Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zetor Milda

Je chyba, že jsou boubelky málo mediálně aktivní.

Co třeba alespoň družit se na Facebooku?! Možná se zrodí něco, na co budete dámy velice žensky ješitné! Stačí, když klinete na http://www.facebook.com/pages/Baculky/378621635342 ;-)

0/0
16.6.2011 12:56

superingo

bez předsudků

Co se životního stylu, norem, hodnot a morálních mantinelů týče, je v dnešní společnosti již tolik subkultur, že jediné dva možné postoje jsou tyto:

Moralizující, normativní, kritický a odmítavý - takových komentářů tady momentálně vidím tuny a takový je i článek samotný. Je to postoj částečně pochopitelný. Ale tento postoj vede v dnešní společnosti ke společenské izolaci.

Otevřený  a tolerantní a realistický - pokud člověk nechce skončit ve společenské izolaci, nemůže si dovolit jakékoli předsudky či aplikaci vlastních norem na jiné. Rozmanitost životních stylů a norem je totiž taková, že pokud bych měl akceptovat pouze jedince, kteří se do mých mantinelů vejdou, taky bych mohl skončit jako kůl v plotě.

Nemá proto moc smysl rozebírat pořad, kde teplý kadeřník dělá show s tlustými exhibicionistkami, nebo pořad, kde si kdejaká vyčůraná mrcha nechá udělat nová prsa z rozpočtu TV Nova .

Takže mé doporučení - buď přepnout, nebo se mrknout jak žije jiné subkultura, než je právě ta Vaše...

0/0
22.4.2009 11:13

čuk2gek

všechny ženské časáky co já vím stojí a

padají s tímto tématem. Ten slabomyslný blog spíš vypadá jako cílený útok na jeden z mála rozumných pořadů na komerčních TV.   PRIMA tu tendenci dramaturgicky  zřetelně má.

Ostatně na dobré fotky můžete chodit jinam,poslužte si  http://www.amateri.cz/g364370-naha-jsem-krasna

0/0
19.4.2009 15:19

Neith

a to se zkuste

na mrknout na "konkurenční" Druhou šanci. Ta je tak strašná, že jsem se nevydržela dívat ani ze zvědavosti, jak mne to rozčílilo.

Nerada používám slovní spojení "nemorální hra", ale sem patří úplně přesně...

0/0
18.4.2009 23:18

čuk2gek

tak to se zkuste... třeba léčit se svou hysterií

0/0
19.4.2009 15:21

-Pes-

At mistři proměny na PRIMA

promění ženu v 50-60 letech.A jsem zvědav jak jí budou uchylácky  vošahávat:))))Každopádně jsem zaznamenal jejich profil a podřídim vše aby byli dopadeni a obviněni jako .....

0/0
18.4.2009 22:26

čuk2gek

no řek´bych, že na tobě by si zuby vylámal

i Chocholoušek :-)

0/0
19.4.2009 15:32

skeptický optimista

Vinen je obchodní model

Televize žijí z reklamy. Cena reklamního času se odvíjí od počtu diváků a míry jejich ovlivnitelnosti reklamou. Z toho vyplývá, že pro televize je největší terno přilákat k obrazovkám co největší počet těch nejsnadněji zmanipulovatelných "jednodušších" diváků. Televizím se tedy nevyplatí vyrábět pořady pro chytré a kultivované lidi. Ti jim peníze nepřinesou.

0/0
18.4.2009 21:53

Krabatt

Re: Vinen je obchodní model

Bohužel, máte pravdu. Je to určitý obrázek o stavu naší společnosti. Povrchní zábava, morálka (nejen v politice), lhostejnost, přehlížení skutečných problémů, patlání se v nesmyslech atd. Je smutné vidět, kolik lidí vůbec nepřemýšlí a jejich jediný a "pravdivý" názor na život utváří televize.

Naštěstí mám dojem, že stále více lidí konečně dostává rozum. Snaží se získávat informace z více zdrojů a nejsou už tak snadno manipulovatelní, jako kdysi. Jen doufám, že už není pozdě.

0/0
19.4.2009 7:07

čuk2gek

noné Krabatt vybublal z hlubin ducha

a bije se v prsa pod prápóórem mladých pijonýyrů... Jen doufám, že už tvůj čas nafurt odešel...

0/0
19.4.2009 15:26

Lesní sběř

Re: noné Krabatt vybublal z hlubin ducha

To je legrační, jak se ti zastánci dnešních pořádků obvykle nezmohou na nic víc, než bohapusté ad hominem. ;-D

Běda, jak dnešnímu uvědomělému ovčanovi někdo sáhne na jeho televizní modly, to pak jde až na krev. :P

0/0
19.5.2009 14:03

čuk2gek

proto platím koncesi státní TV potažmo ČT2

a selektivně vybírám zajímavé věci, jako je zrovna PRIMA s těmito pořady velká hlavo

0/0
19.4.2009 15:30

podebrad

Souhlasím s autorkou článku

Dobrý den, naprosto souhlasím s autorkou článku. Na pořad jsem se vydržela dívat 10 minut. Přišlo mi to velmi trapné a hloupé, ale především pro tvůrce pořadu. Moje pocity byly shodné s autorkou- stud a zjistění dalšího zbytečného, blbého pořadu na TV Prima. Myslím, že Prima má velké zkušenosti s pořady tohoto typu.

0/0
18.4.2009 19:27

martinII

Násilí a sexualita

Násilí a sexualita se dobře prodávají a lidská hloupost vydělává slušné peníze

Ani král Miroslav a pyšná princezna tolik nevydělají...jako bulvární zpracování nápadu, ale závažnější problém je agrese, násilí.

http://niniveskal.blogspot.com

0/0
18.4.2009 16:03

corydoras

Tenhle svět je rozdělen do cílových skupin

Paní H. evidentně nepobrala, stejně tak jako mnoho diskutujících o čem to je. Stejně jako jsou konzumenti vína a konzumenti kořalky, nebo konzumenti lanýžů a konzumenti amarounů, tak se najdou konzumenti podobných sraček v TV. On si ten pořad evidentně cílovou skupinu našel; která se v něm navíc vidí. To že někomu připadá ekl je vedlejší. Někomu ekl nepřijde a aniž bych chtěl tento způsob konzumace, protože o nic jiného než konzum nejde, nějak bránit, domnívám se že pokud to slovy klasika: "Nedělají na chodbách a neděsí šimpanze", je vcelku jedno kde a jak se exhibují. Veškerá debata o tom jestli to je či není ekl je ve skutečnosti debata o tom co komu ekl přijde a co už ne. Paní Evě to ekl přijde a domnívám se, že je to opět vcelku jedno.

0/0
18.4.2009 9:42

skeptický optimista

Re: Tenhle svět je rozdělen do cílových skupin

A stejně má smysl o tom psát. Protože jinak veřejný prostor zcela zaplní jen ty vámi zmíněné sračky a nezbude prostor pro nic jiného. Vzdělaní lidé samozřejmě dokáží tolerovat pokleslou zábavu. Ovšem v  okamžiku, kdy před ní už není úniku a valí se na vás ze všech stran, je potřeba říci nahlas, že král je nahý, jinak se z pokleslého vkusu stane norma. Kulturní úroveň národa se neudržuje sama od sebe. Rodí se z neustálého zápasu se sprostotou a primitivismem.

0/0
18.4.2009 16:13

krakonos 1

výborný článok

Súhlasím prakticky zo všetkým čo autorka napísala.Cieľom takýchto programov nie je riešiť akýkoľvek osobný problém ľudí.Ak sa aj niečo rieší,ide o "vedľajší produkt ".Hlavným cieľom je využitie problému,v tomto prípade nešťastných žien,ako tovaru na predaj,aby bol zaručený ekonomický efekt pre televíziu v podobe sledovanosti.Bohužiaľ ľudia sa radi pozerajú na problémy a nešťastie iných, preto je ekonomický úspech zaručený.O zvyšovaní sebavedomia v tomto prípade nemôže byť ani reči,pretože keď sa na to účastníčky s odstupom času znovu pozrú, ich sebavedomie utrpí ďaľšiu ranu.Samozrejme viem si predstaviť reláciu,ktorá by sa efektívne venovala tomuto problému s účasťou príslušných odborníkov a bez brutálne ponižujúcej nahoty,ale to by už nedosiahla potrebnú sledovanosť.Kedysi ľudí,ktorí mali veľký telesný nedostatok ukazovali v cirkusoch a táto relácia mi takýto postup v miernejšej forme pripomína.  

0/0
18.4.2009 7:15

lesicatko

Výborný článok

Perfektne ste vystihlla tú stratu ľudskej dôstojnosti.Je to problém.

0/0
18.4.2009 0:37

čuk2gek

lesicatko a čo také si stratilo ty?

no neboj sa, aj z teba by mohli urobit čo-to pekné, hoci to nebude možno v kategórii nízkonákladových oné ;-)

0/0
19.4.2009 15:36

yanna

Váš článek se mi líbil,

i když jsem zmíněný pořad ještě neviděla. Zato jsem měla možnost podívat se na první díl Druhé šance a to, co jste popsala, mi připomnělo moje pocity z této reality show. Když to trochu zjednoduším, tak zde se zase životní karamboly řeší návštěvou kadeřníka - taky dobrý. :-)

0/0
17.4.2009 18:54

yanna

Váš článek se mi líbil,

i když jsem zmíněný pořad ještě neviděla. Zato jsem měla možnost podívat se na první díl Druhé šance a to, co jste popsala, mi připomnělo moje pocity z této reality show. Když to trochu zjednoduším, tak zde se zase životní karamboly řeší návštěvou kadeřníka - taky dobrý. :-)

0/0
17.4.2009 13:51

nominativ

Paní Hauserová,

zcela s Vámi souhlasím.Jenom připojím malou poznámku k diskusi.Je na ní vidět,jak rozdílné je chápání vkusu,morálky a komerce u různých diskutujících.Předpokládám,že hodně vlivu na to (kromě výchovy,vzdělání a vůbec inteligence) má prostě věk diskutujících.

0/0
17.4.2009 12:46

michal bart

silenost

SOuhlasim, ze tenhle porad je proste ujetej a kdo se do neho chodi prezentovat, tak si snad ani nemuze vazit sam sebe, co by se za nehet veslo. Je to smutny

0/0
17.4.2009 12:32

VasekN

:-/

Ty ženský jsou většínou dost hrozný a po úpravě prostě nedostatky pod něco schovaj. Mně se to nelíbí z toho důvodu, že tohle jsou přesně typy ženských ala čokoláda v ruce a na tričku nápis chci zhubnout. Podle mne měl pořad jít víc do hloubky, upravit jim kromě šatníku také jídelníček a naordinovat pohyb. Co si budem vykládat v šatech leccos schovaj, ale většina nás mužů nechce spát s parní lokomotivou.

0/0
17.4.2009 9:40

skeptický optimista

Souhlas

S autorkou se zcela shodnu. Dokonce si myslím, že by se s ní shodla většina populace. Bohužel, dnes stačí sledovanost 20% (i méně) k tomu , aby se pořad či televize jako taková finančně udržely. 20% jednodušších diváků tak způsobuje, že se nedostatkové vysílací frekvence (veřejný statek) využívá na šíření úpadku všeho druhu.

0/0
16.4.2009 17:38

smoochy

paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

1) když se holka vyslekne, zjistí, že se svět nezbořil a nikdo na ni nekouká s opovržením = sebevědomí vzroste

2) moderátor na ni sahá, protože tak děvče zjistí, že jejího těla se někdo neštítí (tuhle metodu najdete i v psychoterapii) = sebevědomí vzroste

3) slečnu upraví, protože to neuměla a vypadá potom líp, (ikdyž dle vašeho subjektivního názoru  třeba ne)  = sebevědomí vzroste

ZKRÁTKA nic z toho neodporuje psychoterapeutickým postupům a může to pomoci, kdežto vámi navrhované Ať zůstane, jaká je, očividně k ničemu nebylo

0/0
16.4.2009 10:31

Gmur

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

to odporuje psychoterapeutickym postupum kardinalne. !

Kdyz nekdo nekoho osahava a ten druhy je bezmocny, takje sebevedomi ve sklepe a to na hodne dlouhou dobu.

Vy jste chlap , ze jo?

0/0
16.4.2009 12:15

smoochy

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

jsem ženská. Na objetí, puse na tvář, pohlazení nevidím nic špatnýho, pokud to nemá sexuální podtext, kterej poznám za sekundu, jako každá ženská.

0/0
16.4.2009 12:42

Gmur

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

`Tady je rec o tom poradu , jak je ten moderator osahaval a kritizoval. Jde o ponizeni  ajde o to, ze se tu zachazi s zenami jako se zbozim na pulte.

Osahavat nekoho jako zbozi nepatri do psychoterapie a vubec nikam.

0/0
17.4.2009 12:03

smoochy

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

to už je asi opravdu věc pohledu. mně to vůbec ponižující nepřišlo, vám jo, tak by to mohly vyřešit jedině účastnice. A pokud vím, tak na to rády vzpomínají (minimálně jedna z nich, od které jsem o tom slyšela)

0/0
17.4.2009 13:47

Raddar

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

Souhlasím s autorkou článku...tento zvrhlý pořad je jistě importován odněkud ze západu a vymyšlen nějakým týmem homosexuálů, kteří se ze zákulisí opět smějí, jak se jim ženy podařilo zesměšnit, ponížit....totéž je s módou...například si povšimněte, že odhalené části těla kolem břicha a ledvin přímo snižují ženskou plodnost...selským rozumem- prochladnutím...a odkud si myslíte, že móda přichází? Ano- z  homosexuálního centra módního průmyslu- z Paříže...aUTORKA ZDE OBHAJUJE ZDRAVÝ ROZUM, KTERÝ DNES MNOZÍ ZTRATILI V ŠÍLENÉ HONBĚ ZA PENĚZI...komerce je opravdu zhouba lidstva...luxus, móda, prachy , rozklad morálky, škvár...to je to, co je zde obhajováno těmi, kdo jdou proti autorce...popaganda toho, že médiím je povoleno vše a vůbec komukoliv za účelem zisku...a ten , kdo jde proti tomuto rozkladu ať drží papuli..

0/0
16.4.2009 17:16

Raddar

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

Nakonec se však zjistí, že titíž finanční oligarchové, kteří vlastní světová média ŠÍŘILI PLÁNOVVITĚ MAXIMÁLNÍ ROZKLAD proto, aby v určité bodě sami zavedli cenzuru například na internetu, namontovali do ulic více kamer, rozmístili více policajtů a možná nás i očipovalui, aby se zabránilo zločinu jaksi preventivně...A MÁME TU TOTALITU ORWELLOVSKÉHO TYPU JAKO VYŠITOU A TI, CO ROZKLÁDALI, PŘEVEZMOU MOC ABSOLUTNĚ.... ale kdyby neexistovala spravedlnost, tak by vládli na věčné časy...ale ve východní Evropě víme, že na věčníé časy to nebude...jenom lidičkové nevědí, že jejich svoboda je nyní zneužita pro úplné následovné svobod odebrání...a to dokonce dobrovolné....jak nás média zblbnou...!

0/0
16.4.2009 17:23

Raddar

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

Kdo obhajuje tento pořad, je jistě již zcela ,,vzhůru nohama"...copak jste neviděli tu řadu ŽIVÝCH  žen- boubek, které byly seřazeny do řady vedle této protagonistky a přímo před nimi ten zástupce menšiny POZVEDÁ SEBEVĚDOMÍ TÉ JEDNÉ TÍM, ŽE ZCELA SRÁŽÍ ZBYTEK SEBĚVĚDOMÍ TĚM DESETI V ŘADĚ??? V ten okamžik mne napadlo, že snad pošlou ty se silnější postavou do plynu, aby té aktérce sebevědomí vystoupalo do patřičných mezí v normě komerčních záměrů---falše a manipulací za účelem zisku ze sledovanosti potupy lidských bytostí...! Heslo: ať na to nekouká, kdo nechce je vadné, protože televize velmi výrazně formuje vědomí lidí a tento pořad velice silně diskriminuje ženy a zejména ty se silnější postavou....jedním slovem: OHAVNOST... a vůbec mě nevystraší, že nejůčinnější způsob, jka člověka dnes napadnou je, ŽE MORALIZUJI... ano, morálka je vám sprostým slovem a něčím, za co se má člověk dnes asi stydět...?!?

0/0
16.4.2009 17:39

p555

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

a prasky uz jste dnes snedl?

0/0
17.4.2009 10:23

Gmur

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

R^R^R^

0/0
17.4.2009 12:04

smoochy

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

;-D;-D paranoi se dá taky léčit. Blud o nebezpečí komerce ze západu a převzetí moci naštěstí není zdraví nebezpečný, tak vám svobodu psychiatři ponechají

0/0
16.4.2009 19:40

indra wostrá

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

možná jsou to metody inspirované psychoterapií, ale ten pořad neni víc než reality šou (neboli česky pobav se na účet nějakého chudáka, který má z nějakého důvodu potřebu vystavovat se v tv). A podle toho to taky vypadá.

Viděla jsem jeden díl s nějakou oplácanou holkou, co měla problém se svléknout. Ten Šulín, co to moderuje, ji nejdřív donutil se svlíknout do prádla, pak vystavil její fotku v centru Prahy a chodci hodnotili její postavu - jaká je tohle psychoterapie? Pak ji vyházel půl šatníku, nějaká pani jí našla nový hadry a kadeřník ji totálně zprasil vlasy. Po tom všem ji vyhnali pajdat na molo mezi o 2/3 hubenější modelky, což působilo docela tragikomicky.

Holka nevypada moc v pohodě, spíš rezignovaně, i když (v souladu se smlouvou) se snažila předstírat, jak je to všechno super.

Na víc dílů této <|> jsem neměla nervy.

0/0
16.4.2009 17:26

indra wostrá

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

opr.:  <|>oviny, ji => jí apod. už taky píšu jak dement:-(

0/0
16.4.2009 17:29

Gmur

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

presne. Ponizivani a ponizovani zen s malym sebevedomim, kterym komerce naleje do hlavy, ze to co kooonecne ted budou delat z nich vytvori super zenu se sebevedomim.

Protom jsou jen komercne zneuzity a stezovat si nesmi. To je evidentni.

0/0
17.4.2009 12:07

smoochy

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

až na to, že účastnice na toho šulína rády vzpomínají a dál se kamarádí i samy mezi sebou, nikomu to neublížilo, leda pár lidem přineslo prachy, když už ne sebevědomí. a vy se uvolněte a relaxujte.

0/0
16.4.2009 19:44

indra wostrá

Re: paní H.,o nedostatku sebevědomí asi moc nevíte

Jak to víte? Znáte je osobně?

Nicméně připouštím, že ten pořad - i přes svůj formát, cíl a celkovou stupiditu - někomu pomoct mohl.

0/0
17.4.2009 10:28

superingo

no tak, madam....

Pokud bychom byli manželé, seděli spolu na kanapi a koukali spolu na bednu, asi bychom si notovali:

Pořad je spíše podprůměrný a vystupující dámy trpí fatálním deficitem sebeúcty. V tom bychom se asi oba shodli.

Nicméně dále se naše cesty totálně rozcházejí.

Já osobně, pokud mne nějaký pořad irituje moc, tak na něj prostě nekoukám a žádnou z vystupujících baculek nehodlám pojmout za mou zákonnou. Tím je to pro mne uzavřeno. Žít a nechat žít.

Naproti tomu Vy se snažíte napravovat svět. A o feministické spasitelky možná stojím ještě méně než o přitroublý pořad kadeřníka Šuly.

0/0
16.4.2009 10:19

Gmur

Re: no tak, madam....

No polkud vas to irituje, tak to nectete. To je jako s tou televizi, ne? Podle vas urcite. ;-)

0/0
16.4.2009 12:16

superingo

Re: no tak, madam....

Profesionální marxisti si povinně četli bibli, u nadnárodní společnosti jsme měli heslo " know Your enemy", no a já si se zájmem přečtu i výplody feministek a feminacistek. To, že s nimi nesouhlasím, neznamená, že je podceňuji.

Ovšem pokud zde bude nápis: Jen pro frustrovaná děvčata, chlapi nelezte sem, budu Vaše soukromí respektovat ;-)

0/0
16.4.2009 12:32

pesimistka7

Můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno...

O tom na co se budeme či nebudeme koukat si můžeme rozhodnout sami. To co má sledovanost, se prostě udrží, co ne, zanikne /pamatuje si někdo ještě třeba na "Nejslabší máte padáka"?, to možná spíš na zdařilou parodii s O.Kaiserem.../. Nad některými pořady se můžeme pohoršovat, ale stále je dobré nezapomínat na fakt, že v pořadech jako je ten zmiňovaný v blogu jsou lidé dobrovolně, často je jejich účast i finančně ohodnocena. Takže "kdo chce kam a ovladačem kamkoli, třeba jinam" ;-)

0/0
15.4.2009 17:09

Gmur

Nesmysl

to neni o tom, ze s tim tak akorat muzeme nesouhlasit a ten blog neni o tom, ze je to o sledovanosti.  Je o necem jinem.

0/0
16.4.2009 9:48

pesimistka7

Re: Nesmysl

Pochopila jsem o čem je blog, ale přijde mi zbytečné se nad pořadem tolik pohoršovat /tím myslím i některé příspěvky v diskusi/, aktérky mají sice chatrnější sebevědomí, ale rozhodně bych z nich nedělala nesvéprávné ubožačky, které byly téměř zneužity a zostuzeny zlou komerční televizí. Ač nejsem pravidelný divák a mám ke koncepci výhrady, neměla jsem pocit, že by ženy /které jsem tedy viděla/ na konci pořadu vypadaly "zneužitě či využitě" a předstíraly dobrý pocit. Chtěly proměnu - proběhla a pokud někomu připadají "zbytečně zmalované" či "nepřirozené" je to jeho názor, vkus, pocit. Kosmetický salón či vizážistu si každý průměrně inteligentní člověk umí najít sám, chce-li změnu, a bez exibování v TV, ale to stojí peníze - tedy i "ušetřit" může být motivem pro přihlášení - nesoudím, chápu tento motiv, ale je to další důvod, proč nesdílím autorčin, dle mého zbytečný "soucit" s aktérkami. Nemyslím si, že na základě tohoto pořadu lze posuzovat společnost.

0/0
16.4.2009 11:07

smoochy

Re: Nesmysl

R^

0/0
16.4.2009 11:11

skeptický optimista

Re: Nesmysl

No jistě že blog vyjadřuje jen názor pisatelky. Stejně tak váš přípsěvek do diskuze vyjadřuje pouze váš názor. Máme snad proto všichni mlčet, když nemůžeme sdělit rovnou univerzálně platnou pravdu? Pravda se dá složit jen konfrontací mnoha názorů. Mlčení = rezignace.

0/0
16.4.2009 17:23

pesimistka7

Re: Nesmysl

Nikomu jeho názor neupírám, nevím z čeho tak soudíte a proč své rozhořčení směřujete právě na mne. Mlčte či nemlčte si jak je libo, já pouze slušnou formou vyjadřuji svůj názor v DISKUSI, což už je snad známkou toho, že očekávám výměnu názorů, tedy souhlasné i nesouhlasné reakce.  Hezký večer.

0/0
16.4.2009 19:37



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.