

Die Hard

2. 10. 2009 0:21
skuste...

hrbitov babi, tam budete mit klid...;-)

0 0
možnosti
V

Vikina

2. 10. 2009 3:41
Re: skuste...

R^R^  :-)

0 0
možnosti
MM

Micha(e)la

1. 10. 2009 23:39
Dětičky

Moc pěkně napsané :-) Taky se občas divím, kam rodiče děti berou a hlavně jak je jim jedno, jak se jejich děťátka chovají. Sama už roky provádím na zámku a některé momenty s malými dětmi, které rodiče opravdu nehlídají (nevím, jestli si myslí, že od toho jsem tam já...), jsou nezapomenutelné. Zatím u mě vede asi dvou a půl leté dítě zapasované pod skoro 400 let starým rozkládacím stolem, na kterém stálo asi 10 stejně starých skleněných číší.

0 0
možnosti
E

Eira123

2. 10. 2009 20:32
Re: Dětičky

Provádíte i v době školních výletů? To je teprve maso, učitelé, kteří si myslí, že jejich žáky hlídáte vy a nerespektují, že nejste chůva, ale máte podávat výklad. Nejlepší je ten učitelský vítězoslavný výraz "a to jsem zvědavá, jak si poradíš, děvče. Vidíš, že moje práce není žádný med?"

0 0
možnosti
PJ

Hip

1. 10. 2009 22:58
stěžovat si,

stěžovat si, stěžovat si. Jsem svobodný a bez závazků a například nechápu, proč někdo tahá pištící děti na výstavu obrazů nebo prohlídku zámku, když je předem jasné, že ty děti to bavit nebude a že budou pouze rušit ostatní. Přesto je to věc jejich rodičů, že je tam vezmou a když na to mají nervy. Daleko více mi vadí ukafraní důchodci, kteří nemají na práci nic lepšího, než vymýšlet podobné nesmysly jako vy a za vším vidí problémy a hledají, kde by do čeho rýpli a kde by vysosali víc peněz na důchody.

0 0
možnosti
G

Gmur

2. 10. 2009 8:14
Re: stěžovat si,

ja vam to vysvetlim. Mit male dite neuznamena byt roky mimo verejnost a byt nekde zavrena. Na vysavu s ditetem bezne a na prohlidku taky. Deti patri bezne do spolecnosti.

Problemje v tom, ze deti jsou obcas hlasite. A na zamku a v galerii se dodrzuji pravdidla.

0 0
možnosti
JP

Ginny

1. 10. 2009 22:12
Má to svoje pro i proti

Na jednu stranu je dobře, že dnes jsou děti "tolerovány" skoro všude. Děti v restauracích apod. mi nevadí, jak by taky, když je tam sama beru. Pokud se tedy neutírají do mých šatů a nejedí z mého talíře.

Ale je pravda, že nějaké ponocování nebo chození po sklípcích děti nemůže bavit. Sestra, která strávila delší čas ve Španělsku, mi vyprávěla o nešťastných ukňouraných dvou nebo tříletých dětech v jednu v noci na diskotéce apod. To nepochopím. Děti se mají brát tam, kde je pro ně zábava, nějaký dětský koutek, houpačka, píseček, nebo aspoň hrací koutek. A samozřejmě ne pozdě večer nebo v noci.

0 0
možnosti
W

Wendolene

1. 10. 2009 20:59
To se nenajde ani jedna putyka,

kde nejsou male deti, abyste se v klidu mohla bavit se svymi feminizarskymi hackovanymi deckami o tom, jak svrhnout muze?

0 0
možnosti
A

akki

1. 10. 2009 21:35
Re: To se nenajde ani jedna putyka,

Co to je: feminizarskymi???8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 380
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2104x
Spisovatelka, publicistka, překladatelka na volné noze, původně bioložka, v současnosti přírodní zahradnice a ekoložka, www.hauserova.cz. Jako editorka jsem vymyslela a dala dohromady Encyklopedii soběstačnosti 1-3 a totéž jsem v letech 2014-2021 dělala s edicí brožurek Klíč k soběstačnosti, viz e-shop na www.permakulturacs.cz. Radím s plánováním a osazováním nízkoúdržbových přírodních zahrádek, viz www.prirodni-zahradky.cz. Mé minikurzy přírodního zahradničení najdete na www.naucmese.cz.

Pokud byste chtěli dostávat můj měsíční permakulturně-ekologický zpravodaj Permatruhlík, nebo pokud byste mi chtěli cokoli sdělit, pište na evahauserova@gmail.com.