Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fétus

Hola

Tak je vidět že se Paní Hauserová v této okurkové sezóně dotkla něčeho velmi zajímavého.  Co dodat ke článku? Velmi ubohé!!

0/0
1.8.2009 15:04

MikrobK1

Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

(hlavně v nepoužívání antikoncepce), tak by naše Země byla v horizontu několika málo desetiletí zcela přelidněna. Začaly by boje o vodu, o prostor, a to často ve jménu různých Bohů. Začaly by epidemie, hladomory, ještě větší ničení přírody, protože naše planeta neuživí 20 miliard lidí, k čemuž by chování podle HPŽ jednoznačně vedlo.

HPŽ se totiž absolutně mýlí v jedné věci: A to v tom, že sexuální pud lze stoprocentně ovládnout. Nelze. Dokazuje to evoluční teorie A JE TO TAK. Důkazy jsou všude okolo nás. (Oni tomu říkají Satan. Zajímavé, jak tom drtivě nad Bohem vítězí).

A protože vycházejí ze zcela špatných předpokladů, je jejich program nejen špatný, ale vedl by přímo ke katastrofám z přelidnění.

0/0
27.7.2009 12:54

jjs

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Ad přelidněnost země. To je teze, která byla dávno opuštěna. Růst lidské populace se v určité fázi zastaví. Navíc existují propočty, že země uživí mnohonásobně více lidí, než bude konečné číslo lidké populace. Dvacet miliard lidí tu nikdy nebude.

Ad sexuální pud. Evoluční teorie nedokazuje ohledně sexuálního pudu nic. Je empiricky ověřené, že člověk jej dokáže ovládat, když chce. Musí ale chtít, což lze ve společnosti adorující nevázaný sex těžko.

Závěr: přelidnění není žádná hrozba, člověk jako rozumný tvor dokáže podřídit své pudy rozumu.

0/0
28.7.2009 9:39

MikrobK1

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Znáte vůbec dobře evoluční teorii? Četl jste například knihu Sobecký gen?  To, že tisíce katolických kněží sexuálně obtěžují chlapce i dívky

dokazuje, že sexuální pud prostě zvládnout nejde (církev snad neadoruje

nevázaný sex) a celibát je závažnou příčinou těchto ostudných činů.

Církev si může dovolovat vynášet do nebes sexuální "čistotu" a celibát, protože moc dobře ví, že to nefunguje. Jinak bychom podle receptů Sv. Pavla už dávno vymřeli. Sama církev přiznává, že nedodržování celibátu je jedním z jejích největších problémů.  Celibát je nepřirozený. A když se píše v Bibli, že bude zachráněno 144000 těch, kteří se neposkvrnili ženami (fuj), je to jen další biblický nesmysl a slabomyslná urážka žen. Tam, kde je znemožňována sexuální výchova a zatracována antikoncepce, tam je více umělých potratů.

Přelidnění samozřejmě nenastane, protože má dobře fungující samoregulující prvky: války o prostor, o zdroje, o vodu, náboženské války, epidemie nemocí, hlad...

0/0
31.7.2009 12:23

jjs

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Sobecký gen, to má být jako ta evoluční teorie? To snad ne.

Zneužívání, celibát atd. nechám raději stranou, vy máte své informace (špatné), které si zřejmě nenecháte vzít.

Jen by mne zajímalo, kde jste vzal těch 144 000 zachráněných pro neposkvrněnost se ženami? Víte, co zkuste si tu pasáž přečíst ještě jednou. Hrajete si na znalce Bible, ale toto svědčí spíš o tom, že jste Zjevení vůbec nečetl.

0/0
3.8.2009 10:50

MikrobK1

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Zj 14,3-4 Tak jsem si to přečetl ještě jednou: "A zpívali jakoby novou píseň před trůnem a před těmi čtyřmi bytostmi a před těmi starci; a nikdo se tu píseň nemohl naučit, jedině těch sto čtyřicet čtyři tisíce vykoupených ze země. To jsou ti, kteří se neposkvrnili se

ženami, neboť jsou panicové. To jsou ti, kteří následují Beránka,

kamkoli jde; ti byli vykoupeni z lidí jako prvotiny Bohu a Beránkovi."

Máte asi pravdu, zřejmě žádné zneužívání dětí katolickými kněžími nebylo. Celibát je přirozený a pochopitelně snižuje lidem sexuální napětí, takže díky němu ta zneužití vlastně nebyla. Ve Zjevení výše uvedené dva verše vlastně vůbec nejsou, jen Váš Bůh ví, kde jsem to vlastně četl. Už vím, Země byla stvořena před 6000 lety, asi tak někdy v říjnu 4004 před narozením Krista. Omlouvám se za mé dřívější špatné informace.

A samozřejmě, Sobecký gen není o evoluční teorii, ale je to jen kuchařka lehkých víkendových jídel. Popletl jsem si to. Bůh ví, co jsem četl.

0/0
10.8.2009 19:24

jjs

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Ano, celibát je přirozený a zneužívání dětí u kněží se vyskytuje v menší míře, než u učitelů, kteří v celibátu nežijí.

Ano, kdo slibuje celibát slibuje sexuální čistotu, kterou nemá porušovat, proto ve zjevení stojí o celibátnících:

"To jsou ti, kdo neporušili svou čistotu se ženami a zůstali panici."

To neznamená, že ti, co neslíbí čistotu, nemohou se ženami nic mít. Že máte překlad Bible, z něhož vám díky neznalosti kontextu vyplývá neúcta k ženám, za to si můžete jen sám.

0/0
12.8.2009 14:38

MikrobK1

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Překlad Zj byl z Nové Kralické Bible. Můžeme zkusit Jehovistickou: 

"To jsou ti, kteří se neposkvrnili se ženami; jsou vskutku panenští." Váš překlad je z ekumenického vydání Bible, která se snaží doplněním slova "porušit" o jiný smysl, i když je to těžké. A stará Bible Kralická? "Totoť jsou ti, kteříž s ženami nejsou poškvrněni; panicové jsou." Pročpak se to netýká také žen: "To jsou ty, které se neposkvrnily s muži a zůstaly pannami." Je to kvůli mužskému šovinismu Pavla, nebo Jana? A i anglický text je velmi jasný: These are they who were not defiled with women: for they are virgins (New Advent Bible).

Jo, pokud by byl celibát přirozený, tak jsme už dávno vymřeli. Kde je prosím statistika, která porovnává procento učitelů a kněží, zneužívajících děti?

Těžko se mi argumentuje s člověkem, který je schopen zapřít nos mezi očima.  (Např: Sobecký gen není o evoluční teorii).

Doporučuji všem si přečíst tento článek:http://tippelt.wordpress.com/category/publicistika/sex-pod-talarem/

0/0
12.8.2009 16:28

MikrobK1

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Vaše vysvětlení textu Zj podle ekumenického překladu je nesmyslné, protože i tam zůstal dodatek, že tito vzácní a čistí jedinci zůstali PANICI. Ale ti, co neslíbí Čistotu, mohou podle Vás tedy se ženami něco mít, jenže kvalifikaci stejně nevyhoví, neboť nezůstanou panici. A tak nemohou být vybráni do prvosledového vykoupení pro prvních 144000 výhradně MUŽŮ, PANICŮ, a ať si hrajete se slovíčky jak chcete, budou diskvalifikováni. Zkuste si to prosím v tom Vašem jedině správném překladu přečíst ještě jednou, ať jste příště lépe připraven. Anebo byste mohl do příštího překladu Bible doporučit, aby se vynechal text "a zůstali panici", abyste s tím pak už neměl problémy.

Podobně jako se z Bible vypustil třeba konec verše 6,11 z Markova evangelia: "... na svědectví proti nim. Amen, pravím vám: Lehčeji bude Sodomským a Gomorským v den soudný než městu tomu.", i když zrovna zde nebyli upravovači důslední, protože v Matoušovi tuto výhružku těm městům, které nepřijmou Krista, vymazat zapomněli.

0/0
12.8.2009 16:50

MikrobK1

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Jste katolík?

0/0
10.8.2009 19:27

jjs

Re: Pokud by se všichni chovali podle HPŽ

Máte pravdu, tam, kde je autentická sexuální výchova, tam klesá počet potratů.

0/0
3.8.2009 10:51

všd

Autorka je plná nenávisti

Měla by si uvědomit, že potraty jako první začaly podporovat totalitní režimy, konkrétně leninský SSSR. Jedinou demokratickou zemí, které povolila potraty v meziválečném období, bylo Švédsko.

Pokud je odněkud blízko k plynovým komorám, jak píše, potom to je od jejích názorů, a obecně od nenávistného feminismu. Doporučuji prostudovat tento článek: http://stodola.blog.idnes.cz/c/93807/Kdo-si-dela-srandu.html

a tyto stránky: stopfeminismu.cz

Ostatně soudružka Hauserová se považuje za spisovatelku, ale psaní ji neuživí. Potom není divu, že nenávidí svět kolem sebe ...

0/0
27.7.2009 1:12

xchickox007

Re: Autorka je plná nenávisti

Všd je spekulant, který vše co uznávají vyspělé státy jako USA, VB anebo třeba Francie má potřebu označovat nenávistí.

Nazývat někoho soudruhem bez ověřených faktů je mimo. Pro VŠD upozorňuju, že potraty nejsou komunistický výmysl a spolehlivě fungují v západních zemích.

To že tady část ŘKC chce nastolit katolickou diktaturu nesmí český národ dopustit.

0/0
27.7.2009 17:24

MikrobK1

Re: Autorka je plná nenávisti

Stodola neumožňuje diskusi. I to o něčem svědčí.

A všd zase používá argumenty typu ad hominem, jak je u odpůrců paní Hauserové obvyklé. Nemá-li někdo argumenty, uráží autorku. Recept HPŽ (hlavně bod o antikoncepci) je receptem k přelidněné Zemi, kde nastanou boje o prostor, o zdroje, o náboženství, kde nastanou epidemie hladu a nemocí. Pokud poslechneme HPŽ, nastane toto docela brzo.

Ale těší mne, že lidé mají rozum a že i většina katolíků, co znám, používá běžně antikoncepci a že i oni považují názory HPŽ na její nepoužívání za dogmatické, omezené  a zcela mimo mísu. Bohu díky!

Tento článek paní Hauserové je velmi rozumný a pokud bychom se řídili jím, bylo by nám na naší planetě daleko lépe, než podle receptu HPŽ. Autorce nesahají šéfové HPŽ (mimochodem uctívající i VelmiRychleSvatého Josemaría Escrivá) ani po kotníky.

0/0
27.7.2009 22:33

jjs

Re: Autorka je plná nenávisti

Přelidnění země je nesmysl.

Katolíci užívající antikoncepci těžce hřeší, a hřeší o to víc, že ví, že je to mravně nepřípustné. Jejich tresty budou větší než tresty pohanů, kteří mají vypláchnutý mozek liberálně socialisticko environmentalistickými ideologiemi. Komu bylo více dáno, od toho se více očekává. Zkuste to katolíkům, co znáte, tlumočit.

0/0
28.7.2009 9:43

MikrobK1

Re: Autorka je plná nenávisti

A kdopak je tak ztrestá? Bude to nekonečné mučení? A bude je mučit Bůh, nebo Jeho Syn? A Vy, jako Přečistý budete divákem v První řadě? Nezávidím Vám.

Vypadá to totiž, že minimálně 90% katolíků antikoncepci používá.

Zkusil jsem vaše vyhrůžky tlumočit jedné katoličce a ta řekla doslova, že jste ubožák s vymytým mozkem a že za tyhle nenávistné řeči jste už teď trestán VY.  Ale ani ne tak Bohem, ale spíše tím jaký jste a že sám se sebou musíte vydržet, protože lidé, tak naplnění zlobou, závistí a nenávistí jako Vy mají velmi smutný a nešťastný život. Ježíš prý řekl: Nesuďte, abyste sami nebyli souzeni. Máte si to prý uvědomit. Bude se prý za Vás modlit.

Asi má v tomhle pravdu. Ona prý antikoncepci používá a je šťastná. No tak ji za to Vy i s tím Vaším mstivým Bohem umučte. Budete se z toho veselit? (Dt 28,63)

0/0
31.7.2009 12:36

MikrobK1

Re: Autorka je plná nenávisti

Pardon, chtěl jsem napsat "No tak ji za to Vy i s tím Vaším mstivým Bohem mučte", ne "umučte", protože jsem zapomněl, že ten Váš MILOSRDNÝ Bůh nám, nečistým, připravuje, samozřejmě i s Vaší pomocí a úslužnou podporou muka nekonečná.

0/0
31.7.2009 12:47

xchickox007

Katolíci a HPŽ

Ukázka z ultrakatolického fóra příspěvek ke zdejšímu článku ukazuje jak jsou fanatici organizovaní:faun napsal:A nestálo by za to napsat i pár mailů či dopisů přímo do redakce MF Dnes?Že internet je plný všeho možného, že paní Hauserová je mírně řečeno hloupá, jsem věděl. Ale že něco takového jsou schopni otisknout v celostátním deníku mě fakt šokovalo.odpovídal STodola:No, možná jo. Měla by vzniknout organizace, která se bude přímo vyvracením bludů v médiích zabývat. S touto ideou tu přišel Radomír Malý. Dělat to neorganizovaně je neefektivní. Možná by mohlo jít o něco na způsob kongregace, společenství, bratrstva s prvním profesionálním), druhým (modlitebním) a třetím (laickým, amatérským) řádem. Apoštolát na internetu dělají zatím spíš divoce jednotliví laici.

0/0
25.7.2009 19:18

všd

Re: Katolíci a HPŽ

http://www.facebook.com/pages/Josef-Plojhar/99976462025

Jsi dost podobný Plojharovi. Pocházíš z obce, kde má KDU-ČSL nadpoloviční většinu hlasů ve volbách a většina občanů chodí každou neděli do kostela, ale z nějakého důvodu cítíš k původnímu prostředí averzi. Ale to jsme už spolu řešili, na tom "ultrakatolickém" (jak vůbec odlišuješ katolíky od ultrakatolíků, to jsi ještě nevysvětlil) fóru ;)

0/0
26.7.2009 22:37

xchickox007

Re: Katolíci a HPŽ

Nemá to žádnou souvislost a podobnost s Plojharem;-D;-D Nejsem ani Lidovec, ani alkoholik a v té obci jsem bydlel do 15let pak už ne,takže souvislost to nemá, takže marná snaha hošo.

0/0
26.7.2009 22:49

všd

Re: Katolíci a HPŽ

Lidovec nejsi, on ve Tvém věku taky nebyl. Alkoholik možná jsi, ale nechceš to přiznat, to neposoudím, protože Tě znám jen přes net. Ale skutečnost, že pocházíš ze silně věřícího prostředí a takhle církvi zatápíš, je sama o sobě postačující.

0/0
26.7.2009 22:57

xchickox007

Re: Katolíci a HPŽ

No jo vám radikálním katolíkům jdou ty spekulace nejlíp, že joRvRvRv

0/0
27.7.2009 0:56

všd

Re: Katolíci a HPŽ

Zaprvé, bydliště jsi v obci měl nejméně do 22. Kde jsi bydlel skutečně, je pouze spekulace.

A také chci vědět, jak jsi přišel na to, že bych měl být radikální katolík? Nebo je to též spekulace?

0/0
27.7.2009 1:17

MikrobK1

Re: Katolíci a HPŽ

Ultrakatolík je člověk, který věří skoro všemu, co píše Katechismus a co mu tvrdí Katolická církev ústy svých představitelů. Je často ve svém okolí nesnesitelný a posiluje ho v jeho chování Ježíšuv výrok o tom, že ho ostatní budou kvůli Ježíšovi nenávidět.

Normální katolík je rozumný člověk, který je pokřtěný, chodí i do kostela, ale většinou se chová racionálně (například běžně používá antikoncepci, nechová nenávist k homosexuálům, neglorifikuje bolest a utrpení, uznává rozvod apod.) Většinou jsou to milí lidé, ve svém okolí oblíbení.

0/0
27.7.2009 22:41

jjs

Re: Katolíci a HPŽ

Akorát že váš "normální katolík" žije ve smrtelném hříchu, což je ovšem důvod, proč jej považujete za normálního - velmi se vám podobá a neusvědčuje vás ze špatného života, pane Krobe.

0/0
28.7.2009 9:46

MikrobK1

Re: Katolíci a HPŽ

Špatný život je o něčem úplně jiném než o tom, zda někdo používá antikoncepci. Já lidi posuzuji podle zcela jiných měřítek. Je mi například úplně jedno, jak se v soukromí chovají v sexuálním životě. To mě, narozdíl od Vás, vůbec netrápí.

0/0
31.7.2009 12:40

xchickox007

Re: Katolíci a HPŽ

Víte ono po zkušenostech z diskuzí tady i jinde, si myslím,že je třeba podpořit ty normální katolíky, na úkor, těch ultra.

Většině v ČR vyhovuje zákon o potratech, stejně tak jako antikoncepce, autorka to výborně vystihla. Bojujme proti ultra, je třeba aby veřejnost pamatovala na podobné Exoty typu Pospíšila, Stodoly a pod. a odeslal je do patřičních míst.... Nenechme si prznit naši republiky podobnými individui, HPŽ má níň členů než dělnická strana. Proč je podporovat? Nenechme řvát flanďáky před nemocnicí, odsuďme podobné články Stodolů,Pospíšilů...... pokud nebudou mít podporu a bude proti nim legislatíva, za obtěžování normálních lidí se budou třeba i pokutovat. skončí v propadlišti dějin stejně jako inkvizice a středověká církev....

0/0
28.7.2009 16:18

vit.kucik

Potrat jednoduše vraždou je...

... zmiňovaný agitační leták nejspíše nebyl žádným intelektuálním dílkem, ovšem hloubka Vaší argumentace, paní Hauserová, se od něj asi mnoho neodlišuje. Smrskla jste to všechno do takové technicko-praktické roviny. Početí, narození, smrt. Jako koupit mlíko nebo vyřídit cosi na poště... handrkovat se s pošťačkou, že mám sama právo rozhodnout o převzetí zásilky, že v žádném případě nenechám za sebe rozhodovat souseda, u kterého dopis nechala...

Zkušenost ukazuje, že tento "technicko-praktický" přístup měl k těm plynovým komorám (které zmińujete) kratší cestu, než moralistické vzdychání tradicionalistů. Byť se zdálo momentálně sympatičtější, modernější a "praktičtější"...

0/0
24.7.2009 23:53

Rudolf Havlík

církev

jednoduše zabíjela děti, dospělé a bezvěrce se samozřejmostí řezníků a s geniální výmluvou. To my ne, to je boží vůle že ti musíme useknout palici. To bylo samozřejmě v pořádku. Zneužívání dětí, homosexualita a pedofilie je oukej, protože je to přece v rukou boha. My, ne to my za to nemůžeme...to on...já nic. Církev prala špinavý prachy, kradla a zneužívala lidských slabostí. Církev zabíjením svět připravila o víc lidí než připraví potraty...Hezký den všem, kteří nesvádí své slabosti na vyšší moc...

0/0
24.7.2009 22:24

vit.kucik

Re: církev

Církev také současně stála u zrodu historicky nejsvobodnější civilizace dějin. Té evropské. Vytvořila páteř vzdělání, prvních věd a výzkumu, umění, po celá staletí ho jako jediná udržovala. Mimo Evropu mírnila vraždění původních obyvatel světskou mocí, učila je základům hygieny, léčila je, učila je sít a sklízet, aby nehynuli hladomory, jako po věky před tím. Tím zachránila miliony. Šířila jednoduchá morální pravidla, která se stala normou civilizované společnosti a tím ji odělila od barbarských kmenů, praktikujících lidské oběti, krvesmilstvo, kanibalismus, apod. Kolik obětí tím zachránila? Byla to ona, která stála v čela tlaku na zrušení otroctví svou revoluční tezí, že všichni lidé jsou si před Bohem rovni, nebo za zrovnoprávnění ženy, která byla ve starověku na rovni dobytka... Tím vším Církev byla - vedle upalování čarodějnic a křížových výprav. Je totiž tvořena nedokonalými lidmi, jako jsem já nebo Vy. Kteří pro své slabosti vyšší moc spíše neposlouchají. Často spíše bohužel...

0/0
25.7.2009 0:18

xchickox007

Re: církev

A právě proto, že je tvořena nedokonalými lidmi, je potřeba na ty církevní chyby upozorňovat. Stejně jako na agrasivní kampaně hnutí pro život.

Jak říkám, každý jistě chápe to že potrat je špatné věc, ale přirovnávat ho k vraždě je hloupé demagogické a represe proti potratům nikam nevedla a nevede. Osvěta, prevence a podobné principy by měly být společným pro katolíky i nekatolíky. Co však dělá HPŽ společně s částí ŘKC, snaží se diktovat společnosti svoje pravidla, která nejsou jedinou pravdou a mnohdy ani ne tou nejsprávnějsí cestou

0/0
25.7.2009 1:13

MikrobK1

Re: církev

Ano, církev stála u zrodu nejsvobodnější civilizace světa, ale proti své vůli. Došla jí síla, došel dech a moc a už rozvoji svobody nemohla zabránit. Stejně tak už neměla sílu zadržet hnutí za emancipaci žen na sklonku 19. století.

O tom, jak se conquistadoři (často nositelé nové a jedině správné víry) chovali v Jižní Americe asi zpráv nemáte.

Ve slavné válce Severu proti JIhu šlo o zrušení otroctví. Jižním státům hodně pomáhalo citovat Pavla z Tarsu  "Otroci, poslouchejte ve všem své pozemské pány."

A zrovnoprávnění žen? "Ženy, podřizujte se svým mužům, jak se sluší na ty, kdo patří Pánu." Opět Pavel z Tarsu.

Krásný článek o bohulibé činnosti křesťanů při dobývání Ameriky: http://dolansky.blog.idnes.cz/c/88128/I-takova-je-Amerika.html

0/0
25.7.2009 19:30

všd

Re: církev

Jistě, zatímco židovská, islámská, čínská nebo indiánská kultura středověku nikoho nezabíjela, nic neukradla a chovala se mnohem lépe. A mnohem lépe se chová i dnes ...

Inkvizice zabila několik tisíc lidí. Stalin a Mao šli do desítek milionů.

0/0
27.7.2009 1:02

MikrobK1

Re: církev

Souhlas. Potvrzuje se tím, že církev není o nic lepší, ale je minimálně stejná jako vyjmenované kultury a režimy. S tím že Inkvizice zabila ne jen několik tisíc lidí, ale podstatně více. Kladivo na čarodějnice, sepsané katolickými mnichy, je "úžasná" kniha, kniha receptů, kterými se Svatá Inkvizice řídila několik staletí. A Ježíš ani nemukl, bylo mu to úplně jedno. Hitler se "Prozřetelností" zaštiťoval celou dobu. "Církev žehnala zbraním kde to jen šlo, slibovala poslušnost Vůdci. Svatý Escrivá podlézal fašistickému Frankovu režimu a tvrdil, že jeho vláda je plně v souladu s katolickou církví. Zřejmě se ŘKC poctivě řídila Listem Římanům 13,1. Tam svatý Pavel vysvětluje, že i komunistické či fašistické vlády jsou ustanoveny vůlí Boží. Tak je prosím nezatracujte, nebo "přivoláte na sebe Boží soud." Nakonec Dt 28 potvrzuje, že je toto velmi pravděpodobné. Jsou to nástroje Boží pomsty.

0/0
27.7.2009 12:14

MikrobK1

Re: církev

A ŘKC nemá k dispozici jen inkvizici.Třeba taková křížová výprava proti Albigenským sama o sobě přinesla daleko víc mrtvých, než jen "několik tisíc."Slavná věta "Zabijte je všechny, on si je Bůh přebere" je výmluvná sama za sebe.

Anebo slavná Bartolomějská noc. A Ježíš byl spokojen, a protože je hlavou církve, je za toto i zodpovědný. Anebo snad není hlavou církve? A církev je jeho tělem.

Ježíšovo tělo tedy upalovalo, vyvlastňovalo, vyhánělo z domova, loupilo...

ŘKC uráží Ježíše, když se opovažuje tvrdit, že On je její hlavou ona Jeho tělem.

A nezapomínejme na jednu z největších ostud církve - Galileův proces. V něm se v plné nahotě ukázalo, jaké Pravdy je církev nositelem.

0/0
27.7.2009 12:22

jjs

Re: církev

Koho že Církev zabíjela?

0/0
28.7.2009 9:47

xchickox007

Ultrakatolíci

"Pan Stodola napsal reakci na primitivní pamflet

paní Hauserové. Všechny příznivce pro-life vyzývám, aby na něj koukli a

případně klikli na karmu, ať iDnes.cz vidí, že jeho blogy mohou oslovit

i slušné lidi."

Cituji s jednoho ultrakatolického serveru. Bigotním  katolíkům nestačí pohled nezaujatého čtenáře musejí si zvyšovat hodnocení článků vzkazama na radikálních serverech, a ještě degradovat slušné lidi.Slušní lidé mají s ultrakatolicismem společného asi tolik co Hitler s Židy.Ultrakatolíci se snaží ty slušné taky vymýtit.

0/0
22.7.2009 23:31

MikrobK1

Re: Ultrakatolíci

Pan Svoboda se bojí diskuse.

Je pan Svoboda katolík?

0/0
26.7.2009 17:25

xchickox007

Hpž je útočné hnutí bez argumentů, které jde cestou represe

Paní Hauserovou neznám, ale z článkem zcela souhlasím.HPŽ nejenomže nemá podporu napříč politickým spektrem, ani odborníků (max. pár fanatických věřích) Jinak na http://stodola.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=93807&bk=9542 vznikl článek fanatika Stodoly, který je víc než o faktech a pravdě plný napadání autorky...

anebo dalšího fanatika Pospíšila http://cinik.signaly.cz/0907/pamflet-pani-hauserove

Jinak zajímavé srovnání: Účast na pochodu pro život byla tenhle rok cca 1200 lidí. Demostrace proti státním maturitám cca 5000tis. lidí, nebo Obama taky 4-5tis. lidí.

Nejsem zastánce potratů, jistě je to špatná věc. Ale jejich kriminalizaci, manipulaci a pohledů alá HPŽ by měl národ dát najevo co si o nich myslí a smést je z veřejného dění. Protože ono se totiž může klidně stát, že pokud by se podobní fanatici a manipulátoři dostali k moci, nebudem moct si za pár let vybrat antikoncepci, sex bude jen pod dohledem probačního úředníka z HPŽ a za počet dětí menší než 5 bude pokuta.

0/0
22.7.2009 9:23

emersonskej

Re: Hpž je útočné hnutí bez argumentů, které jde cestou represe

R^

0/0
22.7.2009 12:41

dasa0302

Re: Hpž je útočné hnutí bez argumentů, které jde cestou represe

R^

0/0
24.7.2009 22:39

všd

Re: Hpž je útočné hnutí bez argumentů, které jde cestou represe

Jen tak na okraj, protest proti státním maturitám bohatě dotoval Jaromír Soukup a jeho Médea, Obamovu návštěvu zase financoval přímo stát. Pochod pro život byl největší politickou demonstrací, která šla zdola.

0/0
26.7.2009 22:39

všd

Re: Hpž je útočné hnutí bez argumentů, které jde cestou represe

"pokud by se podobní fanatici a manipulátoři dostali k moci, nebudem

moct si za pár let vybrat antikoncepci, sex bude jen pod dohledem

probačního úředníka z HPŽ a za počet dětí menší než 5 bude pokuta."

Jistě, tak mi napiš, ve které zemi to tak je? Když v Polsku, Irsku, na Filipínách a na Maltě má katolická církev dost silnou pozici a potraty tam jsou zakázané ...

0/0
26.7.2009 23:10

xchickox007

Re: Hpž je útočné hnutí bez argumentů, které jde cestou represe

Co není může být, sám výše píšeš, že můžu být alkoholikem(nejsem) tak a to je pravdopodobnější by mohla nastat druhá éra totality (tentokráte katolické) a možná horší než té co byla

0/0
27.7.2009 0:59

všd

Re: Hpž je útočné hnutí bez argumentů, které jde cestou represe

Napiš, kdy a kde byla či je katolická totalita? A kdo z HPŽ takovou totalitu chce?

0/0
27.7.2009 1:05

xchickox007

Re: Hpž je útočné hnutí bez argumentů, které jde cestou represe

Co není může být

0/0
27.7.2009 7:54

hrabě Artstetten

Co této dámě vzkázat?

Snad jen to, že HPŽ má zcela objektivně naprostou pravdu, zatímco názory madame Hauserové jsou pod jakoukoli kritiku. Je až s podivem, s jakou vehemencí a arogancí lidé, jako je autorka, stojí na straně vraždění nejbližších členů rodiny - dětí a rodičů. A to nikoli z nějakých vznešeně se tvářících důvodů, ale zcela nepokrytě pouze kvůli sobectví a požitkářství. Jsem disgustován.

0/0
21.7.2009 20:27

emersonskej

Re: Co této dámě vzkázat?

Vy buďte klidně třebas degustován;-D, ale na faktu, že v tomto případě není mimo autorka, ale pomatení fanatici z HPŽ, pranic nezměníte. Nevím, kde jste byl na tom vraždění nejbližších, ale mě osobně z autorčina textu vychází, že ono právo na eutanazii požaduje především sama pro sebe!!! (ale možná nečtu dost pečlivě, kdo ví...:-P)

0/0
21.7.2009 23:33

brjan

Re: Co této dámě vzkázat?

Přečtěte si reakci člena HPŽ a zamyslete se, který článek je více fanatický a iracionální.

Zda jeho či paní Hauserové...

Pokud jste poctivý/á, omluvíte se HPŽ ;-).

0/0
22.7.2009 9:41

emersonskej

Re: Co této dámě vzkázat?

Netuším, jakou reakci máte konkrétně na mysli ( zde v diskusi se jich objevila celá řada), ale mě osobně připadá názor paní Hauzerové naprosto rozumný, racionální a plně s ním souhlasím !!!

0/0
22.7.2009 12:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.